فیلمبرداری Beetlejuice 2 پایان رسید

Beetlejuice 2 پس از پایان اعتصاب SAG-AFTRA توانست تولید خود را از سر بگیرد و اکنون به نظر می‌رسد که پروسه فیلمبرداری آن به پایان رسیده است.

پیش از این، تیم برتون، کارگردان فیلم، اعلام کرده بود که ۹۹ درصد فیلمبرداری انجام شده و تنها یک روز و نیم از آن باقی مانده اما تا زمانی که اعتصاب به پایان نرسد، پروسه تولید را متوقف می‌کند.

این پروژه قبل از پایان اعتصاب در معرض خطر تاخیر در اکران قرار داشت و اکنون به مسیر خود بازگشته است. طبق گزارش CBS، تولید در Melrose در هفته گذشته از سر گرفته شد و فیلمبرداری در روز جمعه به پایان رسید.


مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم هیجان‌انگیز با محوریت هواپیماداستان هواپیما و وحشت؛ یک مسابقه طبیعی
۲۰ فیلم هیجان‌انگیز با محوریت هواپیما

طرفداران همچنین جنا اورتگا را در صحنه فیلمبرداری دیدند و در ادامه تصاویر و کلیپ‌های ستاره سریال Wednesday را در فیلم Beetlejuice 2 به اشتراک گذاشتند.

Beetlejuice

گزارش شده که اورتگا در این فیلم در نقش دختر لیدیا دیتز، شخصیتی که وینونا رایدر در فیلم اصلی Beetlejuice ایفا کرده بود، بازی خواهد کرد. رایدر نیز در نقش لیدیا باز می‌گردد، در حالی که کاترین اوهارا نیز در نقش دلیا، نامادری لیدیا بازگشته است.

البته مهم‌ترین اتفاق، حضور دوباره‌ی مایکل کیتون در نقش اصلی برای Beetlejuice 2 است که حتی یکی از کت و شلوارهای نمادین این شخصیت را بار دیگر بر تن خواهد کرد. مونیکا بلوچی، جاستین ثرو و ویلم دفو دیگر ستارگان مشهور تازه وارد در قسمت دوم هستند.

تیم برتون بار دیگر کارگردانی Beetlejuice 2 را برعهده داشته است. فیلم‌نامه توسط آلفرد گاف و مایلز میلار با داستانی از ست گراهام اسمیت نوشته شده است. برد پیت در کنار برتون، دده گاردنر، جرمی کلینر، تامی هارپر، مارک توبروف و دیوید گفن تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد.

Beetlejuice 2 قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) در سینماها اکران شود.


مطلب پیشنهادی:۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگلورود به حیات وحش
۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگل


اینترنت چطور دنیای گیم رو تغییر داده؟

ریمستر بازی The Last of Us Part 2 توسط تیمی از استخدامی‌های جدید ساخته می‌شود - ویجیاتو

source

توسط