نکات بازاریابی آنلاین برای مشاغل کوچک

توسط irmusic4, ژوئن 16, 2021

نکات بازاریابی آنلاین برای مشاغل کوچک
یافتن آژانس های بازاریابی آنلاین که بازاریابی موتور جستجو و خدمات رسانه های اجتماعی را به طور خاص برای مشاغل کوچک فراهم می کنند ، آسان نیست. به جای استخدام متخصص ، بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک تصمیم می گیرند که به تنهایی این کار را انجام دهند و خودشان این کار را انجام دهند.
روشهای م effectiveثر بسیاری برای ارتقا یک تجارت کوچک بصورت آنلاین وجود دارد که جایگذاری همه آنها در یک مقاله غیرممکن است. برای انجام یک کار تبلیغات بازاریابی آنلاین ، من معتقدم که هر شرکتی باید با داشتن یک وب سایت طراحی شده حرفه ای و صفحات رسانه های اجتماعی که برند شما را به صورت آنلاین تبلیغ می کنند ، شروع کند.
حتی شرکت های کوچک نیز می توانند یک وب سایت شرکت و همچنین صفحات شبکه های اجتماعی برای تجارت خود در فیس بوک ، توییتر و لینکدین ایجاد و نگهداری کنند.
در اینجا چند نکته در مورد چگونگی بهبود حضور در بازاریابی آنلاین یک کسب و کار کوچک آورده شده است:
-هنگام ساخت یا بازسازی یک وب سایت مشاغل کوچک ، همیشه یک سیستم مدیریت محتوا (مانند وردپرس یا جوملا) را درخواست کنید تا وب سایت شرکت به راحتی توسط یک فرد غیر فنی به روز شود. استفاده از بسیاری از وب سایت های CMS به آسانی Microsoft Word است
حداقل هفته ای یک بار محتوای جدید به وب سایت اضافه کنید. محتوای جدید را می توان به یک وبلاگ یا صفحه اخبار در سایت اضافه کرد. یا به سادگی صفحات اضافی زیر منو را به خود وب سایت اضافه کنید. به روزرسانی های هفتگی یا دو هفته ای برای دید موتور موتور جستجو و موفقیت آن بسیار حیاتی هستند که هر شرکتی باید این کار را انجام دهد.
-یک حساب Google Gmail برای تجارت باز کنید. سپس آدرس تجارت و شماره تلفن (به صورت رایگان) را در Google Maps و Google Places لیست کنید.
بازدید کننده را به یک فراخوان دعوت کنید. صفحات وب سایت را با دقت مرور کرده و لینک های داغی اضافه کنید تا صفحات با ما تماس گرفته و صفحات وب سایت را نقل مکان کنید ، هر جا که مناسب باشد

* برای نگه داشتن بازدیدکنندگان در وب سایت ، پیوندی را به یک فیلم ویدیویی YouTube به صفحه اصلی اضافه کنید.-یک حساب Paypal باز کنید تا محصولات را مستقیم از وب سایت بفروشید. پس از ایجاد حساب و پیوستن آن به حساب بانکی شرکت ، ادغام دکمه Paypal در هر صفحه از وب سایت به راحتی امکان پذیر است تا بازدیدکنندگان بدون نگرانی از امنیت ، مستقیماً کالا یا خدمات را خریداری کنند.
آدرس ایمیل را از همه مشتریان خود ، افراد احتمالی جمع آوری کرده و از بازدید کنندگان دعوت کنید تا به طور رایگان به وب سایت بپیوندند. با جمع آوری بیشتر ایمیل ها و نام ها ، لیستی از لیست مشتریان و مشتریان ایجاد می شود.
هنگامی که تعداد رضایت بخشی از اعضای عضو شدند ، یک کمپین ایمیل راه اندازی کنید. ایمیل های هفتگی را به لیست تبلیغات ویژه ، محصولات یا محصولات تبلیغاتی ارسال کنید. یا به سادگی اطلاعات جالب مربوط به تجارت یا صنعت را در اختیار گیرنده قرار دهید. در کمپین های تبلیغاتی تبلیغاتی همیشه به یک ایمیل تماسی که مرتباً چک می شود پیوند دهید.
بازاریابی آنلاین برای مشاغل کوچک بسیار مقرون به صرفه و کارآمد است به طوری که دیگر هیچ شرکتی ، چه بزرگ و چه کوچک ، قادر به چشم پوشی از آن نیست. در حالی که تبلیغات چاپی ، پست مستقیم ، تلویزیون و رادیو می توانند بازدهی 1 تا 3 درصدی برای سرمایه گذاری داشته باشند و فروش آنلاین و بازاریابی و تبلیغات می تواند به میزان 5-7٪ بازدهی تجاری داشته باشد.
بازاریابی آنلاین کسب و کار کوچک برای حیات حیات یک تجارت بسیار مهم است. یک کارمند را استخدام کنید تا به طور منظم بازاریابی آنلاین را برای شرکت انجام دهد. برای شرکت های کوچکتر که می خواهند در هزینه های خود صرفه جویی کنند ، استخدام پیمانکاری را که متخصص خدمات بازاریابی آنلاین برای مشاغل کوچک است ، به عنوان گزینه دیگری در نظر بگیرید. اگر تصمیم دارید به تنهایی این کار را انجام دهید ، آماده باشید بخشی از هفته کار را به بازاریابی آنلاین اختصاص دهید.
برای ایده های بیشتر در مورد بازاریابی آنلاین برای مشاغل کوچک ، به ، مراجعه کنید.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *