ایسنا/کرمان شامگاه ۱۱ دی ماه، ویژه برنامه چهارمین سالگرد شهادت سردارحاج حسین پورجعفری (عزیز سلیمانی) با حضور خانواده شهید، دانشجویان و تعدادی از خانواده شهدای مدافع حرم در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

دکتر حسین اکبری فرد، رئیس دانشگاه باهنر در این مراسم با اشاره به اینکه شهدا امنیت ایران و اسلام را برای ما تامین کردند، خطاب به دانشجویان گفت: علم سلطان است و عزت و اقتدار را به دنبال دارد و این عزت توسط جوانان ما محقق می‌شود.

وی بیان کرد: امنیت کشورمان را وامدار شهدایی هستیم که رفتند و خانواده‌هایشان داغدار شدند تا دیگران بتوانند در امنیت و آسایش به سر ببرند.

اکبری فرد با اشاره به اینکه هر چه برای امنیت هزینه کنیم کم است، گفت: ما شهیدانی را نیز در راه جهاد علمی تقدیم کرده‌ایم و امیدواریم دانشجویان با تاسی به این الگوها برای ارتقای علمی کشور تلاش کنند.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان بیان کرد: امیدواریم با رفع مشکلات کشور با همت دانشجویان، بتوانیم شرایطی ایجاد کنیم که در سایه امنیت به رفاه بیشتر برسیم. علمی نافع است که جامعه منفعتش را احساس کند و صرف تولید علم کافی نیست و باید از ثمره آن بهره برد.

وی در پایان با اشاره به رشادت‌های سردارحاج قاسم سلیمانی در صحنه بین‌المللی و تلاش‌های یار وفادارش شهید پورجعفری بیان کرد: باید این الگوها را معرفی کنیم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که حال و هوای معنوی خاصی داشت، با اجرای سرود، مداحی، تئاتر و … یاد شهدای جبهه مقاومت به ویژه سردار شهید حاج حسین پورجعفری گرامی داشته و از خانواده این شهید بزرگوار و خانواده شهیدان مدافع حرم غلامرضا لنگری زاده و محمدعلی حسینی (از شهدای فاطمیون) تجلیل شد.

یادواره سردارشهید "حسین پورجعفری" در دانشگاه باهنر کرمان برگزار شد

انتهای پیام

source

source

توسط