در اینجا بهترین توصیه از نخبه ترین متخصصان بازاریابی فیس بوک است
در میان متخصصان بازاریابی فیس بوک ، یک گروه فوق العاده منحصر به فرد توسط فیس بوک انتخاب شده است. این شرکت ها به عنوان توسعه دهندگان بازاریابی ترجیحی استراتژیک (SPMDs) شناخته می شوند که تنها 14 مورد از آنها وجود دارد.
در گزارش جدیدی از BI Intelligence ، ما با چهار SPMD صحبت می کنیم و برخی از استراتژی ها و بینش آنها را در مورد بازاریابی فیس بوک نشان می دهیم.
نام SPMD فقط به آن دسته از شرکت های بازاریابی تعلق می گیرد که “در کلاس بهترین” هستند ، و همه چیز را درک کرده و نحوه تبلیغات فیس بوک را با هم درک می کنند. بسیاری از SPMD ها از سایر حوزه های بازاریابی دیجیتال نیز آگاهی عمیقی دارند و اغلب این دانش زمینه ای است که آنها را از بقیه بسته ها متمایز می کند و همچنین دانش آنها در مورد رسانه های به دست آمده ، پرداخت شده و متعلق به فیس بوک.
با ثبت نام در یک آزمایش رایگان امروز به گزارش کامل و داده ها دسترسی پیدا کنید >>
مشترکین همچنین دسترسی کامل به کتابخانه ما با بیش از 100 گزارش عمیق و صدها نمودار و مجموعه داده را که می توانید استفاده کنید ، دریافت می کنند.
در اینجا برخی از بینش های بدست آمده از مکالمات ما با SPMD ها آمده است:
* فراتر رفتن بیشتر بخوانید از انتساب آخرین کلیک: یکی از مشتریان Adobe ، یک گروه مهمان نوازی و سرگرمی ، متوجه شد که برنامه های آنها فروش را از طریق سایر کانال های آنلاین و آفلاین هدایت می کند. آنها تنها زمانی این موضوع را درک کردند که وسواس آخرین کلیک قبل از فروش را متوقف کردند و مشتریان را در کانال ها ردیابی کردند.
* پیش آزمون رسانه های پولی: SPMD هایی مانند Brand Networks و Adaptly می فهمند که رسانه های دارای دارایی و درآمد تنها به خودی خود ارزشمند نیستند. همچنین به عنوان منبع تجزیه و تحلیل و داده هایی که به انواع محتوا به عنوان رسانه های پولی کار می کند ، ارزشمند است. یک برند هواپیمایی با استفاده از این تکنیک در مجموع بیش از دو برابر به 63 درصد از طرفداران هدف خود رسید.
* اندازه گیری کیفیت مشارکت: SPMD بیشتر ها می دانند که بهترین معیارها فقط کیفیت را اندازه نمی گیرند ، بلکه کمیت را نیز اندازه گیری می کنند. SPMD ها دارای بهترین فناوری و رابط برای جستجوی داده ها هستند.
* درک فعالیت فیس بوک در بازارهای در حال ظهور: SPMD ها و PMD ها به طور گسترده تر می توانند کارشناسان حوزه بازاریاب باشند و آنها را نسبت به عوامل اقتصادی فصلی ، فرهنگی و محلی حساس کنند که می تواند کمپین های آنها را در بازارهای خارجی که در آن فیس بوک بیشترین رشد را دارد انجام دهد یا شکست دهد.
* تأثیرگذاری بر توسعه محصول فیس بوک: SPMD ها کانالی هستند که آژانس ها و تبلیغ کنندگان از طریق آن می توانند دریچه ای را در عملکرد داخلی فیس بوک پیدا کنند. SPMD ها در فیس بوک تأثیرگذار بوده و فیس بوک را مجبور به ایجاد تغییرات مورد نیاز مانند ساده سازی خط تولید تبلیغات رسانه ای پولی خود کرده است. به طور کامل ، گزارش BI Intelligence در مورد برنامه توسعه دهندگان بازاریابی ترجیحی فیس بوک:
* مصاحبه ها و نقل قول هایی را از مکالمات ما با مدیران SPMD و فیس بوک ارائه می دهد.
* چهار نوع تخصص فیس بوک را که توسط شرکای بازاریابی ترجیحی در حال توسعه (PMD) و توسعه دهندگان بازاریابی ترجیحی استراتژیک استفاده می شود ، بررسی می کند.
* توضیح می دهد که چگونه برنامه های SPMD و PMD ، تنها پس از 18 ماه ، به عنوان پایه ای برای ماندگاری و توسعه فیس بوک به عنوان یک پلت فرم پیچیده بازاریابی ظاهر شده اند.
* به مدل های کسب و کار که خود PMD ها را حفظ می کند ، پرداخته و آینده صنعت توسعه دهندگان بازاریابی را مورد بررسی قرار می دهد. برای دسترسی به گزارشات کامل BI Intelligence در مورد توسعه دهندگان بازاریابی استراتژیک فیس بوک و اکوسیستم PMD ، در اینجا اشتراک آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.
BI Intelligence برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اعلان های فشار مشترک شوید