محصولات وارداتی جدید شامل هونگچی H5، کرولا و توسان در سامانه یکپارچه فروش عرضه شدند. در ادامه قیمت خام خودروهای وارداتی جدید را مشاهده کنید.

بر اساس جدیدترین اخبار خودرو داخل کشور، از سه‌شنبه ۲ آبان محصولات وارداتی جدید از جمله هونگچی H5، هیوندای توسان، کیا سلتوس و دانگ فنگ شاین مکس با قیمت خام یا علی الحساب در سامانه یکپارچه فروش قرار گرفته‌اند. افرادی که در گذشته برای خرید خودرو وارداتی در سامانه ثبت نام کرده بودند، حالا تا پایان روز جمعه ۵ آبان برای انتخاب اولویت‌های خود از بین محصولات اعلامی مهلت دارند.

اعلام قیمت علی الحساب خودروهای وارداتی جدید بازار

قیمت خام خودروهای وارداتی جدید سامانه یکپارچه

این بار هم کماکان قیمت علی الحساب خودروها در سامانه یکپارچه اعلام شده است و باید در آخر هزینه‌های جانبی نظیر هزینه گمرک، شماره‌گذاری، مالیات بر ارزش افزوده و کرایه حمل به فاکتور نهایی اضافه شوند. ارزان‌ترین مدل‌ها در لیست جدید سامانه یکپارچه کراس اوور چانگان CS55 سایپا و دانگ فنگ شاین مکس ایران خودرو هستند و گران‌ترین مورد هم همان‌طور که انتظار می‌رود، سدان چینی لوکس هونگچی H5 بهمن موتور است؛ به‌تازگی مشخصات و امکانات نسخه وارداتی هونگچی H5 هم اعلام شد که نشان از این داشت نسخه فول آپشن آن روانه بازار کشور می‌شود.

در ادامه می‌توانید لیست قیمت خام یا علی الحساب ماشین های وارداتی تازه طرح یکپارچه فروش را مشاهده کنید.

نام خودرو شرکت واردکننده قیمت علی الحساب به تومان
چانگان CS55 پلاس سایپا 1 میلیارد
دانگ فنگ شاین مکس ایران خودرو 1 میلیارد
هیوندای اکسنت کرمان موتور 1 میلیارد و 350 میلیون
بستیون T77 بهمن موتور 1 میلیارد و 400 میلیون
جتا VS5 ماموت خودرو 1 میلیارد و 450 میلیون
تویوتا کرولا معین خودرو 1 میلیارد و 550 میلیون
هیوندای توسان کرمان موتور 1 میلیارد و 750 میلیون
کیا سلتوس کوشا خودرو 1 میلیارد و 800 میلیون
هونگچی H5 بهمن موتور 1 میلیارد و 950 میلیون

source

توسط