Signboard در مقابل نورافکن بنر هر ما در یک جامعه “فوری” زندگی می کنند. قهوه فوری، رانندگی را از طریق رستوران ها، بانکداری در خط، و ذهن مجموعه ای از “من آن را می خواهم زمانی که من آن را می خواهم و نه زمانی که شما باز هستند”. بنابراین هنگامی که یک مشتری آینده نگر می خواهد اطلاعات در مورد شما و یا خدمات خود را آنها را برای بنر خود را شاید زمانی که آنها در حال شکار برای فنجان قهوه صبح خود را به دنبال.

توسط irmusic4, ژوئن 16, 2021

Signboard در مقابل نورافکن بنر هر ما در یک جامعه “فوری” زندگی می کنند. قهوه فوری، رانندگی را از طریق رستوران ها، بانکداری در خط، و ذهن مجموعه ای از “من آن را می خواهم زمانی که من آن را می خواهم و نه زمانی که شما باز هستند”. بنابراین هنگامی که یک مشتری آینده نگر می خواهد اطلاعات در مورد شما و یا خدمات خود را آنها را برای بنر خود را شاید زمانی که آنها در حال شکار برای فنجان قهوه صبح خود را به دنبال.
که می شود گفت، آیا شما استفاده از تبلیغات “بنر”؟ جوانب مثبت و منفی بسیاری در مورد داشتن بنر وجود دارد, (یا در نزدیکی مغازه خود را, خروجی و یا در کنار جاده) و شما می توانید به عنوان بسیاری از نظرات در مورد آنها را به عنوان دانه های شن و ماسه در ساحل وجود دارد.
چرا ما بنرها را به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده می کنیم؟ در سطح کلان، چهار دلیل وجود دارد؛ برای فروش، راه اندازی، اصلاح یک تصور غلط و ایجاد یک برداشت. در سطح عمومی، ما از بنرها برای افزایش فروش، معرفی محصولات جدید و موقعیت یا تغییر مکان شرکت، برند و محصولات آن استفاده می کنیم.
با جاذبه بهتر آن، بنر نورافکن به مراتب معروف تر از Signboard در بازار امروزه است. این تعمیر و نگهداری پایین تر و هزینه چاپ بنر در مقایسه با Signboard. این هزینه جایگزینی بسیار پایین و همچنین که در آن شما می توانید بنر خود را به عنوان مکرر به عنوان یک بار در ماه تغییر دهید. با افشای نور خورشید، طول عمر آن حدود ۱ سال است.
تابلو که همچنین کاملا رایج در بازار ممکن است نیاز به مکرر تر از تعمیر و یا جایگزینی کار به دلیل خراب شدن هر لامپ در Signboard انجام می شود. مصرف کننده نیاز به پرداخت مقدار زیادی از دستمزد به wireman و یا پسر فنی از خانه بنر که برای کمک فراخوانده شده است. با افشای نور خورشید بیش از حد، طول عمر آن حدود ۳ تا ۴ سال است اما با رنگ روی تابلو سال به سال کم رنگ می شود.
در حالی که بنر نورافکن را می توان تقریبا در همه جا در حال حاضر دیده می شود، هنوز هم مصرف کننده است که داشتن Signboard سنتی با آنها به دلیل مطابقت بهتر با جریان کسب و کار خود و نگرانی برای رویکرد تبلیغات کم هزینه و روش وجود دارد.
اگر شما طراحی بنر های خود را با هدف، آنها را به عنوان مزاحم به چشم عمومی، چشم انداز نگاه نمی شود. بلکه، آنها را به عنوان بهره مندی از آنها را با اطلاعات اضافی، ارائه می دهد و یا قرار گرفتن در معرض شرکت را ببینید. اگر شما هنوز هم نمی توانید بین بنر نور افکن و تابلو تصمیم می گیرید، یک سفر سریع به پایین جاده به نفع شما خواهد بود. شما به معنای واقعی کلمه می توانید تفاوت ها، جوانب مثبت و منفی از هر دو را ببینید.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *