اخطار سود دیگر در حالی که Isentia مارک King Content خود را غرق می کند

توسط irmusic4, جولای 22, 2021


اخطار سود دیگر در حالی که Isentia مارک King Content خود را غرق می کند
ایسنتیا ، گروه پیشرو رسانه های استرالیایی در بازار ، پس از تصمیم به نوشتن کامل ارزش تجارت بازاریابی محتوای مشکل دار خود ، King Content ، اخطار سود دیگری را صادر کرده و کارمندان خود را از بین می برد.
خبرنامه برای خبرنامه Business Insider ثبت نام کنید – انتخاب روزانه بهترین داستان های ما که دقیقاً برای شما تنظیم شده است. در حال بارگیری چیزی در حال بارگیری است. آدرس ایمیل با کلیک روی “ثبت نام” ، شما موافقت می کنید که ایمیل های بازاریابی را از Insider و همچنین سایر پیشنهادات شریک دریافت کنید و شرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی ما را می پذیرید. در به روزرسانی راهنما ، این شرکت اعلام کرده است که درآمد کل سال در حال حاضر انتظار می رود 155.1 میلیون دلار باشد ، در مقایسه با 162 میلیون دلار.
پیش بینی می شود که مبنای EBITDA (درآمد قبل از بهره ، مالیات ، استهلاک و استهلاک) 41.5 میلیون دلار باشد ، در حالی که 44 میلیون دلار برآورد اجماع است.
آخرین اعلامیه ایسنتیا فصلی را در رابطه با تجارت بازاریابی محتوای شرکت ، روش نسبتاً جدید ایجاد محتوای آنلاین برای به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی ، می بندد.
این شرکت King Content را در سال 2015 از بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Craig Hodges خریداری کرد. ارزش این معامله 48 میلیون دلار بود ، بسته به هدف قرار دادن تعدادی از اهداف در طول 5 سال.
در سال 2016 ، بازاریابی محتوا 7٪ از درآمد iSentia را نشان می داد اما به دلیل تصمیمات ضعیف در مورد استراتژی ، توسعه تجارت و حفظ مشتری ، شغل کسب و کار خود را از دست داد.
سهام این شرکت آخرین بار با 2.22 دلار معامله شد که در بالاترین سطح در 12 ماه گذشته 4.14 دلار بود.
مدیر عامل شرکت جان کرول می گوید: “اگرچه ارائه این به روزرسانی درآمد کمتر برای سال مالی 17 ناامیدکننده است ، اما به دنبال این هستیم ، ما ابتکارات زیادی را برای بهبود عملکرد عملیاتی در کل تجارت انجام داده ایم.”
شماره های راهنما:
با این حال ، کرول می گوید فضای رقابت چالش برانگیز در نیمه اول با جبران مجدد 50 مشتری از رقبا در استرالیا در شش ماه دوم سال ، بهبود یافته است.
در ماه فوریه ، ایسنتیا گفت که عملکرد واحد بازاریابی محتوای آن ناامیدکننده است ، با درآمد 11٪ کاهش یافته و EBITDA (درآمد قبل از بهره ، مالیات ، استهلاک و استهلاک) 2 میلیون دلار ضرر دارد.
امروز ایسنتیا اعلام کرد تصمیم گرفته است که ارزش King Content بیشتر بخوانید را به طور کامل بنویسد ، به این معنی که هزینه نقدی غیرنقدی 37.8 میلیون دلار در سال مالی 2017 باشد.
کرول می گوید: “مارک King Content در حال متوقف شدن است و فعالیت های آن به طور کامل در Isentia با مارک Isentia ادغام می شود.”
“ما دفاتر King Content نیویورک و هنگ کنگ را تعطیل کرده ایم و به مشتریان ایالات متحده خود در خارج از انگلیس و مشتریان هنگ کنگی خود در خارج از سنگاپور خدمت خواهیم کرد.
“ما میزان ادامه کار در تجارت بازاریابی محتوا را بیشتر کاهش داده ایم.”
این شرکت می گوید ، ادغام کامل برند King Content باعث صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد.
کرول می گوید هیئت مدیره و مدیریت از موقعیت و رشد بالقوه بازار ایسنتیا اطمینان دارند.
وی می گوید: “اکنون تمرکز ما بر استفاده از مشاغل اصلی ما در جایی است که سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار داریم و همچنین با ارائه جامع ترین اطلاعات و بینش رسانه ای به مشتریان خود در سال مالی 18 ، محصولات ما را تقویت و گسترش می دهیم.”
این شرکت بر روی برد مشتری متمرکز شده و از حق کپی رایت در استرالیا و هرگونه سو mis استفاده رقبا از محتوای Isentia محافظت می کند.
کرول می گوید: “مشکلات عملکردی که در بیشتر خلال سال مالی 17 تجربه شده اند در حال رسیدگی هستند و سهامداران می توانند انتظار داشته باشند که از طریق سال مالی 18 تغییرات مثبتی داشته باشند.”
بیشتر بخوانید در Business Insider Australia »
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *