فیلم Creed 4 چهارمین فیلم از این فیلم‌های ورزشی با هنرنمایی مایکل بی جردن رسما وارد فاز توسعه شد.

مایکل بی جردن با نقش‌آفرینی‌های درخشان و برجسته خودش توانسته توانایی‌های بازیگری‌اش را به رخ بکشد و با کارگردانی فیلم Creed III نیز توانست اولین تجربه کارگردانی خودش را به دست بیاورد و این در حالی بود که توانست کارگردانی خوب و قابل تحسینی انجام بدهد.

فیلم «کرید ۳» نه تنها توانست تحسین منتقدان و بینندگان را به دست بیاورد بلکه از نظر مالی نیز بسیار موفقیت‌آمیز بود. همین نیز سبب شده تا ساخت فیلم چهارم این مجموعه در دستور کار قرار بگیرد. فیلم Creed IV با هنرنمایی خود مایکل بی جردن خواهد بود و خود او نیز بار دیگر سکان کارگردانی فیلم را در دست دارد.

آیروین وینکلر تهیه‌کننده این مجموعه فیلم اظهار داشته:

ما در حال حاضر به دنبال ساخت فیلم Creed IV هستیم و داستان خوبی نیز در دست داریم. برنامه‌های ما برای توسعه این فیلم به خاطر اعتصابات با وقفه مواجه شد ولی احتمالا یک سال آینده وارد مرحله پیش‌تولید فیلم خواهیم شد.

بدون شک، موفقیت بسیار زیاد فیلم «کرید ۳» و فروش ۲۷۵ میلیون دلاری آن در گیشه جهانی دلیلی کافی برای عوامل سازنده بوده تا ساخت فیلم «کرید ۴» را در پیش بگیرند. در حال حاضر جزئیات بیشتری از فیلم «کرید ۴»، داستان آن و همچنین بازیگرانی که قرار است در آن نقش‌آفرینی کنند، مشخص نشده است.

منبع: collider

source

توسط