Blasphemous 2 برای کنسول‌های نسل قبل منتشر خواهد شد

Team17 و توسعه‌دهنده The Game Kitchen به تازگی اعلام کردند Blasphemous 2، مترویدوانیا غیرخطی که در ماه آگوست برای Xbox Series X|S، PS5 و PC منتشر شد، هفته آینده به ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ خواهد آمد.

داستان این دنباله دقیقا پس از اتفاقات بسته الحاقی Wounds of Eventide جریان دارد و یک تجربه‌ ۲ بعدی چالش برانگیز را برای بازیکنان فراهم خواهد کرد. در قسمت دوم شاهد بازگشت شخصیت اصلی نسخه قبلی با نام توبه کننده (The Penitent One) هستیم.


مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]

توبه کننده خود را در سرزمینی جدید پیدا می‌کند و بار دیگر در یک چرخه بی‌پایان زندگی، مرگ و رستاخیز گرفتار شده است. او باید این دنیای جدیدِ عجیب و غریب را اکتشاف و با ساکنان آن مبارزه کند تا بتواند به محل استراحت ابدی خود بازگردد.

Blasphemous 2 با مجموعه مهارت‌های پیشرفته و سه سلاح منحصربه‌فرد با نام‌های War Sensor، Rapier and Dagger و Praying Blade و همچنین باس‌های سرسخت، در تاریخ ۲ نوامبر (۱۱ آبان) برای ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن ۴ عرضه می‌شود.

Blasphemous 2

این بازی از مجموع ۳۸ نقد وارده در سایت متاکریتیک توانست نمره بسیار خوب ۸۳ از ۱۰۰ را کسب کند. در نقد و بررسی ویجیاتو از بازی نوشتیم:

بازی Blasphemous 2 در بعضی جهات ساده‌تر و شسته رفته‌تر از بازی اول است؛ با این حال پیشرفت‌‎هایی غیرقابل انکار دارد که آن را به یکی از بهترین بازی‌های در ردای کسلوانیاهای کلاسیک تبدیل می‌کند؛ البته کسلوانیایی با چاشنی سولزلایک!


مطلب پیشنهادی:داستان این بازی روی پشت یک دایناسور روایت می‌شود!یک بازی بقای دوست‌داشتنی؛ The Wandering Village
داستان این بازی روی پشت یک دایناسور روایت می‌شود!


بررسی بازی لردز آو د فالن

بتای عمومی بازی شوتر The Finals امروز آغاز می‌شود [تماشا کنید] - ویجیاتو

source

توسط