آناتومی پیام ارتباطی

توسط irmusic4, جولای 23, 2021


آناتومی پیام ارتباطی
بیشتر بخوانید بسیاری از ناظران خارجی ارتباط با اعضا یا مشتریان را بازاریابی می دانند. گرچه به معنای وسیع ، بسیار زیاد است. این ارتباط جمعی با تعداد زیادی از طرفداران سازمان شما با یک پیام خاص و اختصاصی برای هر فرد است. اگر پیام ارتباطی به درستی اجرا شود ، فرمولی تجویز شده است که برای تعامل با کسانی که بیشتر از شما قدردانی می کنند ، فرصتی است که می توانند عشق خود را با تأمین آنچه بیشتر از شما می خواهند ، افزایش دهند.
قطعات تجویزی
پیام دارای فراز و نشیب است. مطمئناً می توانید پیامی را به هر روشی که انتخاب کنید سازماندهی کنید زیرا از نظر فنی هیچ جواب اشتباهی وجود ندارد. با این وجود پیام هایی وجود دارند که از دیگران موفقیت بیشتری دارند. هدف پیام این است که مشتری یا عضو اقدام کند. یعنی: خرید ، اشتراک ، ثبت نام ، تماس یا تمدید. و برای انجام این کار ، یک طرح زمان بندی شده وجود دارد. فرمولی است. قطعی تجویزی آناتومی پیام شبیه یک ساندویچ است که بدنه پیام اصلی در بین دو پیوند عمل قرار دارد. عنوان ، سپس زمین باز ، قبل از ساندویچ است و یک سلام آن را کامل می کند:
عنوان
زمین گشایش
لینک اقدام
توضیحات (متن اصلی پیام)
لینک اقدام
بستن
عنوان. عنوان بیش از آنکه عنوان کتاب یا نسخه خطی باشد ، بیشتر یک عنوان یا شعار است. همانطور که در اصل پیام است ، باید آن را ریخته ، کلمات کلیدی ، تصفیه شده و تقطیر شود. مانند یک عنوان ، این عبارت ممکن است در مرکز صفحه باشد. در نظر بگیرید که آن را با تمام حروف بزرگ یا حروف بزرگ عنوان کنید. همچنین ممکن است پررنگ ، کج ، استفاده از قلم رنگی یا قلم بزرگتر از بقیه پیام باشد. گنده نباشید ، اما آن را برجسته کنید.
زمین گشایش یکی دو جمله اول باید واضح و روشن باشد. این طراحی شده است برای ارائه حقایق برای خواندن سریع. به این فکر کنید که CliffsNotes از خلاصه اجرایی با فراخوان اقدام و فقط جزئیات مورد نیاز برای گیرنده ای که منتظر پیام بود ، در گذشته شرکت کرده یا یک فوق العاده طرفدار اختصاصی است ، برای انتقال به مرحله عمل
لینک اقدام با دوبار مشاهده شدن در پیام ، هر بار می تواند یکسان باشد ، اما ممکن است به طرز ظریف و متفاوت نیز متفاوت باشد. Action Link پیوندی به صفحه فرود در وب سایت شماست. این درست بعد از زمین افتتاحیه است ، برای کسانی که در آن مرحله همه کاره اند. و ، در پایان ، برای کسانی که قبل از قدم زدن باید اطلاعات بیشتری کسب کنند. Action Link به معنای واقعی کلمه یک پیوند است. بنابراین ، این باید مانند یک پیوند وب با فونت آبی و زیرخط دار یا شبیه به آن شبیه باشد که روند دارد. مثال: اکنون برای شرکت در آن ثبت نام کنید. یا ، امروز اهدا کنید. یا با قانونگذاران خود تماس بگیرید تا جلوی این تجاوزات به تجارت شما را بگیرند.
بستن جمله نامه حرفه ای ، جمله آخر یک علامت خاموش است. این ممکن است شامل یک جمله انگیزشی مانند: “این انجمن حرفه ای شماست” یا “مشتریانی مثل شما ، به همین دلیل ما کاری را انجام می دهیم که انجام می دهیم. متشکرم.” معمولاً پیام با یک بلوک از امضای رئیس هیئت مدیره ، رئیس جمهور یا فقط نام یا نشان سازمان خاتمه می یابد.
