هزینه هر کلیک بر روی تبلیغات Google در سه ماهه اول 9٪ نسبت به سال قبل کاهش می یابد
Google cost-per-click (CPC) ، معیار صنعت برای اندازه گیری قیمت آگهی جستجو ، در سه ماهه اول سال 2014 نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته 9٪ کاهش یافته است. رشد CPC به ترتیب متوالی بود.
این نسبت به پایان سال 2013 که عملکرد CPC سال به سال در سه ماهه چهارم 11 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است ، اندکی بهبود یافته است که بیشترین کاهش قیمت آگهی های سال به سال در آن سال است.
این دهمین فصل متوالی است که در آن Google CPC سال به سال کاهش یافته است.
گوگل همچنان به ارائه حجم فزاینده ای از کلیک های پرداخت شده در هر سه ماه ادامه می دهد که باعث کاهش قیمت تبلیغات می شود ، بنابراین CPC کاهش می یابد. اما رشد کلیک های پرداخت شده در سه ماهه گذشته کمی کند شد. حجم کلیک ها در تبلیغات جستجوی Google نسبت به سال گذشته 26٪ رشد داشت ، اما به ترتیب 1٪ کاهش داشت. محله های قوی مطالب بیشتر معمولاً در محدوده 30٪ -35٪ رشد داشته اند.
گرچه ممکن است حجم جستجو با سرعت خارق العاده قبلی رشد نکند ، اما گسترش مداوم آن هنوز هم به دلیل دستگاه های تلفن همراه و اقتصادهای در حال ظهور با رشد بالا صورت می گیرد. و از آنجا که هم تبلیغات جستجوی موبایل و هم تبلیغات ارائه شده در اقتصادهای در حال ظهور قیمت های پایین تری دارند ، اینها احتمالاً در کاهش CPC نیز نقش داشته اند.
با این وجود ، کلیک های بیشتر به درآمد بیشتر تبدیل می شوند. درآمد کل تبلیغات دیجیتال گوگل از سال گذشته 17 درصد افزایش داشته است.
همچنان از عملکرد کمپین های پیشرفته Google ناامید شده ایم ، هرچند ، تلاش این شرکت برای جهانی سازی محصول AdWords خود در بین دستگاه ها ، و کمتر با کلیک های ارزان موبایل گره خورده است. این اکنون سومین سه ماهه کامل برنامه است که در آن اجرا شده و نتوانسته به طور قابل توجهی CPC را تقویت کند.
تبلیغ کنندگان ممکن است به تدریج تمایل پیدا کنند بودجه بیشتری را به پیشنهادات کلیک موبایل اختصاص دهند. اما تا زمانی که حجم کلیک های تلفن همراه به لطف انقلاب تلفن های هوشمند در سرعت نوری افزایش می یابد ، بعید است Google شاهد افزایش قیمت کلیک ها باشد. ما هنوز هم اعتقاد داریم که هیچ تسکینی در CPC وجود ندارد.
برای بارگیری نمودار و داده ها در Excel اینجا را کلیک کنید
بیشتر برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید