توسط irmusic4, جولای 20, 2021


سازگار شدن با تغییرات جدید اقتصادی بازاریابی B2B
روندهای بسترهای نرم افزاری دیجیتال B2B در سال 2020
همانطور که فارستر پیش بینی می کند ، آینده برای بازاریابی دیجیتال تا سال 2023 درخشان است. تغییرات مهم در B2B از B2C خریداران هزاره بیشتری را به خرج می دهد. از آنجا که 2020 در آستانه بسته شدن است ، در اینجا بهترین روند پلت فرم دیجیتال B2B در طول سال جاری است:
فروشگاه های آنلاین B2B به سیستم عامل های خدمات تبدیل می شوند
همانطور که B2B به اینترنت منتقل می شود ، تماس شخصی با فروشنده همچنان یک پایه است. این بدان دلیل است که مشتریان همیشه پاسخ های آنلاین س questionsالات خود را دریافت نمی کنند. حدود 76٪ از مشتریان قبل از تصمیم به خرید محصولات جدید به نماینده فروش شخصی نیاز دارند.
در سال 2020 ، سیستم عامل های دیجیتال B2B اجازه می دهند فروشگاه های وب ساده به یک سیستم تجارت الکترونیکی که طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهد ، مهاجرت کنند. این تنظیم به شرکت کنندگان B2B اجازه می دهد تا اطلاعات و مشخصات محصول را داشته و برای مشاوره یک به یک قرار ملاقات بگذارند.
خریداران B2B این کار را خودشان انجام می دهند
سیستم عامل های کامل B2B انفجار محتوا را ارائه می دهند. خریداران می توانند محصولی را پیدا کنند که ارزش شناختن آن باشد و همچنین فروشگاه اینترنتی که آن را می فروشد.
از آنجا که خریدار تمام اطلاعات مربوط به محصولات را در اختیار دارد ، باعث افزایش استقلال خریدار در تصمیم گیری می شود. سیستم عامل های دیجیتال B2B به پورتال های سلف سرویس تبدیل می شوند که در صورت نیاز به تماس با نمایندگان فروش ، سرعت خریداران کم نمی شود.
آنچه به این سیستم کمک می کند ، پایگاه های دانش در بیشتر قالب س ofالات متداول ، پست های وبلاگ ، راهنماها ، دستورالعمل های ویدیویی و سایر مطالب است. شرکت کنندگان در B2B می توانند یک مرجع فروشگاه واحد داشته باشند که بیشتر مشتریان به آن احتیاج دارند.
بازارها همچنان غالب هستند
بازارها در بیشتر بخوانید حال تبدیل شدن به ستون فقرات در سیستم عامل های B2B هستند. خریداران آنها را دوست دارند زیرا این امکان را می دهد تا از فیلترها برای جستجوی موارد خاص استفاده کنید. مقایسه قیمت ها و محصولات آسان تر می شود. اکثر سیستم عامل ها همچنین به خریداران امکان می دهند تا هزینه تأمین کنندگان مختلف و زمان تحویل آنها را با یکدیگر مقایسه کنند.
تحلیلگران صنعت پیش بینی می کنند که طی دو سال ، نیمی از سفارشات تجارت الکترونیکی B2B از طریق بازار اتفاق خواهد افتاد. نکته منفی این امر این است که فروشندگان به نحوه رتبه بندی و ارائه محصولات محدود می شوند.
اکنون همه چیز به B2B خلاصه می شود
سرانجام تمام خواسته های نوآوری B2C به B2B رسید. در میان تمام مزایا ، سرعت مهمترین مورد است. از آنجا که مشتریان B2B خدمات سریع تری را می طلبند ، سیستم عامل های B2B با تسویه حساب کوتاه تر ، سفارشات سریع و تحویل سریع این نیاز را درک می کنند.
برجسته ترین پلت فرم مدرن B2B پیشنهادات خودکار لیست خرید را ارائه می دهد. این قدرت پایگاه داده را نشان می دهد. تاریخچه سفارش و کاتالوگ محصولات منطبق در سیستم عامل در دسترس مشتریان است.
روند دیگر در سیستم عامل های دیجیتال B2B این است که خریداران می توانند در اکسل لیست سفارشات خود را بسازند. این لیست با SKU و تعداد موارد موجود در هر گروه ، تسریع در روند پرداخت و جریان خرید کلی ، کامل است.
نتیجه
تغییرات گوگل ادوردز تکنولوژیکی با تعمیق دهه جدید سرعت می گیرند. برای مرتبط ماندن مشاغل B2B ، استفاده از سیستم عامل های دیجیتال B2B امری کلیدی است. این کانال ها دارای ویژگی هایی هستند که نیازهای متنوع خریداران را برطرف می کنند.
چهار روند برتر پلت فرم دیجیتال B2B در سال 2020 که در بالا ذکر شده است ، تعدادی از نیروهای محرکه هستند که می توانند این بخش را متحول کنند. Nuclu با گسترش شبکه شرکت کنندگان در B2B و ارائه راه حل های بهتر بازاریابی آنلاین برای همه ، قصد دارد مزایایی را به کاربران خود ارائه دهد.سازگار شدن با تغییرات جدید اقتصادی بازاریابی B2B

 

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *