موج مهاجرت از یونیتی به دیگر موتور‌های بازی‌سازی

Road to Vostok پس از انتقال موتور بازی از یونیتی به Godot فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد

بازی شوتر – بقا محور و مورد انتظار Road to Vostok یک نسخه نمایشی جدید را منتشر کرده است. این نسخه تقریبا مانند همان نسخه دموی قدیمی است، با این تفاوت که Road to Vostok اکنون به جای Unity بر روی موتور بازی Godot اجرا می شود.


مطلب پیشنهادی:راهنما بازی The Finals: نکاتی که باید بدانیدبا این نکات دشمنان خود را نابود کنید!
راهنما بازی The Finals: نکاتی که باید بدانید

ماجرای بازی در یک منطقه مرزی متروکه بین فنلاند و روسیه اتفاق می‌افتد و شما به عنوان قهرمان داستان سعی می‌کنید از یک سمت به سمت دیگر عبور کنید. بازی از رندر سه بعدی پیشرفته و سریع و یک موتور فیزیک قوی بهره می‌برد و از همین رو، موقع اجرای بازی روی یونیتی مشکلاتی را شاهد بودیم که در نسخه جدید برطرف شده است.

توسعه‌دهنده بازی یعنی Antti گفت:

Road to Vostok پس از انتقال موتور بازی از یونیتی به Godot فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد - ویجیاتو

حدود سه ماه پیش تصمیم گرفتم به موتور بازی دیگری روی بیاورم. بازی در حال حاضر به شکل ۱۰۰% روی موتور جدید پورت شده است که در مجموع ۶۱۵ ساعت زمان توسعه را به خود اختصاص داده است. ممکن است بپرسید که آیا این ۶۱۵ ساعت ارزشش را داشت یا خیر، من معتقدم که ارزشش را داشت. بازی پتانسیل زیادی دارد و مهمتر از همه کار کردن با آن سرگرم کننده است.

Antti، توسعه‌دهنده انفرادی Road to Vostok، تنها یکی از بسیاری از توسعه‌دهندگانی است که از Unity به سمت موتور بازی‌سازی متن‌باز Godot می‌رود. زمانی که یونیتی تلاش کرد تا تغییراتی در ساختار هزینه‌های خود ایجاد کند، تقریباً هر توسعه‌دهنده‌ای که تا به حال تلاش کرده بود تا روی این موتور بازی‌سازی کند، به فکر یک گزینه جایگزین بود که فعلا Godot محبوب‌ترین راه حل به شمار می‌رود.


مطلب پیشنهادی:چرا Planet Of Lana یکی از بهترین بازی‌های مستقل ۲۰۲۳ است؟یک پلتفرمر دوست‌داشتنی
چرا Planet Of Lana یکی از بهترین بازی‌های مستقل ۲۰۲۳ است؟


چه بلایی سر برن اوت اومد؟

فیلم Wonka دوباره به صدر جدول باکس آفیس بازگشت - ویجیاتو

source

توسط