شاید به این زودی‌ها آپدیتی برای رفع ایراد منتشر نشود

لاریان نحوه ذخیره کردن بازی Baldur’s Gate 3 روی ایکس باکس را توضیح می‌دهد

با وجود اینکه بازیکنان نسخه ایکس باکس بازی Baldur’s Gate 3 برای ذخیره‌سازی فایل خود با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند، استودیوی سازنده راه حل موقتی را تا درست شدن این موضوع ارائه کرده است.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Starfieldجایی میان ستاره‌ها
بررسی بازی Starfield

از زمانی که Baldur’s Gate 3 پس از رویداد The Game Awards در ماه دسامبر روی کنسول‌های ایکس باکس عرضه شد، چندین بازیکن در کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت با مشکلی مواجه شدند که باعث می‌شد فایل ذخیره شده خود را از دست بدهند. در یک پست در شبکه اجتماعی X (که قبلاً به عنوان توییتر شناخته می‌شد) که تاریخ آن مربوط به روز گذشته است، توسعه دهنده اذعان کرد که مشکل ذخیره ‌سازی فایل‌ها روی کنسول‌های ایکس باکس هنوز پابرجا است و این ایراد زمانی رخ می‌دهد که بازیکنان پس از ذخیره به دلیل مشکل سیستم عامل از BG3 خارج می‌شوند.

Baldur's Gate 3

استودیوی بازی‌سازی لاریان (Larian) به عنوان سازنده بازی Baldur’s Gate 3 در این پست نوشت که شرکت مایکروسافت از این مشکل آگاه است و روی آن کار می‌کند، اما بدیهی است که در طول تعطیلات همه با ظرفیت کمتری کار می‌کنند، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا یک آپدیت مناسب در دسترس قرار گیرد.

در حالی که ما منتظر یک رفع مشکل دائمی هستیم، توسعه دهنده یک “راه حل” را پیشنهاد کرده است. با فعال کردن قابلیت ذخیره‌های بین پلتفرمی، بازیکنان ممکن است بتوانند از گم شدن فایل‌های ذخیره خود در Xbox جلوگیری کنند. مراحلی که لاریان در پست خود پیشنهاد می کند در اینجا آمده است:

«1. یک حساب Larian در https://larian.com/account ایجاد کنید.

  1. از منوی اصلی به منوی گزینه ها بروید. در گیم‌پلی، سیوهای ذخیره‌ میان پلتفرمی را فعال کنید و حساب‌های Larian و Xbox خود را به هم مرتبط کنید.
  2. از این پس 5 سیو آخر شما به صورت خودکار در سرورهای لاریان آپلود می شود. مهم است که قبل از اتمام آپلود از بازی خارج نشوید. زمانی که پیام «upload is finished» دیگر قابل مشاهده نباشد، بارگذاری به پایان می‌رسد.
  3. اگر اشکال سیستم عامل رخ دهد، باید قابلیت ذخیره میان پلتفرمی را در صفحه گزینه‌ها دوباره فعال کنید. این به شما اجازه می‌دهد به بازی‌های ذخیره‌ای که با موفقیت آپلود شده اند دسترسی داشته باشید.

با این حال، این مسیر در نسخه ایکس باکس بازی Baldur’s Gate 3 فقط یک راه‌حل موقتی است و اگر نمی‌خواهید خطر از دست دادن فایل ذخیره‌شده خود را ببینید، توصیه می‌کنیم بازی Baldur’s Gate 3 را تا زمانی که مشکل برای همیشه برطرف نشود، روی کنسول‌های ایکس باکس تجربه نکنید. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه‌ آخرین اخبار وب سایت ویجیاتو را دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:آموزش تنظیم DNS برای کنسول‌های ایکس باکس
آموزش تنظیم DNS برای کنسول‌های ایکس باکس


بدترین بازی های تاریخ کدومان؟

یونیورسال برنده باکس آفیس آمریکا در سال ۲۰۲۳ بوده است - ویجیاتو

source

توسط