رگولاتور Fed سابق_ یاهو-گوگل جستجوی معامله با چهره & quot؛ بررسی دقیق ضد انحصارى & quot؛

توسط irmusic4, جولای 23, 2021


رگولاتور Fed سابق_ یاهو-گوگل جستجوی معامله با چهره & quot؛ بررسی دقیق ضد انحصارى & quot؛
به جری و سو گوش ندهید: معامله جستجوی یاهو با گوگل برای عبور از تنظیم کننده های ضد انحصار مهم نیست. بنابراین ، بلر لوین ، تحلیلگر Stifel Nicolaus ، کارمند سابق FCC ، می گوید.
لوین در یادداشتی که امروز صبح صادر شد ، می گوید: آیا یاهو قادر خواهد بود “توانایی و انگیزه” را برای زنده نگه داشتن محصول تبلیغاتی جستجوی خود ، پاناما ، حفظ کند.
برای آخرین روندها و پیشرفت های فناوری ، در خبرنامه 10 چیز در Tech ثبت نام کنید. در حال بارگیری چیزی در حال بارگیری است. آدرس ایمیل با کلیک روی “ثبت نام” ، شما موافقت می کنید که ایمیل های بازاریابی را از Insider و همچنین سایر پیشنهادات شریک دریافت کنید و شرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی ما را می پذیرید. یاهو (YHOO) اصرار داشت که آنها در صورت استفاده از پاناما در شرایطی که شرایط بهتری نسبت به تبلیغات جستجوی Google (GOOG) به شما ارائه می دهد ، مانند س likeالات جستجوی محبوب و اصلی ، با استفاده از Google در درجه اول در سوالات جستجوی مبهم و “دم طولانی” ، ادامه خواهند داد.
وی افزود: “اما ما معتقدیم كه این شركتها باید كار بهتری نسبت به تماسهای روز گذشته انجام دهند تا به این س answerال پاسخ دهند كه چرا كارآیی معامله در نهایت تبلیغات را به سمت گوگل سوق نمی دهد و یاهو را بدون داشتن محصول تبلیغاتی جستجوی مناسب و گوگل به عنوان لوین می گوید ، تنها بازی تبلیغاتی جستجو در شهر.
در تماس روز پنجشنبه ، Yahoo execs درمورد این واقعیت صحبت کرد که این معامله غیر انحصاری بود. مطالب مرتبط اینکه یاهو کنترل می کرد در کدام کلمات کلیدی تبلیغات گوگل قرار می گیرد. لوین می گوید ، و اینکه یاهو در نهایت به Google در تبلیغات نمایشی و غیره کمک می کند. همه اینها شروع خوبی است ، اما به اندازه کافی قانع کننده نیست.
یاهو و گوگل برای معامله خود نیازی به تأیید قبلی از DOJ ندارند ، اما این دو شرکت می گویند که سه ماه و نیم منتظر هستند تا حسن نیت ارائه می دهد تا ماشه را بیرون بکشند ، بنابراین تغذیه کنندگان می توانند اطراف را بو بکشند. جالب است ، لوین می گوید: این می گوید که یاهو و گوگل معتقدند که این کار پیچیده تر از حد مجاز است ، و آنها معتقدند “که DOJ معتقد است که این ترتیب مسائل جدی است.”
این معامله فقط برای ایالات متحده و کانادا است ، بنابراین با تنظیم کننده های اروپایی روبرو نخواهد شد ، جای تعجب نیست: اتحادیه اروپا بسیار سخت تر از ایالات متحده بود که سال گذشته قرارداد Google را برای خرید DoubleClick تصویب کرد.
همچنین نگاه کنید به:
بسیار خوب ، یاهو باشر ، یک جوراب در آن بگذارید: این یک معامله خوب است
یخ هزینه یخ به معنای ضعف در تجارت است – مایکروسافت در انتظار خرید لاشه است؟
یاهو: معامله گوگل در هر نقطه ضعف به ما کمک می کند و سالانه 800 میلیون دلار درآمد کسب می کند
در اینجا بیشتر بخوانید برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *