توسط irmusic4, جولای 12, 2021


3 مشكلات مبتنی بر خدمات در جستجوگرها باید از آن اجتناب كنند
بهینه سازی موتور جستجو به یکی از پیچیده ترین جنبه های حضور آنلاین تبدیل شده است.
متغیرهایی که برای بدست آوردن رتبه شما کلیدی هستند به طور مداوم به روز می شوند و تغییر می کنند و موارد زیادی وجود دارد که می تواند اشتباه باشد.
علاوه بر این ، سئو برای مشاغل مبتنی بر خدمات اهدافی دارد که لزوماً از طریق استراتژی های ساخته شده برای سایر مشاغل محقق نخواهد شد. در این مقاله قصد داریم 3 مشکل را بررسی کنیم که باید هنگام بازاریابی آنلاین تجارت مبتنی بر خدمات خود از آنها اجتناب کنید.
حضور آنلاین مشاغل شما تنها درصورتی که با دستورالعمل ها و انتظارات ارائه شده توسط Google و هر وب سایتی که برای کمک به رتبه بندی وب سایت خود استفاده می کنید مطابقت داشته باشد.
مطمئن شوید که همه اینها را تحت پوشش قرار داده اید!

* Google برای کسب و کار من ما قبلاً سرویس Google My Business را بررسی کردیم تا به شما اطلاع دهیم که باید ادعای کسب و کار خود را داشته باشید ، مکان آن را در Google Maps علامت گذاری کنید و همه موارد را پر کنید. اگر هنوز این کار را انجام نداده اید یا حتی اگر این کار را انجام داده اید و می خواهید فقط آن را مرور کنید ، انجام درست آن مهم است.
مطمئن شوید که دقیقاً مکان درست را دارید. وارد کردن نادرست هر مکان نه تنها کاربران را گمراه می کند بلکه سرانجام گوگل متوجه خواهد شد. شما یا از طریق شکایت کاربر یا الگوریتم شخصی او گیر خواهید افتاد و اگر به طور کامل لیست نباشد ، جای لیست خود را در SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) از دست خواهید داد.
همچنین مطمئن شوید که نوع مناسب نوع کسب و کار را پر کرده اید. این عنصری است که بعضی از مشاغل حتی آن را لمس نمی کنند. مطمئن شوید دسته ، آدرس ادامه مطالب و سایر عناصر خود را به درستی پر کرده اید و عکسهای عالی دارید.
Google این اطلاعات را به کاربران ارائه می دهد تا به آنها در یافتن شغل مناسب کمک کند ، بنابراین گمراه کردن کاربر به هر طریقی با داشتن اطلاعات غلط ، به شدت بر بازاریابی آنلاین و رتبه بندی وب سایت شما تأثیر می گذارد.

* آن را زیاد نکنید شما کلمات کلیدی خود را دارید (اگر لطفاً این پست را مرور نکنید) و می خواهید Google بداند شما می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید. این عالی است و قطعاً وجود آن کلمات کلیدی در وب سایت خود در کپی و برچسب های مختلف متا ضروری است.
اگرچه بیش از حد باعث پرچم گذاری در Google می شود. سئو در تقلب مشکل بزرگی دارد. تعداد زیادی آژانس کلاهبرداری در سراسر جهان وجود دارد که خود را با توانایی سو to استفاده از Google و جعل سیگنال های رتبه بندی تعریف می کنند.
یکی از تکنیک هایی که متاسفانه سال ها پیش کارساز بود ، پر کردن کلمات کلیدی بود. این مدت ها پیش بود و اکنون گوگل می تواند به وضوح ببیند که کسی در چه رابطه ای بیش از حد اهمیت می دهد.
از کلمات کلیدی استفاده کنید اما فقط کافی برای بیان آن است. هنگامی که با صفحه خود به این نکته اشاره کردید که در مورد آن موضوع است ، شروع به بررسی تغییرات معنایی کنید. نسخه باید خوب جریان داشته باشد و به راحتی قابل خواندن باشد ، بنابراین ابتدا نسخه خود را بنویسید و سپس آن را برای اصطلاحات SEO ویرایش کنید.
بهتر است این مدت را به 3 تا 5 مورد بسته به طول صفحه محدود کنید. برای مشاغل مستقر در خدمات که به صورت محلی معامله می کنند ، این قطعاً در مورد مکان شما که سرویس می شود صدق می کند.
در این کار زیاده روی نکنید در غیر اینصورت گوگل فکر خواهد کرد که شما بی صداق هستید.

* سازگار باشید NAP (نام ، آدرس ، شماره تلفن) شما باید در همه لیست ها یکسان باشد. اگر مکان های مختلفی دارید ، هنگام اضافه کردن کسب و کار خود به وب سایت هایی مانند yp.com ، superpages.com و Yelp ، برای هر یک لیست منحصر به فردی تهیه کنید.
اگر فقط یک مکان دارید ، فقط باید بسیار مراقب باشید که هر لیست مکان دارای اطلاعات تماس یکسان باشد. این را به دقت بررسی کنید زیرا برخی از وب سایت ها ممکن است عناصر را کمی متفاوت نشان دهند و برخی از قسمتها اشتباه پر شوند.
این موارد را مرور کنید تا سیگنال های مخلوطی به Google و کاربران ارسال نکنید.
اگر مقصر هر یک از این دام ها هستید ، وحشت نکنید. برای حل آنها مشکلات ساده ای وجود دارد و به محض این که حق آنها مطالب بیشتر را بدست آورید ، برای به دست آوردن جایگاه بالاتر در Google ، فرم بسیار بهتری خواهید داشت. آنها همچنین با ارائه اطلاعات صحیح و به گونه ای که به نظر نمی رسد شما آنها را به هیچ وجه گمراه می کنید ، به کاربران شما کمک خواهند کرد.
اگر همه این کارها را به درستی انجام داده اید و در حال کسب رتبه هستید ، اما پیدا کردن کارهای بسیار زیادی وجود دارد یا نمی توانید همه چیز را تشخیص دهید ، لطفاً این موضوع را با ما در میان بگذارید. متخصصان سئو سایت کل حضور آنلاین شما ، اهداف را بررسی می کنند و از آنها برای ایجاد استراتژی استفاده می کنند که برای کسب رتبه وب سایت شما برای اصطلاحاتی که می خواهید برای آن رتبه بندی کند ، کار می کند.3 مشكلات مبتنی بر خدمات در جستجوگرها باید از آن اجتناب كنند

 

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *