7 راهکار برای انتخاب نام دامنه موثر

توسط irmusic4, ژوئن 16, 2021

7 راهکار برای انتخاب نام دامنه موثر
یکی از دوستانم من را “ملکه دامنه” صدا می کند ، زیرا در یک زمان من حدود 50 دامنه داشتم. من بسیاری از آنها را رها کردم (اکنون فقط 22 نفر مالک من هستم) چون کارم تغییر کرده و پیشرفت کرده است ، یا اینکه به سادگی علاقه به پروژه را از دست داده ام. من اغلب از من می پرسند که چگونه انتخاب نام دامنه های موثر را دنبال می کنم ، بنابراین به عنوان “ملکه دامنه” ، روند فکر خود را با شما به اشتراک می گذارم.
1. هدف از نام دامنه چیست؟ آیا قصد دارید از این نام به عنوان وب سایت اصلی شرکت خود ، به عنوان سایت نامه فروش یک صفحه یا سایت فشرده استفاده کنید؟ اگر نام دامنه وب سایت اصلی شرکت شما است ، سعی کنید نزدیکترین نسخه را که می توانید به نام شرکت خود پیدا کنید. اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، نام تجاری و نام دامنه خود را با دقت انتخاب کنید. هنگامی که من دستیار مجازی خود را شروع کردم ، نام SOHO Business Solutions را انتخاب کردم ، زیرا فکر می کردم همه می دانند SOHO مخفف Small Office، Home Office است. من فکر می کنم در 7 سال کاری خود با 2 نفر روبرو شده ام که می دانستند این مخفف اختصاری به چه معنی است. اگر مجبور باشم برای این کار دوباره کاری انجام دهم ، نام تجاری و نام دامنه را با عنوان دستیار مجازی در عنوان انتخاب می کنم ، مانند InternetMarketingVirtualAssistant.com ، اسمی که اخیراً خریداری کردم.
اگر هدف دامنه یک سایت نامه فروش یک صفحه ای یا یک صفحه فشرده است ، در مورد چگونگی ارتقا might این سایت فکر کنید. از آنجا که محتوا در دنیای بازاریابی اینترنتی امروز سلطان است ، احتمال کمی وجود دارد که هر یک از این نوع سایت ها توسط موتورهای جستجو بر روی کلمات کلیدی انتخاب شوند. بنابراین ، بهترین استراتژی تبلیغاتی شما PPC یا “پرداخت به ازای هر کلیک” است ، جایی که شما در حال خرید کلمات کلیدی برای قرار دادن در موتورهای جستجو هستید. به عنوان مثال اگر کلمات کلیدی را از Google خریداری می کنید ، لیست های پولی در بالای جستجو در یک کادر آبی یا در سمت راست صفحه نمایش شما نشان داده می شود. شما می خواهید مطمئن باشید که اطلاعات نمایش داده شده در آنجا به اندازه کافی جذاب است و باعث می شود شخصی بتواند بر روی سایت شما کلیک کند و از آن بازدید کند. بنابراین ، به عنوان مثال ، من یک صفحه فشرده سازی ، GetMoreClientsOnline.com ایجاد کرده ام که یک راه حل جذاب برای یک مشکل مشترک که مشتریان من دارند ، به عنوان دروازه درب جانبی به وب سایت مربیگری OnlineBizCoachingCompany.com من ایجاد کرده است.

* لیستی از ایده های مسئله ای را که می خواهید حل کنید یا راه حلی را که دارید ، باهم طوفان کنید. یک نام دامنه که به وضوح نشان می دهد چه کاری انجام می دهید ، یا مشکلی که حل کرده اید ، یا راه حلی که برای یک مشکل دارید ، به بازدید کننده تصویری نسبتاً واضح از آنچه در وب سایت شما پیدا می کند ، می دهد. کاری که من معمولاً انجام می دهم این است که به ثبت دامنه خود بروم و فقط نامهایی را که طوفان فکری می کنم شروع کنم تا زمانی که 3 یا 4 مورد موجود در دسترس نباشد. اگر نام دامنه ای که تایپ می کنید در دسترس نباشد ، این سرویس با حدود 10 گزینه جایگزین ارائه می شود تا شما در نظر بگیرید. به نظرم این لیست جایگزین اخیراً در انتخاب نام سایت دایرکتوری مقاله که می خواهم ایجاد کنم کاملاً مفید است.

* برای اهداف SEO (بهینه سازی موتور جستجو) ، کمک می کند تا کلمات کلیدی خود را در نام دامنه خود داشته باشید. مارلا ریگان ، که یک سازمان دهنده حرفه ای است ، دو کلمه کلیدی در نام دامنه خود ، OrganizedTime.com قرار داده است. مربی بازنشستگی لین Schreiber جایگاه کلمات کلیدی خود را در حوزه خود ، RevolutionizeRetirement.com دارد. مشاور جان ردیش کلمات کلیدی نتیجه دلخواه را در دامنه خود ، GetResults.com دارد. من دامنه ای دارم که هنوز برای افراد خانه نشین ، BecomeAHouseSitter.com توسعه نداده ام. قبل از خرید دامنه خود ، لیستی از کلمات کلیدی را ایجاد کنید که ممکن است کسی برای یافتن شما در اینترنت استفاده کند. این لیست می تواند شامل صنعت شما ، بازار هدف یا جایگاه ویژه شما ، مشکلی در بازار هدف شما یا راه حلی باشد که می توانید ارائه دهید.

* کوتاه تر ، بهتر است دامنه اصلی شما باشد. من همیشه در اینجا از قوانین خودم پیروی نکرده ام ، زیرا تمایل دارم نام های تجاری کاملاً طولانی داشته باشم. اگر نام دامنه قرار است دامنه اصلی شما باشد که آدرس ایمیل اصلی شما در آن قرار دارد ، می خواهید نام دامنه شما تا حد ممکن کوتاه ، گیرا و به یاد ماندنی باشد. پس از چند بار نوشتن آدرس ایمیل طولانی خود ، زیبایی یک نام دامنه کوتاه را درک خواهید کرد. نام دامنه شما می تواند حداکثر 67 حرف و عدد داشته باشد ، اگرچه من شما را تشویق می کنم که یکی از این طول را نداشته باشید و غیر از خط فاصله نمی تواند شخصیت خاصی داشته باشد.

* نام داده شده خود را به عنوان نام دامنه خریداری کنید. من به طور معمول به مشتریانم می گویم که نام تجاری خود را به عنوان نام تجاری خود امتحان نکنند ، زیرا برای مثال داشتن نام Oprah به مدت طولانی ، پول زیاد و تلاش زیادی نیاز دارد. با این حال ، خرید نام داده شده شما به عنوان نام دامنه و همچنین هر گونه غلط املایی متداول در نام شما ، هزینه دارد. بسیاری از مردم فکر می کنند نام من Donna Gunther است ، با نام خانوادگی “h” ، اما من نتوانسته ام آن غلط املایی نام من را ثبت کنم ، به عنوان یک عکاس در ونیز ، کالیفرنیا ، از سال 2000 متعلق به آن است. نام خود را به عنوان دامنه خریداری کرده اید ، می توانید آن را به وب سایت اصلی خود هدایت کنید. این بدان معنی است که وقتی شخصی در دامنه ای تایپ می کند ، در وب سایتی قرار می گیرد که شما آن دامنه را به آن اشاره کرده اید. بنابراین ، در حال حاضر DonnaGunter.com به OnlineBizCoachingCompany.com هدایت می شود زیرا نمی خواهم از نام خود به عنوان وب سایت استفاده کنم ، اگرچه ممکن است در آینده تغییر کند.

* نسخه .COM نام را در صورت موجود بودن خریداری کنید. وقتی افراد یک نام دامنه را می شنوند ، “می شنوند” .COM اعم از NET یا .BIZ یا .ORG یا هر چیز دیگری. بنابراین ، یافتن نام دامنه ای که دوست دارید بخشی از خانواده .COM باشد ، هزینه دارد. اگر فقط نمی توانید نام دلخواه خود را به دست آورید ، یک نسخه خط تیره از نام .COM را امتحان کنید. به عنوان مثال ، هنگامی که بدنبال نام دامنه ای برای باشگاه مربیگری خود اشتغالی خود بودم ، واقعاً SelfEmploymentSuccess.com را می خواستم ، اما در دسترس نبود. با این حال ، Self-Employment-Success.com در دسترس بود ، بنابراین من آن را برداشتم. بسیاری از متخصصان جستجوگرها اظهار می دارند که موتورهای جستجو نام خط تیره را دوست دارند و بسیاری از صاحبان مشاغل آنلاین از کلمات کلیدی خط تیره در نام دامنه خود برای جذابیت بیشتر موتورهای جستجو استفاده می کنند. من پاسخ روشنی در مورد صحت این نظریه ندارم ، بنابراین من فقط طرفدار این هستم که قبل از استفاده از .NET یا .BIZ نام مورد نظر شما ، از این مسیر استفاده کنم. برخی از دارندگان نام دامنه ممکن است مایل باشند نام دامنه مورد نظر شما را به شما بفروشند. با بررسی رجیستری WhoIs در Internic می توانید متوجه شوید که چه کسی نام دامنه را در اختیار دارد ، برای اطلاعات در مورد دامنه های سطح بالا کد های کشور (دو حرفی) (به عنوان مثال .UK یا .CA) بازدید کنید

* در اختیار داشتن نسخه های دیگر نام دامنه اصلی خود باشید. اگر در حال ثبت دامنه .COM دامنه ای برای کسب و کار خود هستید ، ممکن است بخواهید تغییرات نام ، هجی های متناوب ، غلط املایی متداول و نسخه های .NET و .ORG دامنه خود را ایمن کرده و مجدداً در سایت اصلی خود قرار دهید. تا آنها را از دست رقبای خود دور نگه دارید. شما همچنین می توانید با خرید همه این تغییرات خیلی سریع شکسته شوید ، بنابراین در خریدهای خود کمی خویشتن داری کنید و با خرید تک تک نام دامنه خود دیوانه نشوید. برای سایت شرکت مربیگری خود ، من هم مالک OnlineBizCoachingCompany.com و هم OnlineBusinessCoachingCompany.com هستم و تصمیم گرفتم که به اندازه کافی خوب باشد.
نام دامنه شما آغاز تأسیس حضور شما به صورت آنلاین است ، کمی وقت بگذارید و کمی روی آن فکر کنید تا نام دامنه در سالهای آینده به شما خدمات خوبی بدهد و ابزاری م effectiveثر برای کمک به شما در جذب مشتری بیشتر به صورت آنلاین است. .

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *