5 راه برای به یاد ماندنی کردن بازاریابی و برندسازی شما

توسط irmusic4, آگوست 8, 2021


5 راه برای به یاد ماندنی کردن بازاریابی و برندسازی شما
به عنوان یک مشاور تجاری ، من اغلب باید به صاحبان مشاغل کوچک یادآوری کنم که بازاریابی آنها باید تعاملی تر باشد ، در مقابل مدل سنتی “فشار” ، که در آن شما پیام خود را تا آنجا که ممکن است برای افراد بیشتری پخش می کنید.
نسل های جدید مشتریان به رویکرد “مشارکتی” پاسخ می دهند ، جایی که می توانند از طریق رسانه های اجتماعی و اینترنت اطلاعات خود را ارائه دهند.
این کار چند سال پیش با بررسی رضایت ایمیل پس از خرید آنلاین آغاز شد ، اما اکنون شامل تبلیغات اینترنتی تعاملی و همچنین درخواست های سفارشی برای ورود به طراحی محصولات آینده و تأثیرگذاران در رسانه های اجتماعی است. به نظر می رسد این روزها همه خواهان تجربه و رابطه هستند و مایلند مطالب بیشتر از طریق دهان به دهان بهترین مدافع شما شوند.
برخی آن را حرکت از “شکار” مشتریان جدید در طبیعت به “باغبانی” یا پرورش وفاداری و ارزش از طرف مشتریانی که در حال حاضر دارید می نامند.
در هر صورت ، رویکرد جدید برای همه مشاغل مهم است و شامل برخی از قوانین بازاریابی جدید است که باید بر آنها تمرکز کرده و آنها را بیاموزید:
1. بازاریابی خود را اکتشافی و پویا کنید روزهای کمپین های بلندمدت بزرگ که هرگز تغییر نمی کنند به پایان رسیده است. شما باید دائماً رویکردهای جدیدی را از طریق رسانه های اجتماعی و آنلاین امتحان کنید و از بازخوردها و نظرات تأثیرگذاران و مشتریان درخواست کنید. با بازخورد خوب به سرعت مقیاس بندی کنید و اگر تعامل کمی با هم داشتید ادامه دهید.
گامی در جهت درست این است که از ابزارهای جدید موجود با هزینه بسیار کم استفاده کنید ، از جمله پادکست های پشتیبانی شده ، وبلاگ ها ، قابلیت مشاهده در جوامع آنلاین و پشتیبانی از اینفلوئنسر توییتر. گاهی اوقات به سادگی به روز رسانی قالب وب سایت و ویدیوهای شما ساده است.
2. از آزمایش ها در مقابل طراحی ایده آل تبلیغات استفاده کنید و علایق مشتری به سرعت تغییر می کند ، بنابراین از آزمایش های کوچک برای پیدا کردن چیزی که امروزه کار می کند استفاده کنید و از نوآوری برای پیش بردن پاکت استفاده کنید ، قبل از اینکه رقبای شما بتوانند از شما کپی و غلبه کنند. نکته اصلی این است که بتوانید بازده خود را اندازه گیری کنید ، سریع سازگار شوید و از تلاش های خود درس بگیرید.
بر اساس گزارش هاروارد بیزینس ریویو ، شرکت های تجارت الکترونیک که آزمایش های تبلیغاتی را انجام داده اند ، در هر آزمایش 2-3 درصد عملکرد بهتری داشته اند. تبلیغ کننده ای که 15 آزمایش را در یک سال انجام داده است ، 30٪ عملکرد تبلیغات بالاتری داشته است.
3. به مشتریان انگیزه دهید تا مشارکت کنند و مشارکت کنند. مشتریان را برای حمایت و مشارکت خود با تخفیف و کوپن پاداش دهید ، تعامل را پویا نگه دارید و بازگشت آنها را تشویق کنید. این امر مستلزم احساس فوریت در تیم شما و فرهنگ پاسخگویی و تمرکز بر مشتری است. بازاریابی باید اولویت اصلی همه باشد.
به عنوان مثال ، دانکین دوناتز این کار را از طریق مسابقه عکس انجام داد و به کسانی که عکسی با دسته و هشتگ مارک ارسال کردند ، تخفیف داد. سایر شرکت ها تجربه زنده و فیلم های شاد ، ارائه شده توسط مشتریان را در وب سایت و تبلیغات خود برجسته می کنند.
4. همکاری با دیگران برای ایجاد پیشنهادات ترکیبی یک تلاش بازاریابی بسیار موفق که توسط یک رستوران در نزدیکی من در طول بیماری همه گیر ایجاد شده بود ، از چندین منبع حمل می کرد – ترکیب گلها با غذا و نوشیدنی ، همه از مراکز مختلف ، بسته بندی خلاقانه با هم. همه برنده می شوند و به سرعت در رسانه های اجتماعی پخش می شود.
مردم از شما به عنوان نام تجاری اصلی که پیشنهاد ترکیبی را ایجاد کرده است و همچنین سایر مارک های “تأیید شده” یاد می کنند و از شما حمایت می کنند. اگر در حال بررسی راه هایی برای توسعه نام تجاری خود در بخش های جدید هستید ، روش ترکیبی نیز به عنوان یک آزمایش م effectiveثر است.
5. راه حل های بازار به عنوان یک تجربه یا اینجا یک رویداد تبلیغات ویژگی های بیشتر یا حتی قیمت پایین تر ، امروزه به عنوان یک تجربه عالی یا یک رویداد منحصر به فرد برای مشتریان به یاد ماندنی نیست. اینها ممکن است تجربیات آنلاین زنده یا همهجانبه باشند. از رسانه های اجتماعی برای ایجاد پیش بینی و برجسته کردن موفقیت ها ، برای جلب صحبت مردم و بازگشت بیشتر استفاده کنید.

پیام در اینجا این است که کمپین های بزرگ و بودجه های بازاریابی بزرگ دیگر کلید نتایج در محیط جدید مشتری نیستند ، جایی که مشارکت و روابط کلیدی هستند.
اکنون وقت آن است که از مشتریان و شرکای خود ایده های مشارکتی بخواهید ، آزمایش هایی را انجام دهید و ایده های مثر را افزایش دهید. آماده تغییر مکرر با تغییر روند باشید.
بازاریابی دیگر یک مکالمه یک طرفه نیست ، چه یک استارتاپ باشید و چه یک تجارت قدیمی. چند وقتی است که استراتژی بازاریابی خود را تغییر داده اید؟ آیا هزینه های شما بالا می رود و بازده ها کاهش می یابد؟
گوش دادن و یادگیری را بیشتر از صحبت کردن و هل دادن امتحان کنید.
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اعلان های فشار مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *