ماده بازاریابی محتوا برای تمام اندازه های کسب و کار

توسط irmusic4, ژوئن 25, 2021


ماده بازاریابی محتوا برای تمام اندازه های کسب و کار
بازاریابی محتوا به مطالب مرتبط بخش بسیار مهمی از بسیاری از استراتژی های بازاریابی موفق تبدیل شده است، اما هنوز بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط وجود دارد که هنوز به تحقق بخشیدن به پتانسیل کامل این وسیله برای گسترش پیام شرکت ها. این فرصت را برای کسب و کارها فراهم می کند که مشتریان را جذب کنند بدون اینکه مجبور به استفاده از اشکال سنتی تبلیغات شوند، اما چگونه کار می کند و مزایای آن چه است؟ در اینجا یک راهنمای بازاریابی محتوا است و چرا آن را واقعا برای SMBs مهم است
بازاریابی محتوا چیه؟
بازاریابی محتوا می تواند اشکال بسیاری به خود بگیرد، اما می توان آن را به عنوان توزیع اطلاعات آموزنده، مفید و ارزشمند با هدف به دست آوردن و حفظ مخاطب هدفمند و در نهایت نزدیک تر کردن آن مخاطب به مشتری شدن خلاصه کرد.
می تواند شکل یک وبلاگ مبتنی بر اطلاعات، نقل قول در وب سایت های صنعت، انتشار اوراق سفید، و انتشار مقالات کارشناسی آگاهانه در سایت های خبری و در مجلات یا روزنامه ها را به خود گیرد.
هدف اولیه بازاریابی محتوا این است که نام کسب و کار به طور گسترده تر شناخته شده است، اما در یک فرم است که آموزنده و مفید است، به جای در یک فرم است که نیاز به هر گونه عمل مثبت خاص از خواننده در مقابل.
مزایای بازاریابی محتوا به SMB چه هستند؟
مزایای متعددی برای به دست آوردن از یک کمپین بازاریابی محتوا به خوبی برنامه ریزی شده است که طیف وسیعی از بهبود رتبه بندی جستجوگرها برای وب سایت این شرکت، به بهبود تصویر عمومی شرکت وجود دارد. مزایای پنهان شامل افزایش آگاهی از نام تجاری، اقتدار نام تجاری و اعتماد به نام تجاری است.
بازاریابی محتوا برای جستجوگرها
بازاریابی محتوا می تواند تاثیر مستقیمی بر موقعیتی که یک وب سایت بر نتایج جستجو به دست می آورد داشته باشد. با گنجاندن کلمات کلیدی مهم در متن مقالات منتشر شده در یک وبلاگ شرکت، و همچنین در مقالات منتشر شده در وب سایت های شخص ثالث که حاوی لینک به وب سایت شرکت ها، بازاریابی محتوا می تواند تقویت و بهبود موقعیت که در آن وب سایت شرکت در نتایج موتور جستجو برای آن کلمات کلیدی ظاهر می شود.
بازاریابی محتوا برای آگاهی از نام تجاری، اقتدار و اعتماد
در سطح اساسی آن می توان آن را وسیله ای برای گرفتن یک برند بهتر شناخته شده دید، اما محتوای خوش نوشته و مقتدرانه نیز اعتماد بیشتری به یک برند ایجاد خواهد کرد و اقتدار بیشتری را استنباط خواهد کرد و مردم همیشه احتمال خرید از برندی که می دانند و به آن اعتماد دارند، بیشتر خواهند بود.
بازاریابی محتوا اشتراک و اشتراک گذاری را تشویق می کند
جریان منظم محتوای با کیفیت بالا به اشتراک گذاری آن محتوا را تشویق خواهد کرد و این منجر به آگاه شدن بیشتر و بیشتر مردم از نام تجاری خواهد شد. اگر مردم محتوا را مفید پیدا کنند، احتمال مشترک شدن در فیدها و لیست های ایمیل نیز بیشتر است که فرصت ارسال پیام های فروش مستقیم سنتی تر و همچنین محتوای آینده را برای آنها بیشتر باز خواهد کرد.
چرا محتوا بازاریابی مهم است
بازاریابی محتوا یک راه بسیار موثر برای افزایش آگاهی از نام تجاری و تشویق تعامل با یک کسب و کار است، اما تولید یک جریان منظم با کیفیت بالا، محتوای آموزنده به اندازه ای که ممکن است برای اولین بار ظاهر شود ساده نیست.
نقطه شروع این است که توسعه یک طرح کلی جامع از موضوعات تحت پوشش و ، برای اهداف جستجوگرها ، شناسایی کلمات کلیدی مربوطه است. پس از آن می توان این را به یک تقویم تحریریه دنباله دار استراتژیک ترجمه کرد.
تولید محتوای با کیفیت بالا به طور منظم کار وقت گیر است و می تواند به ویژه برای کسب و کار کوچک و متوسط که منابع محدودی دارند چالش برانگیز باشد. برای بسیاری از SMBs، برون سپاری ایجاد محتوا به احتمال زیاد بهترین گزینه است.
با این حال ، آن را یک شکل بسیار قدرتمند از بازاریابی دیجیتال است که کسب و کار کوچک و متوسط واقعا نمی تواند به چشم پوشی اگر آنها می خواهند به ماندن جلوتر از رقابت خود است. بازاریابی محتوا مهم است به همان اندازه به SMBs آن را به عنوان آن را به شرکت های بزرگ است.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *