فیلمبرداری فصل سوم سریال Mayor of Kingstown هفته آینده آغاز می‌شود

بر اساس اطلاعات به دست آمده، تعویق در پروسه فیلمبرداری فصل سوم Mayor of Kingstown به این علت بوده که جرمی رنر (Jeremy Renner) تصادف تقریبا مرگباری داشت و اکنون پس از مدت‌ها دوباره می‌تواند به تیم بازیگری سریال بپیوندد.


مطلب پیشنهادی:نقد سریال Silo | سیلو آخرالزمانیاولین برداشت از زندگی در پناهگاه
نقد سریال Silo | سیلو آخرالزمانی

یک سال از برخورد جرمی رنر با ماشین برف‌روبی گذشت و شرکت پارامونت می‌تواند پروسه فیلم‌برداری سریال Mayor of Kingstown را دوباره آغاز کند. فیلمبرداری فصل سوم «شهردار کینگستون» از هفته آینده که برابر با اولین روزهای سال ۲۰۲۴ میلادی است آغاز خواهد شد. رسانه اینترتینمنت ویکلی گزارش داد که اما لیرد (Emma Laird)، بازیگر نقش آیریس، عکسی از خود به همراه رنر در اینستاگرامش منتشر کرد و خبر از تولید فصل جدید سریال از هفته آینده را داد.

Mayor of Kingstown

این سریال در اوایل سال جاری برای فصل سوم تمدید شد، اما جدول زمانی تولید برای فیلمبرداری آن پس از جراحاتی که رنر در ژانویه گذشته متحمل شد، نامشخص بود. در تصادف یادشده بیش از ۳۰ استخوان رنر شکست و او دچار آسیب حاد قفسه سینه شد. اکنون به نظر می‌رسد که رنر به صحنه بازگشته و آماده از سرگیری فیلمبرداری است. با این حال هنوز نمی‌دانیم که تاریخ انتشار فصل سوم سریال Mayor of Kingstown چه زمانی خواهد بود.
«شهردار کینگستون» درباره چیست؟

علاقه‌مندانی که قصد دارند تا این سریال را تماشا کننده، دو فصل اول آن برای تماشا از طریق شبکه پارامونت پلاس قابل پخش است. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این سریال و برنامه‌های بعدی شرکت سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را حتما دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:بهترین سریال‌هایی که بر‌اساس واقعیت ساخته شده‌اند | آپدیت ۲۰۲۳آثاری همراه با درس‌هایی از گذشته
بهترین سریال‌هایی که بر‌اساس واقعیت ساخته شده‌اند | آپدیت ۲۰۲۳


اجرای ویدیوی I Feel Fantastic | این عروسک واقعا زنده شده؟

پلی استیشن ۵ پرو یا PS6 می‌تواند به یک پردازنده هوش منصوعی مجهز باشد - ویجیاتو

source

توسط