آدام موسری رئیس اینستاگرام طی خبری اعلام کرد قابلیت دانلود ویدئو های ریلز اینستاگرام به صورت عمومی منتشر و در دسترس کاربران در سراسر جهان قرار گرفته است.

اینستاگرام پیش‌تر در ماه ژوئن (خرداد و تیر) امکان دانلود ریلز را برای کاربران آمریکایی فراهم کرده بود اما اکنون بر اساس اطلاعیه جدید اینستاگرام این قابلیت را در اختیار کاربران سراسر جهان قرار داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت دانلود ویدئو های ریلز به اینستاگرام اضافه شد

رئیس نرم افزار پر هوادار موبایلی اعلام کرد که این اپلیکیشن قابلیت دانلود ویدئو های ریلز را به صورت عمومی منتشر کرده تا مخاطبین بتوانند ریلز منتشرشده توسط حساب‌های عمومی را روی گوشی‌های خود دانلود کنند.

تمامی کاربران از این پس می‌توانند محتوای ریلزهای دلخواه خود را به راحتی برای خود نگه دارند فقط کافیست روی دکمه‌ی اشتراک‌گذاری کلیک کرده و سپس گزینه‌ی دانلود را انتخاب کنید تا ریلز مورد نظر دانلود شود. فقط باید بدانید اگر می‌خواهید ریلزی را دانلود کنید، اینستاگرام از یک ترک صوتی دارای مجوز (Licensed) استفاده می‌کند و ویدیوی دانلود شده هیچ صدایی نخواهد داشت. تنها ریلزهای دانلود شده با ترک صوتی اصلی صدا خواهند داشت. ریلزهای قابل دانلود، یک واترمارک با نام حساب کاربری آن شخص خواهند داشت؛ دقیقا شبیه قابلیتی که در تیک تاک وجود دارد.

قابلیت دانلود ویدئو های ریلز به اینستاگرام
قابلیت دانلود ویدئو های ریلز به اینستاگرام

پیش از این شما فقط می‌توانستید ریلز‌های مورد علاقه خود را ذخیره کنید تا بعدا آنها را تماشا کنید اما با انتشار قابلیت دانلود ریلز اینستاگرام شما قادر به ذخیره ویدئوها در گوشی همراه خود هستید.

نکته جالب این است که می‌توانید از طریق مسیر Settings > Privacy > Reels and Remix گزینه‌ی دانلود را برای ریلزهای خود خاموش کرده و این امکان را از مخاطبتان سلب کنید که به ریلزهای شما دسترسی داشته باشند.

به هرحال اکنون این اینستاگرام این قابلیت را در اختیار کاربران سراسر جهان در گوشی اندروید و گوشی آیفون قرار داده است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی اضافه شدن قابلیت دانلود ویدئو های ریلز به اینستاگرام چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source

توسط