گوگل در خطر است که اجازه دهد فیس بوک بازار تبلیغات موبایل را بدزدد

توسط irmusic4, جولای 25, 2021


گوگل در خطر است که اجازه دهد فیس بوک بازار تبلیغات موبایل را بدزدد
گوگل به لطف جستجو ، در مجموع بیش از دو برابر فیس بوک از تبلیغات موبایل درآمد کسب می کند. اما وقتی صحبت از تبلیغات گرافیکی و ویدئویی در دستگاه های تلفن همراه می شود ، موقعیت آنها برعکس می شود: فیس بوک سه برابر درآمد Google در آنجا درآمد دارد.
برای آخرین روندها و پیشرفت های فناوری ، در خبرنامه 10 چیز در Tech ثبت نام کنید. در حال بارگیری چیزی در حال بارگیری است. آدرس ایمیل با کلیک روی “ثبت نام” ، شما موافقت می کنید که ایمیل های بازاریابی را از Insider و همچنین سایر پیشنهادات شریک دریافت کنید و شرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی ما را می پذیرید. بدتر اینکه ، سهم گوگل از این نوع تبلیغات در حال کاهش است.
بزرگترین مشکل گوگل عدم توانایی در ردیابی تبلیغات در همه دستگاه ها است ، به این معنی که اثبات اینکه فروش پس از مشاهده کاربر یکی از تبلیغات موبایل خود انجام می شود ، مشکل تر است
بستر تبلیغاتی فیس بوک از یکپارچه تری برخوردار است. این شرکت قادر است تشخیص دهد کسی در برنامه تلفن همراه فیس بوک تبلیغی را مشاهده می کند یا خیر و سپس آن محصول را از طریق لپ تاپ خود خریداری مطالب مرتبط می کند.
از کوکی ها – شناسه هایی که مرورگر وب کاربر را با تلفن هوشمند او مطابقت دارد – برای جمع آوری داده ها در مورد کاربران استفاده می کند.
Google کوکی ها را نیز جمع می کند ، اما آنها را در محصولات تبلیغاتی خود به اشتراک نمی گذارد. داده های موتور جستجوی Google هرگز با داده های DoubleClick گوگل مخلوط نمی شود ، که تبلیغات Google را در سایت های غیر Google ردیابی می کند.
Google همچنین راهی برای دانستن اینکه آیا کاربر قبلاً محصولی را که برای آن تبلیغ می بیند خریداری کرده است یا خیر.
به نظر می رسد این شرکت در مورد روابط عمومی بد از اطلاعاتی که در مورد کاربران جمع می کند احتیاط می کند. کارمندان Google گفته اند که ردیابی تبلیغات محدود این شرکت در نتیجه مشکلات گذشته نهادهای نظارتی دولت است. به نظر می رسد تصمیم در مورد عدم ادغام محصولات تبلیغاتی گوگل سالها پیش توسط افراد اجرایی گرفته شده است ، گرچه دلایل آن هنوز مشخص نیست.
بیشتر
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *