Google Exec با نشاط از کسب و کار تبلیغاتی شنیع فیس بوک عکس می گیرد

توسط irmusic4, جولای 22, 2021


Google Exec با نشاط از کسب و کار تبلیغاتی شنیع فیس بوک عکس می گیرد
دیروز وی در توییتی نوشت: “بطور جدی مردم ، آیا واقعاً انتظار داشتید که مصرف کنندگان در فیس بوک در ذهنیت معاملات باشند؟”
همه چیز این است ، جیسون درست است.
فیس بوک هیچ گوگل نیست و یک دلیل واضح وجود دارد که: گوگل محصول تبلیغاتی آنلاین بی نقصی دارد و فیس بوک هنوز نمی داند محصول تبلیغات آنلاین خود چه خواهد بود.
محصول عالی تبلیغات آنلاین گوگل تبلیغ جستجو است. تبلیغات جستجو بسیار عالی است زیرا افرادی که هزینه تبلیغات را می پردازند می دانند افرادی که به تبلیغات نگاه می کنند می خواهند آن را مشاهده کنند. مصرف کنندگان به گوگل مراجعه می کنند و محصولات یا اطلاعات مربوط به محصولات را جستجو می کنند و گوگل تبلیغات شرکتی که آن محصول را تولید می کند (و تبلیغات رقبای خود) را به آنها نشان می دهد.
در هدف قرار دادن تبلیغات Google هیچ حدسی وجود ندارد. برای تبلیغات فیس بوک نمی توان همین حرف را زد. تبلیغات فیس بوک به روشی قدیمی هدف قرار می گیرد.
هنگامی که یک تبلیغ کننده در طول یک برنامه تلویزیونی خاص زمان پخش تبلیغات خود را خریداری می کند ، به این دلیل است که کانال تلویزیونی به آن تبلیغ دهنده گفته است که چه نوع افرادی آن برنامه تلویزیونی را تماشا می کنند و تبلیغ کننده تصمیم گرفته است که این نوع افراد انواع مختلف مردم باشند می خواهد برسد.
فیس بوک همان کار نادرست را انجام می دهد: تبلیغاتی را هدف می گیرد که براساس افرادی که آنها را می بینند ، به فروش می رسد.
تنها مزیتی که فیس بوک نسبت به تبلیغات تلویزیونی دارد ، در حال حاضر این است که از آنجا که کاربران فیس بوک در سایت خود چیزهای زیادی درباره خود می گویند ، فیس بوک می تواند در مورد انواع افرادی که تبلیغات خود را مشاهده می کنند کمی بیشتر به تبلیغ دهندگان خود بگوید.
مهمترین نقطه ضعف فیس بوک در برابر تلویزیون این است که نادیده گرفتن تبلیغات آن بسیار آسان است زیرا ریز است و به گوشه ای از سایت Facebook.com منتقل می شود ، و معمولاً در گفتن داستانهای جذاب درباره شرکتهایی که هزینه آنها را پرداخت می کنند مهارت چندانی ندارند.
در اینجا بیشتر بخوانید اگر تبلیغ کننده بودید ، ابتدا کدام تبلیغ را می خرید: تبلیغ جستجو ، که قطعاً به مصرف کننده ای که به دنبال اطلاعات مربوط به محصول شما یا محصول رقیب شما است ، نشان داده می شود. یا نوع دیگر ، برای گروهی از افرادی که فکر می کنید ممکن است به محصول شما علاقه مند باشند نمایش داده می شود؟
شما ابتدا تبلیغ جستجو را خریداری می مطالب مرتبط کنید.
حال ، بیایید رقم بزنیم که مقداری پول برای شما باقی مانده است.
بیایید بگوییم شما می خواهید آگهی ای بخرید که به گروه خاصی از افراد برسد زیرا فکر می کنید برخی از افراد در آن گروه وجود دارند که هنوز متوجه نشده اند که می خواهند اطلاعات مربوط به محصول شما را جستجو کنند و دوست دارید آنها را متقاعد کنید. آنها را برای انجام این کار.
آیا در آن زمان حتی یک تبلیغ کوچک و کوچک که به راحتی نادیده گرفته شود را خریداری می کنید؟
یا اینکه شما یک تبلیغ تلویزیونی زیبا خریداری کرده اید که نادیده گرفتن آن دشوارتر است و آیا گفتن داستانی درباره تامپون یا خمیر دندان کار بهتری دارد؟
احتمالاً ابتدا تبلیغ تلویزیونی را خریداری می کنید.
و به همین دلیل است که تجارت تبلیغاتی فیسبوک آنطور که باید شتاب نمی گیرد – یا حتی اصلاً شتاب نمی گیرد. این یک محصول تبلیغاتی اختراع نکرده است که بسیار بهتر از گزینه های موجود باشد.
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *