حسن بیادی رییس ستاد انتخابات شورای وحدت تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اهداف شورای وحدت گفت: از اهداف شورای وحدت می‌توان به فراهم کردن تحقق ملی، مشارکت ملی، سلامت و رقابت انتخاباتی مردمی در ستادها انتخاباتی اشاره کرد.

وی با توجه به بیانیه‌ای که شورای وحدت صادر کرد، افزود: در این بیانیه‌ پس از معرفی مسئولان ستاد و تنظیم برنامه‌ای هدفمند برای تمامی احزاب وابسته به شورای عالی وحدت صادر شد، و تصمیم بر آن است تا حرکتی جدی و پرشور برای هم افزایی و جهت مشارکت همه احزاب و جبهه‌های عضو شورای عالی وحدت و نیز تقویت بنیه کاری ستادهای انتخاباتی در سراسر کشور به‌ خصوص در تهران انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت عنوان کرد: فراخوان ثبت‌نام کاندیداهای انتخاباتی در مجلس دوازدهم که قصد دارند در شورای وحدت عضو باشند و در لیست انتخاباتی این شورا حضور داشته باشند، منتشر شده است.

وی همچنین تاکید کرد: افراد مورد نظر بعد از تایید شورای نگهبان می‌توانند، رزومه کاری خود را برای ما همه پیام‌ رسان های داخلی و خارجی به شماره تلفن
 «۹۸۹۱۲۶۶۵۵۷۰۵+ » برای بررسی هر چه بیشتر ارسال فرمایند.

حسن بیادی در ادامه اظهار کرد: هیئت بررسی براساس مدارک و سوابق همه کاندیداها در سراسر کشور، کاندیداها را تعیین و برای قرار گرفتن در لیست نهایی تایید می‌کنند.

وی با بیان اینکه سوابق باید با تخصص و تعهد همراه باشد، یادآور شد: یکی از مواردی که مورد تایید شورای عالی وحدت برای عضویت جدید است، متجرب، متعهد و متخصص و داشتن مقبولیت اجتماعی است.

حسن بیادی رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت در تهران گفت: این احتمال و امکان وجود دارد که یکی از شعارهای نهایی مد نظر اعضای شورای عالی وحدت برای انتخابات امسال به بسترسازی برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی تعلق گیرد.

source

توسط