Crowdsourced Content_ ایده عالی ارسال پیام برای تعطیلات

توسط irmusic4, جولای 23, 2021


Crowdsourced Content_ ایده عالی ارسال پیام برای تعطیلات
آه ، بوی برگهای افتاده و مناظر تزئینات تعطیلات در جبهه های فروشگاه های سراسر آمریکا. پاییز است و این بدان معناست که تعطیلات در گوشه گوشه قرار دارند. برای بازاریابان محتوا به معنای زمان بحرانی برای برنامه ریزی و اجرای Q4 است. بنابراین چگونه می توانید قول محتوای خود را حفظ کنید و به ریتم انتشار محتوای ارزشمند برای مخاطبان هدف خود پایبند باشید؟
محتوای شما را انبوه کنید!
اعتبار تصویر: arkorn / FreeDigitalPhotos.net
محتوای Crowdsourcing به معنای این است که گروهی از مشارکت کنندگان به یک سال درباره یک موضوع خاص پاسخ دهند. محتوای Crowdsource یا میز گرد به واقع یک روش آسان برای ارضای مداوم تلاش های توسعه محتوای خود و انتشار محتوا در تعطیلات (یا در هر زمان از سال ، برای این موضوع) بدون مراجعه به همکاران مشغول کار یا اضافه کار برای اطمینان از انتشار وبلاگ های جدید است. بسیاری از پست ها در این سبک به مجموعه ای تقسیم می شوند که می تواند چندین روز یا چند هفته طول بکشد زیرا شما در نهایت پاسخ همه به یک سوال را در هر پست ارسال خواهید کرد.
علاوه بر این ، جمع آوری منابع یک راه عالی برای ازدواج بی نقص استراتژی های بازاریابی و بازاریابی محتوا است. با این کار شما در حال ایجاد رابطه بهتر با تأثیرگذاران هدف خود و ایجاد محتوای رهبری فکر هستید.
سرانجام ، تأمین منابع عمومی به شما کمک می مطالب مرتبط کند تا خود را برای موفقیت آماده کنید. در پایان روز ، افرادی که در محتوای گسترده شما استفاده می کنند تمایل بیشتری دارند که آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند بنابراین ممکن است نگرانی کمتری در مورد ترافیک در فصل تعطیلات داشته باشید.
ادامه مطالب ما دریافتیم که این نوع محتوا در OpenViewLabs.com ، سایت محتوای ما بسیار محبوب است. در اینجا مثالی اخیر از میزگرد ما با 5 سرمایه گذار خطرپذیر مختلف با موضوع pitching to VCs آورده شده است. موسسه بازاریابی محتوا همچنین به دلیل جمع آوری کارشناسان بازاریابی محتوا در اطراف موضوعات مختلف در پست های دارای منابع گسترده شناخته می شود.
فرآیند تأمین منابع عمومی بسیار آسان است. مراحل زیر است:
* یک موضوع و مجموعه ای از سالات را مشخص کنید (3-5 عدد ایده آلی است) که می خواهید تأثیرگذاران و رهبران اندیشه شما به آن پاسخ دهند.
* لیست هدف شرکت کنندگان خود را مشخص کنید (5-10 تعداد زیادی است).
* جدول زمانی خود را برای هر پست انتخاب کنید تا بدانید چه زمانی به محتوا احتیاج دارید.
* به لیست تأثیرگذاران خود دسترسی پیدا کنید و از آنها بخواهید در آن شرکت کنند (ممکن است بخواهید همه جوابها را یک باره بخواهید یا مهلت های خود را تغییر دهید – انتخاب شما).
* بنشینید ، آرام باشید و منتظر بمانید تا پاسخ ها وارد شوند!
* محتوا را فرمت کنید ، پست ها را برنامه ریزی کنید و به آرام خوردن شام بوقلمون خود برگردید! آیا این نوع محتوا را ایجاد می کنید؟ نکات شما چیست؟
پست های بیشتر را در OpenView Venture Partners بخوانید »
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *