فیس بوک راهنمای ساختگی و تبلیغات موبایل را ارائه می دهد

توسط irmusic4, جولای 21, 2021


فیس بوک راهنمای ساختگی و تبلیغات موبایل را ارائه می دهد
افزایش 75 درصدی درآمد شبکه های اجتماعی در تبلیغات اینترنتی طی سه ماه شبکه اجتماعی ، نه تنها شک و تردید در وال استریت و خیابان مدیسون در مورد چشم انداز تجاری فیس بوک را برانگیخت ، برخی می گویند این می تواند به عنوان راهنمای سایر شرکت های وب در جهان باشد جایی که تلفن و رایانه لوحی به سرعت به صفحه انتخاب تبدیل شده اند.
تبلیغات “Newsfeed” فیس بوک ، که پیام های بازاریابی را مستقیماً به جریان محتوای کاربر تزریق می کند و متناسب با دستگاه های تلفن همراه طراحی شده است ، ستاره های شماره های خیره کننده این شبکه اجتماعی در روز چهارشنبه بودند.
بن شاختر ، تحلیلگر تحقیقات Macquarie ، گفت: “شما در حال مشاهده بسیاری از شرکت ها هستید که در حال انتقال و تلاش برای تقلید از این مدل هستند زیرا این مدل بسیار خوب کار می کند. به همین دلیل شب گذشته یک لحظه آبخیز واقعی بود.”
مدتهاست که مدیران شرکت اینترنتی نگران این هستند که تبلیغات موبایلی ذاتاً از تبلیغات رایانه های رایانه رومیزی کم درآمدتر است ، به دلیل اندازه صفحه نمایش محدود تلفن هوشمند و مقاومت احتمالی مصرف کننده در برابر سیل تبلیغات در دستگاه هایشان.
شرکت هایی از Google Inc و Yahoo Inc به شرکت های بزرگ مانند Snapchat در حال جستجو برای فرمول مناسب برای کسب درآمد از خدمات تلفن همراه هستند. در حالی که گوگل یک کسب و کار تبلیغات موبایل ایجاد کرده است که درآمد سالانه آن 10 میلیارد دلار برآورد می شود ، اما بسیار کوچکتر و سودآورتر از تبلیغات جستجوی دسک تاپ گوگل است. تحلیلگران انتظار دارند گوگل امسال 60 میلیارد دلار درآمد سالانه داشته باشد.
کاوش عمده “تبلیغات بومی” – یا پیام های بازاریابی که به جای اینکه به عنوان یک تبلیغ برجسته باشد ، با محتوای شخصی کاربران ترکیب می شود – با موفقیت های مختلفی روبرو شده است.
توییتر ، که حتی در اینجا بیشتر بخوانید قبل از فیس بوک پیشگام مفهوم تبلیغات در جریان بود ، ممکن است از مزایای تبلیغات تلفن همراه نیز برخوردار باشد. پیام های “حمایت شده” اکنون به طور ناگهانی در وسط جریان توییت ها ظاهر می شوند ، اما تحلیلگران می گویند که فرکانس در خبرهای فیس بوک بسیار کمتر است.
کلارک فردریکسن ، در شرکت تحقیقاتی صنعت eMarketer ، بیش از نیمی از درآمد شرکت خصوصی را از طریق تبلیغات موبایل در سال جاری تأمین می کند.
برخی تازه وارد بازی می شوند. این هفته ، LinkedIn Corp ، شبکه ای برای حرفه ای های بازرگانی ، تبلیغات جریان خود را در نسخه های تلفن همراه و رایانه های شخصی سرویس خود ارائه داد. یاهو انواع مشابه تبلیغات را آزمایش کرده و در ماه مه ، وبلاگ وبلاگ Tumblr را با قیمت 1.1 میلیارد دلار خریداری کرده است ، بخشی از این تلاش برای شروع فرمت های جدید است.
اما این فیس بوک است که یک سال پیش درآمد موبایل آن صفر بود و با موفقیت ظاهری بیشتر تجارت تبلیغات تلفن همراه خود را به خیابان Madison ارتقا داده است.
آنجلا استیل ، مدیرعامل Ansible ، بخشی از شرکت هلدینگ تبلیغاتی IPG ، گفت: “در مقایسه با سایر شرکت ها ، هیچ کس درست ظاهر نشده و گفته است که تلفن همراه اکنون تنها تمرکز ماست.” “فیس بوک تمام تخم مرغ های آنها را در یک سبد قرار داد.”
دنبال کردن لباس یک سوال طولانی این بوده است که مصرف کنندگان چقدر تحمل تبلیغاتی را دارند که جریان محتوای آنها را مختل می کند. فیس بوک گفت بدون اینکه متوجه کاهش میزان رضایت کاربران شود ، به طور پیوسته تعداد تبلیغات در جریان اخبار را افزایش داده است.
مارک زاکربرگ ، مدیر اجرایی فیس بوک روز چهارشنبه گفت که به طور متوسط ​​، تبلیغات اکنون 5 درصد یا یک از هر 20 “داستان” در اخبار را تشکیل می دهد. این نسبت اکنون می تواند مبنایی برای محاسبه موفقیت ایجاد کند و سایر شرکت های وب را وادار به افزایش دفعات تبلیغات در جریان های خود کند.
استیل از Ansible گفت: “من تعجب نخواهم کرد اگر شرکت های دیگر به آن نگاه کنند و از آن پیروی کنند.”
حسین فاضل ، مدیرعامل AdParlor ، که فعالیت های تبلیغاتی را در فیس بوک مدیریت می کند ، حدس می زند که این شبکه اجتماعی باید به تدریج موضوع اصلی را باز کند ، واکنش کاربر را بسنجد و جریان را در تمام مدت تنظیم کند.
وی گفت که به نظر می رسید آنها به فرمول مناسب برخورد کرده اند ، اما این یکی از فرمول های مختلف است.
وی گفت: “دلیل اینكه فیس بوك می تواند این كار را انجام دهد این است كه ، بقیه محتوایی كه در آن وجود دارد آنقدر جذاب است كه از هر 20 تبلیغ یكی برای شما مهم نیست.” “اگر یک اخبار خبری دارید که چندان جذاب نیست و مدام تبلیغات را مشاهده می کنید ، کار نمی کند.”
به علاوه ، هرچه تعداد تبلیغات در جریان بیشتر باشد ، کاربران کمتر روی آنها کلیک می کنند که این می تواند قیمت تبلیغات را کاهش دهد.
موفقیت ظاهری فیس بوک در دستگاه های تلفن همراه با پیشرفت تدریجی گوگل در آن زمینه در تضاد است. موتور جستجوی شماره 1 اینترنت به تدریج موفق شده است میزان کلی تبلیغات خود را از اثر تلفن همراه کاهش دهد ، اما سه ماهه گذشته آنها تغییر دادند و دوباره کاهش یافتند ، ناامید کننده سرمایه گذاران.
Google به طور کامل از تبلیغات جریان خبری در شبکه اجتماعی Google+ خود اجتناب کرده است. در عوض ، ترکیبی از تبلیغات جستجوی تلفن همراه ، تبلیغات ویدئویی و قالب های نوآورانه مانند “کلیک برای تماس” آنچه را تحلیلگر RBC Capital Markets تخمین زده است که نرخ اجرای سالانه 10 میلیارد دلار برای تجارت تلفن همراه آن است ، حدود چهار برابر به عنوان فیس بوک.
اما موبایل باعث کاهش متوسط ​​هزینه تبلیغات گوگل شده است و برخی از ناظران صنعت انتقال را تهدیدی طولانی مدت برای غول جستجو می دانند. اما تحلیلگران دیگر می گویند تغییرات اخیر در نحوه فروش تبلیغات به بازاریابان ، ایجاد تمایز بین تلفن همراه و رایانه ، می تواند به تقویت نرخ کمک کند.
ماهانی می گوید: “مزیتی که فیس بوک داشت این است که درآمدزایی از آن روی دسک تاپ بسیار نابالغ بود.”
در مقابل ، گوگل “درآمدزایی کاملاً بالغ و پیشرفته ای داشت و پس از آن موبایل همراه می شود.”
(گزارش توسط الکسی اورسکوویچ ؛ ویرایش توسط کن ویلز)
در اینجا بیشتر بخوانید برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *