توسط irmusic4, جولای 22, 2021


چرا شرکت بازاریابی ایمیل شما ارائه دهنده خدمات بازاریابی محتوای شما است (پاسخ عمودی خرید Roost)
سپتامبر گذشته ، به مناسبت تور فناوری کسب و کار کوچک 2011 ، من لذت بردن از بحث در مورد بحث با الکس چانگ ، بنیانگذار Roost.com را داشتم. وی در مورد اهمیت تجزیه و تحلیل برای مشاغل صحبت کرد.
خبرنامه برای خبرنامه Business Insider ثبت نام کنید – انتخاب روزانه بهترین داستان های ما که دقیقاً برای شما تنظیم شده است. در حال بارگیری چیزی در حال بارگیری است. آدرس ایمیل با کلیک بر روی “ثبت نام” ، شما موافقت می کنید که ایمیل های بازاریابی را از Insider و همچنین سایر پیشنهادات شریک دریافت کنید و شرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی ما را می پذیرید. دیروز Vertical Response خرید Roost خود را اعلام کرد و من با Janine Popick ، اینجا ​​رئیس جمهور و بنیانگذار Vertical Response صحبت کردم که توضیح داد اگرچه بازاریابی از طریق ایمیل عالی است ، اما فقط از نظر معامله ای بسیار مناسب است (کلمات من).
اما آنچه در طول زمان بین مبارزات ایمیل رخ می دهد – این جایی است که رسانه های اجتماعی کاملاً مرتبط هستند.
Janine گفت که Vertical Response در حال حاضر بیش از 100000 مشتری آنها را قادر می سازد تا از طریق شبکه های اجتماعی فعالیت های ایمیل را انجام دهند ، اما با خرید Roost آنها می توانند از طریق یک داشبورد مشتریان خود را قادر به مدیریت بازاریابی ایمیل و کمپین های رسانه های اجتماعی کنند.
پاسخ عمودی ، مانند بسیاری دیگر از شرکتهای رسمی “فقط بازاریابی از طریق ایمیل” در تلاش است تا از یک ارائه دهنده بازاریابی از طریق ایمیل فقط (اگرچه آنها نظرسنجی ها و ابزارهای مدیریت رویداد را ارائه می دهند) به یک فروشگاه واحد برای تمام نیازهای بازاریابی تبدیل شود. یک صاحب مشاغل کوچک.
شرکت هایی که اعتماد مشتریان خود را داشته باشند برنده خواهند شد. اعتماد به نام تجاری وجود دارد و پس از آن اعتماد سهمی در کیف پول وجود دارد – پاسخ عمودی هر دو این موارد را دارد و اغلب شرکت های تازه تاسیس فاقد هر دو نوع امتیاز اعتماد مشتری هستند.
در حالی که Roost ، Tweet Deck ، Postling و سایر خدمات عالی هستند ، بسیاری از آنها (همانطور که Roost و Tweet Deck قبلاً تجربه کرده اند) توسط شرکتهایی خریداری می شوند که می توانند آنها را در بازارهای بزرگتر (غالباً پولی) با پیشنهادات موجود خود ادغام کنند.
جانین همچنین برای من تأکید کرد که ارزش افزوده Roost این است که محتوا را بر اساس صنایع عمودی نیز فراهم می کند. بنابراین اگر یک موسسه حقوقی هستید و فقط وارد رسانه های اجتماعی می شوید ، غیر از مواردی درباره شما و مشتریانتان (که بسیار زیاد است) ، چه محتوای دیگری می توانید با پیروان خود به اشتراک بگذارید؟ Well Roost با ارائه محتوای ارزش افزوده بیشتر به شما ، در مورد صنعت خود ، شروع کار خود را آغاز می کند.
مطابق با اعلامیه مطبوعاتی خدمات Roost شامل موارد زیر است:

* فقط در 20 دقیقه در هفته کمپین های فیس بوک و توییتر را از یک مکان ایجاد ، برنامه ریزی و منتشر کنید.
* با حل مشکل “چه چیزی برای ارسال کردن” ، چه چیزی را برای اشتراک گذاری از میان مطالب پیشنهادی رایگان انتخاب کنید. کتابخانه های محتوای پیشنهادی بر اساس صنعت کاربر است ، از مهمان نوازی گرفته تا املاک و مستغلات ، و همچنین علایق ، مانند بهداشت ، سرگرمی یا فناوری.
* برای تعامل بیشتر مخاطبان ، یک تقویم محتوای سفارشی ایجاد کنید.
* براساس مشارکت اجتماعی ، یک امتیاز منحصر به فرد کسب کنید تا ببینید چقدر کمپین ها با پیروان طنین انداز است. با این خرید ، پاسخ عمودی اکنون “فقط یک شرکت بازاریابی از طریق ایمیل” نیست بلکه شرکتی است که به سرعت به مشتریان خود در برقراری ارتباط و مدیریت کمک می کند محتوا در رسانه های اجتماعی.
ارائه الکس چانگ (اکنون عنوان پاسخ های عمودی به رسانه های اجتماعی است) در مورد تحلیلگران (در تور فناوری کسب و کار کوچک) در زیر مراجعه کنید.

پستهای بیشتر را در مورد Ramon Ray & the Smallbiztechnology.com بخوانید »
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شویدچرا شرکت بازاریابی ایمیل شما ارائه دهنده خدمات بازاریابی محتوای شما است (پاسخ عمودی خرید Roost)

 

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *