مراحل جدید The Last of Us Part 2 Remastered مشخص شدند

سونی جزییات جدیدی را در مورد The Last of Us Part 2 Remastered که اخیرا معرفی شد، فاش کرده است.

این عنوان که در ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۹ دی) برای PS5 منتشر می‌شود، شامل Lost Levels می‌شود، سکانس‌های قابل بازی که قبلا از بازی کات شده بودند و همچنین یک حالت بقای روگ‌لایک به نام No Return.

جزئیات جدید در مورد هر دو ویژگی در صفحه محصول جدید در وب‌سایت پلی استیشن تایید شده است. Lost Levels به شما اجازه می‌دهد نسخه‌های اولیه سه مرحله جدیدی را که در The Last of Us Part II اصلی دیده نشده‌اند، کشف کنید: Sewers، Jackson Party و Boar Hunt. هنگام تجربه، از ساعت‌ها نظرات توسعه‌دهندگان جدید درباره ساخت بازی لذت ببرید.


مطلب پیشنهادی:داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]داستانی جذاب که شاید در موردش ندانید
داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]

در حالت No Return به‌ عنوان مجموعه‌ای از شخصیت‌های قابل بازگشایی مختلف بازی خواهید کرد که برخی از آن‌ها هرگز در فرنچایز لست آو آس قابل بازی نبودند و هر کدام دارای ویژگی‌های گیم‌پلی منحصربه‌فردی هستند. تنوع چالش‌ها شامل دشمنان مختلف و مکان‌های به یاد ماندنی از قسمت دوم است که همگی به نبردهای پرتنش باس‌ها ختم می‌شوند.

The Last of Us

اصلاح‌کننده‌های منحصربه‌فرد گیم‌پلی می‌توانند چالش‌های جدید و غیرمنتظره‌ای را در حین مبارزه برای موفقیت – و زنده ماندن – در انواع مختلف مواجهه ارائه دهند. به عنوان شخصیت‌های مختلفی از جمله دینا، جسی، لِو، تامی و غیره بازی کنید و در حین پیشروی برای استفاده در حالت، قفل اسکین‌ها را باز کنید.

The Last of Us Part 2 Remastered در روز ۲۹ دی برای PS5 عرضه می‌شود. پیش‌خریدها در از ۵ دسامبر فعال می‌شوند.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۸ ویجیاتو؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟چقدر طرفدار Last of Us هستید؟
کوییز ۸ ویجیاتو؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟


اسپایدرمن ۲ رو نداری؟ اینارو امتحان کن

فیلم جدیدی از Karate Kid با بازی جکی چان ساخته می‌شود - ویجیاتو

source

توسط