اپل با یک بیلبورد بزرگ در بزرگترین نمایشگاه فناوری جهان ، که حتی حضور ندارد ، Google را ترول کرد.

توسط irmusic4, جولای 22, 2021


اپل با یک بیلبورد بزرگ در بزرگترین نمایشگاه فناوری جهان ، که حتی حضور ندارد ، Google را ترول کرد.
اپل به طور رسمی در نمایشگاه بزرگ فناوری CES در لاس وگاس شرکت نمی کند ، اما همچنان حضور خود را در نسخه 2019 احساس می کند.
این نمایش از روز سه شنبه آغاز می شود و اپل یک آگهی تبلیغاتی عظیم در فضای باز در حاشیه یک هتل ماریوت در لاس وگاس به نمایش می گذارد که رئوس مطالب آیفون و شعار “آنچه در آیفون شما اتفاق می افتد در آیفون شما می ماند” را نشان می دهد. در پایین پوستر یک URL وجود دارد که به سیاست های حفظ حریم خصوصی اپل اشاره دارد.
این اپل در حال جستجوی پرنده به رقبای اندرویدی خود است ، زیرا این تبلیغات از ترس اینکه سیستم تلفن همراه تحت مدیریت گوگل اطلاعات افراد را فاش می کند ، به دولت ها یا هکرها برمی گردد.
از طرف دیگر ، اپل خود را به عنوان سازنده گوشی که به حریم خصوصی مشتریان خود احترام می گذارد ، فروخته است. به عنوان مثال اپل هنگامی که آژانس از این شرکت خواست برای باز کردن قفل آیفون مورد استفاده یک فرد مسلح در تیراندازی سال 2015 در سن برناردینو ، کالیفرنیا ، به نبرد با FBI اشاره کند.
بیشتر بخوانید: این نمودار صریح نشان می دهد که اپل در ازای پرداخت صورتحساب iTunes از دست Netflix چه چیزی را از دست می دهد
و هنگامی که فیس بوک سال گذشته در کانون توجه رسوایی داده های کمبریج آنالیتیکا قرار داشت ، تیم کوک مدیرعامل اپل با توزین وزن مارک زاکربرگ را عصبانی کرد. کوک در ماه ژوئن گفت: “ما در زندگی شخصی شما به ترافیک نمی رویم.” “حریم خصوصی برای ما یک حق انسانی است. این یک آزادی مدنی است.” کوک همچنین خواستار قوانین حریم خصوصی دیجیتال در ایالات متحده است.
این تبلیغات به طور تصادفی در کنار سیستم مونوریل لاس وگاس قرار گرفته است که در شاتل های آن با تبلیغات گوگل نقش بسته است. در اینجا عکسی نشان داده شده است که یک تبلیغ برای دستیار مجازی گوگل نشان می دهد ، با کلمات ماشه “Hey Google” ، درست در کنار تبلیغات اپل.
تبلیغات اپل در کنار تبلیغات مونوریل برای گوگل قرار گرفت. گتی یک کنایه از احتمال زیاد ناخواسته این است که ماریوت تحت مطالب بیشتر تأثیر نقض عمده داده ها قرار گرفته است. هتل های زنجیره ای در ژانویه اعلام کردند که تحت تأثیر هک بزرگی قرار گرفته اند و روز جمعه اعلام کرد که هکرها 5.25 میلیون شماره گذرنامه را در اختیار دارند.
اپل به عنوان غرفه دار در CES شرکت نمی کند ، به این معنی که در نمایشگاه هیچ اطلاعیه ای ارائه نمی دهد و در طبقه نمایش ظاهر نمی شود. کارمندان این شرکت برای مشاهده رقابت حاضر می شوند.
این اولین باری نیست که این شرکت رقبایش را به سخره می گیرد. آگهی ای که از ابتدای آوریل برای کاربران آندروید هدف قرار گرفته است ، فروشگاه App را با روندهای سختگیرانه بررسی خود ، به مراتب ایمن تر از فروشگاه های رقیب مانند Google Play نشان می دهد.
می توانید خلاصه همه چیزهایی را که در CES 2019 انتظار داریم در اینجا بخوانید.

در اینجا بیشتر بخوانید برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *