کارآفرینان کول مشتری های بیشتری می گیرند

توسط irmusic4, جولای 23, 2021


کارآفرینان کول مشتری های بیشتری می گیرند

همانطور که در امتیازات YouTube در مورد بازگشت قابل توجه صندوق توسعه ویدئوی خود ذکر شده است ، بسیاری از شخصیت های YouTube به ماهیت تبلیغات مرتبط با محتوای خود حساس هستند. برخی تبلیغات قبل از پخش را رد می کنند زیرا میزان ترک بیننده را افزایش می دهد. دیگران از تبلیغات شفاف در سایت گوگل اجتناب می کنند ، زیرا باعث منحرف شدن و درآمدزایی با نرخ بسیار پایین می شوند.

علاوه بر این ، تعدادی از تبلیغ کنندگان منابع قابل توجهی را در ایجاد کتابخانه هایی از محتوای ویدئویی سرمایه گذاری کرده اند که به طور موثر ویژگی های نام تجاری و محصول را برقرار می کند ، اما قادر به انجام یک عمل خاص نیست ، مانند: کلیک کردن بر روی یک صفحه فرود ، تکمیل فرم راهنما یا شروع یک خرید

خوشبختانه ، چندین شرکت تازه تاسیس ابزاری را ابداع کرده اند که امکان ایجاد یکپارچگی سرگرمی ویدئوهای خود را در هنگام تعبیه فراخوان های عملی مربوطه برای سازندگان محتوا فراهم می کند. چنین راه حل هایی از قدرت ظرفیت اطلاع رسانی فیلم با توانایی تبلیغ مستقیم برای تسهیل اقدام مورد نظر ترکیب شده است.

لینک های Skimlin برای عصر ویدئو

Skimlinks یک ابزار بازاریابی وابسته است که به ناشران وب سایت اجازه می دهد تا به راحتی از محتوای آنلاین خود کسب درآمد کنند. برای اکثر این ناشران ، تنها گزینه آنها استفاده از AdSense است که معمولاً سودآوری کمتری دارد و همیشه بیشتر سرزده است.

Skimlinks برای هزاران ناشر (از جمله ، برای مدتی Pinterest) اثبات شده است ، زیرا پلتفرم بدون اصطکاک ، خود سرویس به طور خودکار از محتوای آنلاین موجود ، درآمد کسب می کند. اکنون پدیده مشابهی در اکوسیستم تبلیغات ویدیویی در حال رخ دادن است.

چه جالب در مورد کول؟

آگهی کول کلیک قابل جاسازی در ویدیو
تعدادی از استارت آپ ها ابزارهای جذابی را برای افزایش درآمدزایی از فیلم های آنلاین ایجاد کرده اند. گرچه هیچ کس ، از جمله من ، تبلیغات را دوست ندارم ، اما وقتی محتوا و قصد آنها همسو باشد ، بسیار قابل لمس هستند. به عنوان مثال ، اگر من ویدئویی حاوی گتی ایماژ را تماشا می کنم ، ترجیح می دهم آگهی شفافی ارائه کنم که به من تخفیف مرتبط با تصاویری را که قبلاً مشاهده کردم ، ارائه دهد ، نه تبلیغات تصادفی قبل از پخش فیلم که تجربه مشاهده من را به تأخیر می اندازد.

یک شرکت راه اندازی شده در انگلستان ، Coull (تلفظ “عالی”) ، به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد چنین تبلیغات مرتبط با زمینه را در دارایی های ویدیویی موجود خود ایجاد و جاسازی کنند. عملکرد و دسترسی به سیستم عامل Coull قبلاً برنده بسیاری از تبلیغ کنندگان برندهای بزرگ از جمله Puma ، Sears ، Unilever و American Express شده است.

من کول را از نزدیک می شناسم ، زیرا اخیراً RevUpNet را خریداری کرده است ، یک آژانس رسانه ای آنلاین که من در سال 2007 با بن کیبلینگر تاسیس کردم. ما توافق کردیم که با کول متحد شویم زیرا معتقدیم که توانایی این شرکت در تهیه و انتشار تبلیغات ویدئویی مبتنی بر عملکرد قفل شده است ارزش نهفته قابل توجهی برای تبلیغ کنندگان و ناشران ، در حالی که تجربه آنلاین کاربر معمولی اینترنت را افزایش می دهد.

چنین تبلیغات ویدیویی جاسازی شده جدید نیست. در سال 2007 ، مایکروسافت با صدای بلند ایجاد تبلیغات ویدیویی قابل کلیک را اعلام کرد. با این حال ، ایجاد آنها گران بود زیرا تبلیغ کنندگان را ملزم به استفاده از آژانس های رسانه ای کامل سرویس می کردند. Coull ، به تبلیغ دهندگان نابجای فناوری اجازه می دهد تا تبلیغات ویدئویی تعاملی را به صورت خود سرویس ایجاد کنند ، و به طور موثر آن را به اولین شبکه عملکرد ویدیویی DIY تبدیل می کند.

بن كیبلینگر ، رئیس جمهور آمریكای شمالی كول ، با افتخار با من در میان گذاشت كه: “كول در مورد آینده وعده داده شده تبلیغات متنی كه در زمانی كه من كارمند اولیه کمیسیون Junction در سال 1999 به من ارائه شد ، ارائه می دهد. با حل هر دو فن آوری و توزیع مورد نیاز برای فیلم برای درگیر کردن و ردیابی ، کول این واقعیت را ایجاد می کند که تبلیغات در محدوده ویدیو در تعداد نامحدودی سایت قرار دارند. ”

علاوه بر ایجاد تبلیغات ، Coull از طریق شبکه ناشر خود ، که در حال حاضر 50،000 نیرو دارد ، خروجی فوری برای چنین ویدئوی پیشرفته تبلیغاتی را به تبلیغ دهندگان می دهد. این امر به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد تا ناشران وابسته پیشنهادهای مبتنی بر عملکرد را ارائه دهند که این مبلغ به صورت پرداخت به ازای هر نمایش ، پرداخت به ازای هر کلیک یا پرداخت به ازای فروش جبران می شود.

در بحث اخیر با لکس سیسنی ، نویسنده کتاب فیزیک سازمانی: علم رشد یک تجارت و بنیانگذار کمیسیون اتصال ، وی احتمال بازاریابی شبکه تبلیغات ویدیویی خود سرویس کول را تأیید کرد. به گفته لکس ، “موج بعدی بازاریابی آنلاین ادغام بی وقفه تبلیغات مرتبط با زمینه در خود محتوا است. تبلیغ کنندگان و ناشران هوشمند تلاش برای ایجاد وقفه در کاربران را رها کرده و در عوض ، آنها را در نقطه مورد علاقه درگیر می کنند. رویکرد کول به نظر منفی نمی رسد و تماشای نوآوری های آنها بسیار هیجان انگیز است. ”

یکی دیگر از شرکت کنندگان مشهور در بازار تبلیغات ویدئویی خود سرویس ، Addroid ، هیچ چیزی را برای ایجاد و جاسازی تبلیغات ویدئویی از تبلیغ کنندگان نمی گیرد و با ارائه تبلیغات ، CPM متوسط ​​(در حال حاضر 15 سنت) را جمع آوری می کند. Addroid راه حل ایده آل برای تبلیغاتی است که می خواهد دارایی ویدئویی خود را “قابل کلیک” کند اما نیازی به ایجاد پیشنهادات مبتنی بر عملکرد یا استفاده از یک شبکه ناشر موجود نیست.

GumGum در سال 2007 تاسیس شد و به بزرگترین پلت فرم تبلیغات در تصویر تبدیل شده است. راه حل GumGum به جای جاسازی تبلیغات در فیلم ها ، به ناشران اجازه می دهد متن ، آگهی ها و تبلیغات فلش قابل کلیک را روی تصاویر ثابت قرار دهند. روش GumGum مانند Skimlinks و Coull ارزش قابل توجهی را برای ناشران ایجاد کرده است ، و در نتیجه ماهانه میلیاردها تصویر تبلیغاتی ارائه می شود.

وقتی اوفیر تانز ، مدیر عامل GumGum از او س askedال شد ، صریحاً متذکر شد که ، “GumGum معتقد است که آینده تبلیغات باید و باید یکپارچه شود. ما محصولی را توسعه می دهیم که در لحظه ای که کاربر بیشتر فعالانه با یک مفهوم خاص درگیر می شود کاربر را درگیر خود کند. رویکرد کول مطابق با این تز است. ”
مطالب بیشتر خبرنامه برای خبرنامه Business Insider ثبت نام کنید – انتخاب روزانه بهترین داستان های ما که دقیقاً برای شما تنظیم شده است. در حال بارگیری چیزی در حال بارگیری است. آدرس ایمیل با کلیک بر روی “ثبت نام” ، شما موافقت می کنید که ایمیل های بازاریابی را از Insider و همچنین سایر پیشنهادات شریک دریافت کنید و شرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی ما را می پذیرید. دوختن محتوا با تجارت

ارتش کوچکی از شرکت های نوپا ، از جمله Skimlinks ، Addroid و Coull ، بر ترکیب بی نقص محتوای آنلاین با تجارت مربوطه متمرکز شده اند. اگرچه هیچ کس وقتی با یک تبلیغ آنلاین روبرو می شود مورد تشویق قرار نمی گیرد ، اما اطمینان خاطر این است که بدانید این کارآفرینان مبتکر تلاش می کنند تا تجربه های جمعی آنلاین ما را کمی دردناک کنند. در حال حاضر این کول است ، کول در واقع جناب عالی است تا زمانی که من می توانم … همه نقطه شکست خود را دارند>.

خوراک توییتر مبتنی بر شروع فعالیت من را در اینجا دنبال کنید:johngreathouse. قول می دهم هرگز درباره رنگین کمان ، تک شاخ یا آن بوریتوی قاتلی که فقط خوردم توییت نمی کنم. همچنین می توانید از اینجا وبلاگ من را برای کارآفرینان نوظهور بررسی کنید.

به اشتراک بگذارید و لذت ببرید • فیس بوک • توییتر • خوشمزه • LinkedIn • StumbleUpon • افزودن به موارد دلخواه • همانطور که در امتیازات YouTube ذکر شده است بازدهی جامع در صندوق توسعه ویدیوی خود ، بسیاری – “title =” Email this “target بیشتر بخوانید =” _ blank “rel =” nofollow “> ایمیل • RSS ارسال پست های بیشتر در infoChachkie»
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *