سازنده بازی Stellar Blade به اولین شریک سونی در کره جنوبی تبدیل شد

Stellar Blade بازی اکشن استودیوی کره‌ای Shift Up، تاکنون با نمایش‌های متعدد در طول سال‌های اخیر، نظرات زیادی را به خود جلب کرده است.

این واقعیت که سونی آن را پشتیبانی می‌کند تا به عنوان یک انحصاری بزرگ PS5 در آینده به بازار عرضه شود، به شور و هیجان حول آن اضافه کرده است. اکنون مشخص شده این مشارکت بیش از پیش تثبیت خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:راهنمای تروفی‌های بازی Marvel’s Spider-Man 2چطور تروفی پلاتینیوم بازی اسپایدرمن ۲ را به دست آوریم؟
راهنمای تروفی‌های بازی Marvel’s Spider-Man 2

آنطور که توسط @Genki_JPN در توییتر مشاهد شد، اخیرا در یک وبسایت کره‌ای اعلام شده که Shift Up و سونی قرارداد انتشار رسمی را امضا کرده‌اند که بر اساس آن سونی به عنوان ناشر و توزیع‌کننده جهانی Stellar Blade عمل خواهد کرد.

این بدان معناست که Shift Up رسما به شریک سکند پارتی پلی استیشن تبدیل شده و اولین استودیو در کشور کره جنوبی است که به این مهم دست پیدا کرده است.

Stellar Blade

Stellar Blade به طور انحصاری برای PS5 در حال توسعه است، اگرچه جزئیات مربوط به تاریخ عرضه آن محدود است. هنگامی که سال گذشته نمایش داده شد، یک بازه لانچ ۲۰۲۳ برای آن مشخص شد.

اما در اعلامیه اخیر، Shift Up به تاریخ انتشار خاصی اشاره نشده و در عوض آن‌ها فقط می‌گویند که اطلاعات مربوط به عرضه بازی، «در تاریخ دیگری اعلام خواهد شد.»

استودیو Shift Up سابقه توسعه بازی نقش‌آفرینی موبایلی Destiny Child را دارد و Stellar Blade بزرگ‌ترین پروژه آن‌ها محسوب می‌شود. تمرکز روی سیستم مبارزات بسیار زیاد بوده و شما باید تعادل بین حمله، دفاع و جاخالی دادن را رعایت کنید. استودیو سعی کرده با استفاده از دوال سنس بهترین تجربه ممکن را برای بازیکنان فراهم کند. 


مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]


بررسی بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر 3

بازی Death Stranding 2 احتمالا در گیم اواردز ۲۰۲۳ حضور داشته باشد - ویجیاتو


source

توسط