صفحه فرود
هدف پیام لزوماً تکمیل فروش نیست. اما شبیه ماهیگیری ، آنها را به قلاب می اندازد. پیام نیازی به بیان تمام جزئیات ندارد. گران فروشی نکنید. به همین دلیل یک صفحه فرود وجود دارد.
هنگامی که گیرنده از طریق Action Link کلیک کرد ، باید در یک صفحه وب اختصاصی قرار بگیرند که اطلاعات بیشتری در مورد برنامه ها ، بلندگوها ، قیمت ها ، عکس ها ، فیلم ها ، مشخصات ، توصیفات و غیره فراهم می کند و آنچه را برای تکمیل مراحل لازم به آنها می دهد. همانند خود پیام ، صفحه Landing باید مانند ساندویچ با لینکهای Action اضافی در بالا و پایین صفحه Landing تنظیم شود تا گیرنده را به قسمت ثبت نام ، صفحه سفارش ، ابزارهای اهدا یا فرم تماس ببرد. در این میان Action Links جزئیات ویژه دیگری نیز دارد که فکر می کنید نیاز به انتقال دارند.
در صفحه فرود همه چیز را در زیر آفتاب قرار ندهید. در عوض ، سایت را بسازید تا جزئیات آن را در صفحات جداگانه با برگه های ناوبری ، دکمه ها ، پیوندها یا منوها برای دریافت گیرنده ای که می خواهد اطلاعات بیشتری در این صفحات داشته باشد ، قرار دهید.
فراخوانی برای اقدام
بازاریابی با فراخوان عمل دوباره وارد معادله ارتباطات می شود. راز این است که هرگز ترک نشد. هدف اصلی پیام ، ماهیت اصلی آن ، جلب توجه گیرنده برای اقدام بود. بنابراین دعوت به عمل باید منادی واضح باشد. هیچ شکی در ذهن خواننده وجود ندارد که شما می خواهید چه کاری انجام دهند. به همین ترتیب ، باید به موقع فراخوان این پیام خاص باشد. حتی اگر قصد دارید در 60 روز آینده سه پیام مشابه مطالب بیشتر ارسال کنید ، هر یک باید تماس متفاوتی داشته باشند. اولین مورد ممکن است: “امروز با 72 دلار تخفیف زودرس پرنده ثبت نام کنید.” پیام میانی: «فضا محدود است. اکنون مکان خود را تأیید کنید. ” و در آخر ، “آخرین شانس. آخرین مهلت امروز است. ”
گاهی اوقات ، یک پیام واقعاً “فقط اطلاعاتی” است و هیچ درخواستی از گیرنده به جز خواندن پیام برای آگاهی یافتن ندارد. این فوق العاده نادر است. حتی با داشتن یک مقاله علمی ، بهترین روش های جدید یا اعلام یک آگهی ترحیم ، ما هنوز از گیرنده می خواهیم که برای مطالعه مقاله ، سرمایه گذاری در این روش ها یا یادآوری گذشت با کمک مالی یا شرکت در یک مراسم اقدام کند .
یک رویکرد فرمولی برای پیام های شما نه تنها باعث افزایش فروش و فعالیت می شود ، بلکه برنامه ارتباطی شما را ساده می کند و مدت زمان لازم برای انجام این توابع اساسی را به حداقل می رساند. از همه مهمتر ، این فرآیند را به قطعات سازمان یافته و قابل هضم تقسیم می کند. این قطعات (ایجاد پیام ، طراحی صفحه فرود ، تهیه تصاویر گرافیکی یا پشتیبانی از فیلم ها یا صفحات وب و نوشتن نسخه) ، می تواند در بین تیم کارکنان تقسیم شود یا یک بار خیلی زودتر از تحویل توسط شما تماس گرفته شود. روز این رویکرد سازمان یافته تیم شما را کارآمدتر می کند و در عین حال لحظات هراس را به یک جریان کار سازگار می رساند. ارتباطات هم علم است و هم هنر. آن را بخشی از فرمول موفقیت خود قرار دهید.
اگر این مقاله را بصیرت و مفید می دانید ، ممکن است به همین ترتیب از سه مقاله دیگر از این مجموعه چهار بخشی در ارتباطات قدردانی کنید: شکستن صدا با ارتباطات خود ، منطقه ارتباطی Goldilocks ، و این کار را به روش خود انجام دهید: ارتباط با مشتریان و اعضا.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *