چگونه رتبه محلی خود را در google بهبود بخشیم

توسط irmusic4, جولای 20, 2021


چگونه رتبه محلی خود را در google بهبود بخشیم
اگر می خواهید یک کسب و کار را از زمین خارج کنید و از پایه آن را بسازید ، SEO محلی بخش مهمی از استراتژی شماست. حقیقت این است که در عصر امروز ، بهینه سازی موتور جستجوی محلی در واقع بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. این پست وبلاگ را به سه روش برای بهبود SEO محلی خود بخوانید.

* نقشه برداری ساده ترین راه برای شروع کار با SEO محلی است به منظور کسب رتبه خوب در Google برای مشاغل محلی ، باید SEO محلی را انجام دهید. و برای انجام SEO محلی ، به یک بسته نقشه نیاز دارید. بسته نقشه مجموعه ای از تصاویر است که تجارت و موقعیت مکانی شما را نشان می دهد. این شامل یک تصویر واحد برای هر جزئیات از نام تجاری ، آدرس و کد پستی است.
تصاویر همان چیزی است که Google برای رتبه بندی صفحه شما برای هدف شما استفاده می کند (به عنوان مثال جستجوی کسب و کار محلی یا جستجوی رستوران محلی).
Google گوگل ادوردز از الگوریتمی کاملاً پیچیده برای تعیین تصویر مربوط به مکان استفاده می کند که به احتمال زیاد بهترین کیفیت را برای کیفیت تصویر شما دارد. این الگوریتم محله های اطراف و نشانه های منطقه شما را نیز در نظر می گیرد. پس زمینه تصویر نیز عامل بزرگی است ، زیرا پس زمینه می تواند بر رتبه بندی عکس تأثیر بگذارد.
برای اینکه بسته نقشه خود را به درستی تنظیم کنید ، باید بدانید که برای هر تصویر چه اطلاعاتی باید وارد کنید. قبل از شروع کار ، مهم است که برنامه تلفن همراه Google را بارگیری کنید ، زیرا شامل ابزارهای اضافی است که برای سازماندهی و افزودن تصاویر مناسب هستند. به گفته گوگل ، بهترین زمان برای تهیه بسته نقشه خود پیش از راه اندازی واقعی شغل خود است.
قبل از شروع بارگذاری تصاویر ، حتماً یک خلاصه کسب و کار داشته باشید که توضیح دهد کار شما چیست و چگونه نیازهای مخاطبان شما را برآورده می کند. از حقایق اساسی خود برای پاسخ به س questionsالات زیر استفاده کنید:
پس از ارائه خلاصه تجارت خود ، تصاویر را در برنامه تلفن همراه تصویر Google وارد کنید. اگر بارگذاری تصاویر خود را به پایان برسانید ، اگر تصاویر شما در پنج مکان برتر ارائه درخواست قرار بگیرند ، از طریق ایمیل به شما اطلاع می دهد.
تاکنون ، بیش از سه مورد مهم را برای انجام اولین بسته نقشه خود مرور کرده اید:
اطمینان حاصل کنید که آنچه در بسته اول نقشه قرار داده اید برای مخاطبان سایت مرتبط و مفید باشد. بهترین وبلاگ نویسان این ارزش را درک می کنند و آن را در هر پست که می نویسند اعمال می کنند.

* محتوای بیشتری برای سایت خود ایجاد کنید و بک لینک دریافت کنید تا سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد هرچه محتوای بیشتری برای سایت خود ایجاد کنید ، احتمال بالاترین رتبه در موتورهای جستجو بیشتر است. موتورهای جستجو بر اساس میزان محتوای سایت ، وب سایت ها را رتبه بندی می کنند ، بنابراین هرچه محتوای شما بیشتر باشد ، احتمال اینکه موتورهای جستجو رتبه بالاتری در سایت شما داشته باشند ، بیشتر است. طبیعتاً ، وب سایتی که در برخی زمینه ها کمبود داشته باشد ، رتبه کمتری خواهد داشت ، در حالی که یک سایت قدرتمند با محتوای فراوان ، رتبه بالاتری خواهد داشت. در مورد 10 روش برجسته سازی محتوای خود و استراتژی SEO امروز بیشتر بدانید! .1.1. برای مخاطبان محلی بهینه سازی کنید
در حال حاضر ، اکثر مشاغل دارای یک وب سایت هستند و آنها آن را برای مخاطبان محلی بهینه کرده اند. این بدان معنی است که شما با ایجاد محتوای مرتبط – اکنون و در آینده – بهترین شانس را برای رتبه بندی کلمات کلیدی هدفمند برای منطقه محلی خود دارید. به سراغ ابزار Keywords by Site بروید تا به راحتی کلمات کلیدی را برای بخش محلی خود پیدا کنید.
مقالات قدیمی را دوباره بنویسید و اگر مربوط به چند وقت پیش است ، آنها را بهینه کنید ، اما از کلمات کلیدی جدید و مرتبط استفاده کنید. پس از ایجاد تغییرات ، با مدیران وب سایت تماس بگیرید و به آنها اطلاع دهید که به روزرسانی کرده اید و مایلید یک پیوند متقابل باشید. اگر آنها پیشنهاد شما را قبول نمی کنند ، با هر یک از آنها تماس بگیرید و ببینید آیا آنها خوشحال می شوند که در عوض شما یک لینک دنبال کننده باشید. از درخواست ارتباط نترسید. فقط یک دقیقه طول می کشد.
بحث ها و س questionsالات مکرر در سایت های مربوطه نیز می تواند موقعیت هایی را برای پیوند ایجاد کند. سایتی مانند SugarRae در انجمن اجتماعات بسیار فعال است که افراد در آن اطلاعات و پیوندهای سایت های مورد علاقه خود را به اشتراک می گذارند. سایت های تجاری کوچکتر نیز می توانند مانند Business.com مفید واقع شوند.
این یک فرصت عالی برای مبتدیان است تا یک مارک معتبر در بازار محلی خود بسازند. فقط روی کلمات کلیدی تمرکز نکنید. محتوای محلی ، بررسی ها ، تصاویر ، بحث های انجمن و فیلم ها لینک های بسیار خوبی برای سایت شما ایجاد می کنند که به تجارت شما کمک می کند.
با عضویت در انجمن انجمن ها و شرکت به صورت آنلاین و آفلاین کار خود را شروع کنید.

* از مشتریانی که قبلاً محصولات یا خدمات شما را خریداری کرده اند ، نظرات خود را دریافت کنید بازبینی برای مشاغل شما مهم است. آنها نه تنها منبع خوبی برای بازاریابی دهان به دهان هستند ، بلکه به مشتریان کمک می کنند تا نسبت به در اینجا بیشتر بخوانید خرید محصولات یا خدمات شما اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. مهم است که از مشتریانی که قبلاً محصولات یا خدمات شما را خریداری کرده اند ، نظرات خود را دریافت کنید. هوم دپوت دارای یک سیستم توصیه شگفت انگیز برای خریداران آنلاین است. آنها مواردی را پیشنهاد می کنند که سایر بررسی های آنلاین می گویند خوب یا بد هستند. این به مشتریان کمک می کند تا تصمیم خرید بگیرند. به همین دلیل در آمازون امتیاز 4.4 از 5 ستاره را دارند.
آنها چطور این کار را انجام میدهند؟ آنها 100٪ ضمانت بازگشت پول را می دهند. به ازای هر 1000 مشتری که خانه جدیدی خریداری می کنند یا از فروشگاه خود سرویس می خرند ، 100 دلار رایگان برای خرید و نصب محصول یا خدمات خود می دهند.
این شرکت فقط به صورت خودکار با سایت ها و وب سایت های بررسی شناخته شده شریک نیست. در عوض ، با متخصصان صنعت خود شریک است. آنها یک تیم از متخصصان محلی سئو استخدام می کنند تا بررسی سخت افزارهای محلی ، فروشگاه های لوازم خانگی و شرکت هایی مانند هوم دپو را بررسی کنند.
روند کار کمی شبیه به این عمل می کند: هر داستان در یک سایت مربوطه که محصول یا خدمات بهسازی منزل یا مطالب مرتبط بهسازی منزل را از منبعی مانند Google Images ، Yahoo! تصاویر ، Facebook Marketplace یا Reddit به عنوان بخشی از تعدیل محتوا ، نویسنده محتوا را از تیم محلی SEO دریافت می کنند.
مرورهایی که قوانین را نقض می کنند هشدار دریافت می کنند ، اما محتوا همچنان برای مخاطبان قابل مشاهده است. بنابراین برای شما آسان است که تعداد انگشت شماری از این بررسی ها را ببینید و مطابق آن عمل کنید.
شما نمی توانید فروشی انجام دهید ، اما می توانید حضور آنلاین خود را با توصیفات و نظرات تقویت کنید.
درصورتی که بخواهید در منطقه خود مشاغلی راه اندازی کنید ، سئو محلی بسیار ضروری است. در دام اتکا به بک لینک ها آسان است ، اما سئو محلی استراتژیک تر است. برای رتبه بندی خوب در Google به لینک برگشت اعتماد نکنید. در عوض بر موتورهای جستجوی محلی تمرکز کنید.
نتیجه گیری: بهینه سازی موتور جستجوی محلی مهم است چه شما یک تجارت آنلاین باشید و چه یک تجارت آجر و ملات. از این اطلاعات برای کمک به افزایش آگاهی از تجارت خود در شهر خود و فراتر از آن استفاده کنید!
بهینه سازی موتور جستجوی محلی فرآیند بهینه سازی حضور آنلاین یک کسب و کار برای رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی محلی ، مانند “خشکشویی در سن دیگو” یا “رستوران های پیتزا در لس آنجلس” است. روند پیاده سازی SEO محلی شامل عناصر مختلف توسعه وب است ، از جمله:
مرور مدیریت
ساخت محتوا در سایت
مهاجرت دامنه
لینک سازی در محل
ساختمان ارتباطات اجتماعی
و یک تن بیشتر
حتی اگر در ابتدا بهینه سازی موتور جستجو محلی ساده به نظر برسد ، اینها کارهایی بسیار چالش برانگیز هستند. وقتی بیش از یک سال پیش شروع به انجام SEO محلی کردم ، این کار را در مقایسه با اکنون آسان می دانم.
صاحبان مشاغل و بازاریابان سئو در طی سال گذشته واقعاً دانش بسیار بیشتری کسب کرده اند ، اما بسیاری از ما هنوز با مبارزات محلی خود در زمینه جستجوگرها موفق عمل نکرده ایم.
بنابراین ، مشکلاتی که باید برطرف کنید چیست و چگونه می توانید آنها را برطرف کنید؟ خوب ، معلوم شد که دو مسئله خاص وجود دارد که باعث آزار کسب و کارهای محلی می شود و هیچ نوع استراتژی محلی برای SEO را اجرا نمی کنند:
مرور مدیریت
مدیریت بازبینی هایی که قبلاً در سایت مشاغل محلی وجود داشته است هرگز به اندازه زمانی که بررسی های جدید شروع به کار می کنند ناامید کننده نیست (و احتمالاً هرگز نخواهد بود). این اتفاق می افتد زیرا بسیاری از ما ، از جمله بسیاری از شرکت های محلی ، استاندارد بیش از حد نرم برای خدمات مشتری.
با توجه به اطلاعات زیاد ، پاسخ مالک چیزی از مزیت رقابتی ملی ندارد ، بنابراین کسب و کارها با همان قوانینی مانند مشتریان (که کالاهای رایگان برای آنها یک مزیت واقعی است) رعایت نمی شوند. اگر نشریه ای مانند جامعه همجنسگرایان سن دیگو با مشاغل شما مشکلی داشته باشد ، شرکت شما به معنای واقعی کلمه مشتریان بیشتری نسبت به بزرگترین رقیب بعدی خود دارد – و این قبل از این است که وارد نظرات منفی مشتریان ناخشنود درباره سیاست ها ، کارمندان و موقعیت خود شوید. .

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *