انتخاب کلمات کلیدی برای یک وب سایت در هنگام توسعه SEO

توسط irmusic4, جولای 17, 2021


انتخاب کلمات کلیدی برای یک وب سایت در هنگام توسعه SEO
بیشتر انتخاب یک کلمه کلیدی صحیح ، مناسب و مرتبط برای وب سایت شما از نظر سئو کلیدی و مهم است. انتخاب کلمات کلیدی مناسب اساس کارزار بهینه سازی موتور جستجو است. به عبارت دیگر این اساس کارزار بهینه سازی موتور جستجو است. در این مرحله ، بارها فکر کنید و در موتورهای جستجوگر برتر بگردید و یا از ابزارهای انتخاب کلمات کلیدی استفاده کنید تا لیستی از کلمات کلیدی مرتبط نه تنها برای صفحه اصلی بلکه تک صفحه وب سایت خود را ایجاد کنید.
در هنگام انتخاب کلمات کلیدی ، از ملاحظات زیر اطمینان حاصل کنید:
اول از همه ، نام دامنه ای را انتخاب کنید که نشان دهنده موضوع وب سایت شما باشد (در صورت امکان) ، اما اگر برای بدست آوردن نام دامنه مربوطه قابل اجرا نیست ، نام دیگری را نیز در نظر بگیرید ، زیرا این امر از اهمیت زیادی برخوردار نیست زیرا بیشتر موتورهای جستجو به URL ها اهمیت ندهید.
کلمه کلیدی را انتخاب کنید که مربوط به محصول یا خدماتی باشد که می خواهید ارائه دهید. اگر از کلمات کلیدی در عبارات استفاده می کنید ، این باید جملات کوتاه معنی دار باشد ، در غیر این صورت ، بله سایت شما در موقعیت های گوگل ادوردز بالایی ظاهر می شود اما اگر کسی از آن کلمه کلیدی غیر طبیعی در شبکه استفاده نکند ، دیگر هیچ فایده ای نخواهد داشت. این بدان معناست که کلمه کلیدی باید در محصولات و خدمات شما با عبارات کوتاه معنی دار انتخاب شود.
در صورت قابل اجرا بودن ، کلمات کلیدی خود را منطقه بندی کنید ، زیرا با هدف قرار دادن بازار منطقه ای ، با رقابت کمتری ، ترافیک مفیدتر و هدفمندتری به وجود می آید ، در واقع فروش بیشتری وجود خواهد داشت. به عنوان مثال ، اگر محصول یا خدمات خود را در لاس وگاس ، نوادا می فروشید ، لاس وگاس یا نوادا را در عبارات کلیدی انتخاب شده خود اضافه کنید.
کلمات کلیدی نسبتاً کم رقابتی را انتخاب کنید که احتمال ظهور سایت شما در رتبه های برتر را افزایش دهد.
بعد از این ملاحظات ، لیست کاملی از کلمات کلیدی پیدا خواهید کرد. اکنون اگر سری صفحات فرود با خدمات و محصولات مختلف داشته باشید ، می توانید به طور حرفه ای و م entireثر کل سایت خود بیشتر بخوانید را برای تمام کلمات کلیدی انتخابی خود بهینه کنید.
اصطلاح دیگری که نقش بسیار چشمگیری در بهینه سازی موتور جستجو دارد ، Anchor Text است. در پیوندهای ورودی اهمیت دارد. پیوندهای ورودی از وب سایت ها دو مزیت برای سایت شما فراهم می کند. اولین و بدیهی است که این پیوندها می توانند با ارسال مشتریان بالقوه به وب سایت شما ، به شرکت شما کمک کنند. دومین مزیت این است که گوگل و سایر موتورهای جستجوی مهم این پیوندها را به عنوان رأی اعتماد به نفس می دانند ، بنابراین به وب سایت شما در رتبه بندی خود افزایش می دهد. هنگام ایجاد پیوندهای ورودی ، استفاده از کلمات کلیدی که ممکن است سایت شما هدف قرار دهد بسیار مهم است.
در پاراگراف اول اشاره کردم که شما نه تنها برای صفحه اصلی خود بلکه برای سایر صفحات خود نیز به کلمات کلیدی احتیاج دارید ، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است که تلاش های بهینه سازی شما پس از اتمام صفحه اصلی شما هرگز متوقف نشود ، کل سایت شما باید برای حداکثر نتایج
در آخر اما نه کمترین ، در انتخاب کلمات کلیدی رقابتی بالاتر اشتباه نکنید ، این امر منجر به سقوط وب سایت شما در صفحات عمیق نتایج موتور جستجو می شود.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *