سریال چونا یکی از جدیدترین مجموعه‌های تلویزیونی بالیوود است که اخیرا شروع به پخش کرده است. این سریال هندی محصول شبکه محبوب و پرطرفدار نتفلیکس است که همین موضوع سبب جذابیت آن برای مخاطبین شده است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی سریال هندی چونا بپردازیم. همچنین خلاصه داستان و بازیگران این سریال هندی را نیز بررسی خواهیم کرد.

سریال Choona 2023 خیلی زود تبدیل به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی در هندوستان و سراسر جهان شده است. این سریال جذاب و دیدنی تا اینجا کار که تنها چند قسمت ابتدایی آن پخش شده، بسیار موفق عمل کرده است. همین موضوع سبب جذب نظر مثبت بینندگان و منتقدان سینمایی نسبت به این سریال هندی بوده است.

کارگردانی سریال چونا برعهده پوشپندرا ناث میسرا (Pushpendra Nath Misra) بوده است، کارگردانی که آثار سینمایی و تلویزیونی موفق و درخشانی در کارنامه‌اش به چشم می‌خورد. در مورد فیلم‌نامه جذاب و گیرای این سریال هندی نیز باید اشاره کنیم که این فیلم‌نامه حاصل قلم خود پوشپندرا ناث میسرا با همکاری سریشتی دوبی (Srishti Dubey) و موگدها راناده (Mugdhaa Ranade) است.

در مورد زمان پخش سریال چونا نیز باید گفت که این سریال هندی برای اولین بار در تاریخ 3 آگوست 2023 معادل 12 مرداد 1402 در هندوستان پخش شد. تاکنون تنها 8 قسمت از این سریال جذاب و تماشایی بر روی آنتن رفته است. اطلاعات دقیق و رسمی‌ از تعداد قسمت‌های نهایی سریال چونا در دست نیست! ژانر سریال چونا، کمدی، جنایی و درام است. همچنین مدت زمان پخش هر قسمت آن نیز چیزی در حدود 45 دقیقه است.

فهرست مطالب:

داستان سریال چونا

سریال هندی چونا

سریال Choona 2023 یکی از جدیدترین سریال‌های تولید شده در شبکه محبوب نتفلیکس است که در کشور هندوستان ساخته شده است. همانطور که می‌دانید سینمای بالیوود یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سینماهای جهان محسوب می‌شود. سریال چونا نیز محصول مشترک بالیوود و یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های سریالی یعنی نتفلیکس است. همچنین سریال هندی چونا از یک فیلم‌نامه قدرتمند و زیبا بهره می‌برد. این عوامل در کنار یکدیگر سبب موفقیت زودهنگام سریال چونا در میان بینندگان و منتقدان سینمایی شده است.

سریال چونا از یک داستان جنایی اما در عین حال کمدی بهره می‌برد. داستان این سریال هندی در مورد گروه‌هایی از افراد مافیایی و شرور است که متوجه پیوندی خاص در میان خود می‌شوند. برخلاف انتظار این افراد شرور یک نقطه مشترک دارند و آن سیاستمدار بی‌رحمی است که کار را برای آن‌ها دشوار کرده است. همین نقطه مشترک سبب ایجاد و شکل‌گیری اتحادی در میان آن‌ها می‌شود؛ اتحادی برای سرنگونی دشمن مشترک! در ادامه سریال چونا خواهید دید که این افراد شرور برای شکست دشمن خود دست به طراحی نقشه سرقت می‌زنند؛ سرقتی که به معنای سقوط سیاستمدار بی‌رحم است. پیشنهاد می‌کنیم تماشای این سریال هندی جذاب و تماشایی از شبکه نتفلیکس را از دست ندهید!

بازیگران سریال چونا

تا به این بخش از مقاله به معرفی سریال Choona 2023 پرداختیم و اطلاعات جامعی از عوامل تولیدکننده این سریال جذاب هندی در اختیار شما قرار دادیم. سپس به خلاصه داستان جذاب این سریال جنایی و کمدی اشاره کردیم. در این مجموعه تلویزیونی هندی، بازیگران مشهور و نامداری به ایفای نقش پرداخته‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به جیمی شرگیل، آشیم گولاتی، نامیت داس، چاندان روی و … اشاره کرد.

در این بخش از مقاله به سراغ هنرپیشه های سریال چونا خواهیم رفت و تعدادی از مشهورترین آن‌ها را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. همچنین بیوگرافی کوتاهی از هر کدام در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

جیمی شرگیل؛ بازیگر نقش آویناش شوکلا

سریال Choona 2023

یکی از برترین بازیگران و کارگردانان سینمای هند، جیمی شرگیل (Jimmy Shergill)، در تاریخ 3 دسامبر 1970 معادل 12 آذر 1349 در شهر گوراخپور هندوستان چشم به جهان گشود. وی پس از تولد به شهر پونجاب نقل مکان کرد و در این شهر تحصیلات خود را دنبال کرد. پس از آن بود که با شرکت در کلاس‌های بازیگری، این حرفه را به صورت حرفه‌ای آموخت و وارد دنیای سینما و تلویزیون شد. پس از آن برای رشد شغلی و حضور بهتر و پررنگ‌تر در سینما به شهر بمبئی نقل مکان کرد.

قد جیمی شرگیل در حدود 1 متر و 67 سانتی‌متر است. وی با پریانکا پوری (Priyanka Puri) ازدواج کرد که حاصل این ازدواج فرزند پسری به نام ور شرگیل (Veer Shergill) است. جیمی شرگیل آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی در کارنامه خود دارد. از جمله مهم‌ترین آثار او می‌توان به A Wednesday ،My Name Is Khan و Tanu Weds Manu Returns اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

آشیم گولاتی؛ بازیگر نقش یاکوب انصاری

معرفی سریال Choona 2023

بازیگر جوان و خوش‌آتیه بالیوود، آشیم گولاتی (Aashim Gulati) در تاریخ 15 سپتامبر 1990 معادل 24 شهریور 1369 در شهر دهلی متولد شده است. آشیم یکی از ستاره‌های نسل جدید سینمای هندوستان محسوب می‌شود. ستاره‌ای پرکار که با پشتکار به دنبال اسم و رسمی برای خود در یکی از مهم‌ترین سینماهای جهان، بالیوود، است. قد آشیم گولاتی در حدود 1 متر و 73 سانتی‌متر است و چهره جذابی دارد. دو فاکتور مهم که شانس او در حرفه بازیگری را افزایش می‌دهد. آشیم گولاتی با توجه به سنی که دارد در آثار متعددی به ایفای نقش پرداخته است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به Gulmohar Grand (2015) ،Dil Sambhal Jaa Zara (2017) و Hostages (2019) اشاره کرد.

نامیت داس؛ بازیگر نقش تریلوکی

بازیگران سریال چونا

هنرپیشه و نویسنده مستعد سینمای هندوستان، نامیت داس (Namit Das)، در تاریخ 10 ژولای 1984 معادل 19 تیر 1363 در شهر دهلی هندوستان چشم به جهان گشود. وی از همان دوران کودکی و نوجوانی علاقه بسیاری به هنر و سینما داشت. همین موضوع سبب جذب او به سوی صنعت سینما و بازیگری شد. اما نامیت بازیگری را به عنوان هدف نهایی خود قبول نکرد و پا را فراتر از انتظار گذاشت. وی پس از بازیگری به حرفه نویسندگی و آهنگسازی وارد شد و عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد. نامیت داس با شروتی ویاس (Shruti Vyas)، بازیگر و نویسنده هندوستانی، ازدواج کرده است. وی به عنوان هنرپیشه در آثار سینمایی و تلویزیونی چندی به ایفای نقش پرداخته است. از جمله مشهورترین آثار وی می‌توان به Wake Up Sid (2009) ،Ankhon Dekhi (2013) و Aarya (2020) اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

چاندان روی؛ بازیگر نقش بیشنو

نقد سریال Choona 2023

بازیگر جوان و با استعداد سینمای هندوستان، چاندان روی (Chandan Roy)، در تاریخ 20 دسامبر 1995 معادل 29 آذر 1374 در هندوستان به دنیا آمده است. چاندان روی یکی از ستاره‌های جوان سینمای بالیوود محسوب می‌شود که آینده‌ی درخشانی در پیش دارد. وی از همان دوران کودکی علاقه بسیاری به سینما و فیلم داشت و همین موضوع در نهایت منجر به هنرپیشگی وی شد. چاندان روی در آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی حضور داشته است. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به Panchayat (2020) ،State of Siege: Temple Attack (2021) و Sanak (2021) اشاره کرد. سریال تلویزیونی Panchayat را می‌توان نقطه عطف کارنامه هنری چاندان روی دانست؛ سریالی که او را در میان عوامل سینما به شهرت رساند.

