آیا این کار در هنگام استفاده از توییتر برای کسب و کار ، و شما بهتر انجام دهید

توسط irmusic4, جولای 21, 2021


آیا این کار در هنگام استفاده از توییتر برای کسب و کار ، و شما بهتر انجام دهید
بسیاری از سایت ها قول می دهند که «هنر» استفاده از توییتر را برای رسیدن به فروش بیشتر و مخاطبین تجاری آموزش دهند، اما کمتر کسی راه حل های عملی در مورد چگونگی پایین رفتن در واقع به کار و انجام آن ارائه می دهد. مثل زمانی است که فرزندان ما با اولین «دوست دختر کوچک» خود شروع می کنند و ضعیف ترین ایده را در مورد چگونگی تعامل با جنسیت زن ندارد. با کلمات استعاره ای یا توصیفات مماس به طور کلی در بیشتر بخوانید نهایت گیج تر از قبل می شوند. اونا يه حقه ميخوان که دخترا رو از پاهاشون جارو کنن و چه کسی از توییتر برای انجام کسب و کار استفاده می کند، همین را می خواهد. اما به این سادگی ها نیست. دروغ نميگم.
توییتر نیز مانند دیگر شبکه های اجتماعی نیاز به زمان و سرمایه گذاری دارد. همه ذکر می کنند که چگونه دل از طریق توییتر بیش از شش و نیم میلیون در فروش در سال گذشته به دست آورد. اما این فقط با باز کردن یک حساب اتفاق نیفتاد. بخش ارتباطات استراتژیک دل بیش از صد کارمند دارد که تنها به این کانال فروش اختصاص داده شده اند. بنابراین، واقعیت نهایی دوباره به حقیقت می پیوندد “برای کسب درآمد، شما باید پول سرمایه گذاری کنید.”
اگر شما آرزوی توسعه و حفظ این کانال، شما باید آن را به عنوان یکی دیگر از فعالیت های شرکت خود را، و به آن اهمیت آن سزاوار است. این تمایل به خفیف سادگی و استفاده شخصی است که به توییتر داده می شود، و آن را تولید این ایده است که “با یک زن و شوهر از توییت در روز آن را انجام می شود”. برای توییت برای تولید کسب و کار چیزی است که شما می توانید انجام دهید در حالی که رفت و آمد به کار هر روز و یا در طول ناهار نیست. ما به یک برنامه نیاز داریم، با این طرح وقت بگذرانیم و صادقانه از آن پیروی کنیم.
يه برنامه بگير. باز کردن توییتر هر روز، در همان زمان –اگر هیچ چیز غیر منتظره ای به وجود می آید- و این کار را انجام دهید:
مرحله Nº 1 : دنبال که شما مطالب مرتبط پیدا جالب است. اگر پیروان کمی داشته باشد، این کاری است که باید انجام دهید. دنبال که شما فکر می کنید می تواند مواد جالب ارائه, “گورو” از کسب و کار خود را, رقبای خود را, صنایع دیگر و حرفه ای مرتبط.
مرحله Nº 2: تحقیقات کلمات کلیدی خود را در توییتر. در این مرحله، کار دیگری انجام ندهید. اول باید یاد بگیریم که در کسب و کارمان چه گفته می شود. درباره آخرین روندها و آنچه مردم به این زمان ها نگاه می کنند یاد بگیرید. نه همه کسب و کارها، بلکه برخی نوسانات فصلی بزرگی از نظر تقاضا برای محصولات و خدمات دارند.
مرحله Nº 3: تصور کنید که کودک هستید و والدینتان در اواسط سال مدرسه شما را به مدرسه دیگری تغییر می دهند. سال مدرسه شروع شده است، و در طول استراحت همه شما تنها هستید. چه طبیعی است؟ خودتان را معرفی کنید. تا به حال، کلمات “فروش”، “ترویج”، “تخفیف فوق العاده” و همه مربوط به تابو هستند. شما زمان برای فروش بعد از آن داشته باشد، اما اولا شما باید پیدا کنید که به فروش می رسد.
مرحله Nº4: ارائه راه حل. تصور کنید اگر کسی می آید تا با یک سوال، و یا نیاز به اطلاعات در مورد محصولات طاقچه خود را، خدمات، و غیره. با دل بهشون پيشنهاد باز کن. لطفا هرگز توییت های خود را با چیزی مانند “بازدید از وب سایت ما و پیدا کردن دقیقا همان چیزی است که شما می خواهید”. به هر حال تعداد کاراکترها برای این کار کافی نیست. به یاد داشته باشید که تنها 140 مجاز هستند. خودتان را در استراحت مدرسه در شرایطی که در بالا شرح داده شد تصور کنید. شما گروهی از کودکان را می بینید که فوتبال بازی می کنند. به آنها نزدیک می کنید و می پرسید: «آیا می توانم بازی کنم؟» شما مطمئنا woudn حتی در نظر گفتن “اگر شما اجازه دهید من بازی من شما را به خانه دعوت چون من یک ایستگاه بازی سوم”. چيزي که توي خونه ات داري رو فراموش کن و بازي کن از لحظه لذت ببر .
براي روز اول خيلي زياده . ما برنامه استراتژیک خود را برای انجام کسب و کار در توییتر در ارسال بعدی ادامه خواهد داد. حالا یک فنجان شیر شکلات و مقداری کلوچه داشته باشید، و خوش بخیر.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *