سونی از افزایش قیمت سرویس PS Plus دفاع می‌کند

در ادامه افزایش اعتراضات بازیکنان، کمپانی سونی همچنان نسبت به افزایش قیمت ۳۵ درصدی سرویس PS Plus رضایت دارد و از این تصمیم دفاع می‌کند.


مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]

سرویس جدید PS Plus درست سال گذشته به صورت عمومی در اختیار کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن قرار گرفت و کتابخانه گسترده‌ای از بازی‌ها را به دست علاقه‌مندان رساند تا آن‌ها با پرداخت مبلغی به صورت ماهانه یا سالانه، بتوانند به صورت رایگان از تمام عناوین موجود در سرویس پلاس استفاده کنند.

PS Plus

کمپانی سونی بعد از گذشت یک سال، ناگهان تصمیم گرفت تا قیمت اشتراک‌های خودش را ارتقاء داده و به همین خاطر، مشترکین از تصمیم ناگهانی و بدون دلیل این کمپانی ناراحت و عصبانی شده‌اند و همچنان این اعتراضات در شبکه‌های اجتماعی و فروم‌های خارجی ادامه دارد. افزایش ۳۵٪ قیمت سرویس باعث شده تا بین ۲۰ الی ۴۰ دلار، ۱۰ تا ۲۰ پوند و ۱۲ تا ۳۲ یورو افزایش پیدا کند.

حالا اریک لیمپل (Eric Lempel)، معاون ارشد و رئیس بازاریابی کمپانی سونی، از افزایش قیمت سرویس PS Plus دفاع کرده و در صحبت‌های خودش می‌گوید:

ما می‌خواهیم که سرویس پلی‌استیشن پلاس را عالی کنیم. با راه‌اندازی مجدد این سرویس در سال گذشته، بسیاری از مصرف‌کنندگان متوجه شده‌اند که کنسول پلی‌استیشن ۵ ارزش زیادی دارد. مانند هر موضوع دیگری در جهان، ما باید به قیمت‌گذاری [محصولات] خود نگاه کنیم و باید خود را با شرایط بازار تطبیق دهیم.
خوشحالم که بگویم برخلاف بسیاری از سرویس‌های اشتراکی دیگر، ما سال‌ها است که قیمت‌ پلی‌استیشن پلاس را برای ۸۵٪ عموم مشتریان در [مناطق] جهان تغییر نداده بوده‌ایم؛ بنابراین این اولین بار که ما چنین کار انجام داده‌ایم.

سرویس ایکس باکس گیم‌پس شرکت مایکروسافت نیز چندی پیش دستخوش تغییراتی در بخش اشتراک‌ها شد و قیمت آن برای برخی از مناطق به صورت پله‌ای بالا رفت، اما افزایش قیمت آن به صورت جزئی بود و مخاطبان به خاطر حق انتخاب‌های گسترده‌ای که داشته‌اند، با این فرآیند مخالفتی نداشته‌اند. به هر برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار، وب سایت ویجیاتو را دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا سونی موفق می‌شود تا فروش ۲۵ میلیون واحدی خود در سال ۲۰۲۳ میلادی برسد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:راهنمای جامع دانلود بازی پلی استیشن ۵ با موبایلکه بر خلاف انتظارتان غیرممکن نیست!
راهنمای جامع دانلود بازی پلی استیشن ۵ با موبایل


بررسی بازی اسپایدرمن ۲

شخصیت آمنی من چه زمانی به Mortal Kombat 1 اضافه می‌شود؟ - ویجیاتو

source

توسط