همچنین بخوانید :

ویکرام کوچار؛ بازیگر نقش جی‌پی یاداو

داستان سریال چونا

هنرپیشه مشهور سینمای هندوستان، ویکرام کوچار (Vikram Kochhar)، در تاریخ 27 سپتامبر 1983 معادل 5 مهر 1362 در شهر گورگان هند متولد شده است. ویکرام تحصیلات خود را در مدرسه ارتش گذراند و برای فارغ‌التحصیلی به دهلی نقل مکان کرد. پس از آن بود که به یک گروه تئاتر پیوست و همین موضوع سبب آغا بازیگری او شد. وی در ابتدا به عنوان بازیگر تئاتر فعالیت کرد و پس از کسب تجربه فراوان وارد سینما و تلویزیون شد. ویکرام کوچار تاکنون در مجموعه‌های تلویزیونی و سینمایی بسیاری حضور داشته است. از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به Sumit Sambhal Lega (2015) ،Sacred games (2018) و Manikarnika: The Queen of Jhansi (2019) اشاره کرد.

سایر هنرپیشگان سریال هندی چونا عبارتند از:

  • جیانندرا تریپاثی (Gyanendra Tripathi)
  • آرشاد وارسی (Arshad Warsi)
  • مونیکا پانوار (Monika Panwar)
  • نیهاریکا لیرا دوت (Niharika Lyra Dutt)
  • آتول سریواستاوا (Atul Srivastava)
همچنین بخوانید :

نقد و بررسی سریال چونا

دانلود سریال Choona 2023

تا به این قسمت از مقاله به معرفی و بررسی سریال هندی چونا پرداختیم. در ادامه متن نیز با ما همراه باشید تا به بررسی نمرات و نقد سریال Choona 2023 بپردازیم. سریال چونا یکی از جدیدترین ساخته‌های سینمای بالیوود با همکاری شبکه محبوب نتفلیکس است. این سریال اخیراً شروع به پخش کرده و تا به اینجای کار توانسته بسیار موفق عمل کند. این سریال از یک فیلم‌نمه قدرتمند و دقیق بهره می‌برد که یکی از نقاط قوت اصلی آن محسوب می‌شود. علاوه بر آن، حضور بازیگران مشهور و مستعد در این سریال تلویزیونی، آن را تبدیل به یکی از مجموعه‌های پربیننده نتفلیکس کرده است. سریال Choona 2023 با ژانر جنایی و کمدی خود توانسته نظر مثبت بینندگان و منتقدان سینمایی را جذب کند.

در مورد نمرات سریال هندی چونا نیز باید اشاره کنیم که این سریال جذاب در سایت IMDB نمره 6.4 از 10 را به خود اختصاص داده است. البته همانطور که اشاره کردیم به دلیل فیلم‌نامه قوی و هیجان‌انگیز، این سریال توانسته در میان بینندگان محبوبیت بالایی پیدا کند. البته با توجه به پخش تنها 8 قسمت از این سریال هندی، فعلا نمی‌توان با قاطعیت به نقد این سریال پرداخت و نمره دقیقی به آن اختصاص داد.

اگر شما نیز از طرفداران پروپا قرص سینمای بالیوود هستید، تماشای این سریال جنایی و کمدی هندی را به همه شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. بی‌شک سرسال چونا شما را برای چندین ساعت مشغول خود خواهد کرد. کافی‌ست تنها به تماشای چند قسمت از آن بپردازید تا غرق داستان جنایی و جذاب سریال چونا شوید. اگر هنوز سریال هندی چونا را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر نسبت به دانلود سریال Choona 2023 اقدام کنید و از تماشای آن در کنار دوستان و خانواده خود لذت ببرید.

سخن پایانی

نمرات سریال چونا

در این مقاله از پلازا به معرفی و بررسی سریال چونا پرداختیم. سپس به خلاصه سریال چونا، هنرپیشگان، زمان پخش و نمرات سریال چونا اشاره کردیم. همچنین در طول مطلب به بسیاری از سوالات رایج شما عزیزان از قبیل بازیگران سریال چونا چه کسانی هستند؟ تعداد قسمت های سریال Choona 2023 چقدر است؟ ژانر سریال هندی چونا چیست؟ و … پاسخ دادیم. سریال چونا از یک داستان جنایی و اکشن بهره می‌برد؛ داستانی که طیف وسیعی از دوست‌داران فیلم و سینما از تماشای آن لذت خواهند برد. باید به تماشای سریال چونا نشست و دید که آیا این افراد موفق به شکست و نابودی سیاستمدار بی‌رحم خواهند شد؟! یا نقشه دزدی آن‌ها لو خواهد رفت؟!

ممنون که در طول مطلب با ما همراه بودید. امیدواریم که این مقاله از پلازا برای شما عزیزان مفید بوده باشد. لطفاً نظرات و نقدهای خود در مورد سریال هندی چونا را در بخش دیدگاه‌ها با دیگر اعضاء پلازا در میان بگذارید تا به تکمیل هرچه بهتر این مقاله کمک کرده باشید.

منتخب کاربران

source

توسط