6 استراتژی فروش هوشمند برای بازاریابی محصولات بزرگ بلیط

توسط irmusic4, جولای 11, 2021


6 استراتژی فروش هوشمند برای بازاریابی محصولات بزرگ بلیط
استراتژی شماره 1: چرخش خطر
چرخش در معرض خطر یک روش حیاتی در بازاریابی است و به طور خاص اهمیت دادن به نوعی چرخش خطر برای اقلام بزرگ بلیط بسیار مهم است. هنگامی که با مشتری خود گپ می زنید ، او می خواهد پایبند سوالات باشد. “آیا این خیلی خوب است که درست باشد؟” “چگونه می توانم اطمینان حاصل کنم که ارزش پول را بدست آورده ام؟” “آیا من می خواهم این سمینار یا مجموعه فیلم را بخرم و این برای من مفید نخواهد بود یا به نظر من مفید نخواهد بود؟” چرخش مطالب بیشتر خطر ، ذهن مشتری شما را کاهش می دهد و به او کمک می کند تا بر مزایایی که محصول شما به عنوان گزینه ای برای مشکلاتش ارائه می دهد ، تمرکز کنند. چرخش خطر را می توان از طرق مختلف به مشتری شما داد. برخی از آنها راه حل های اساسی قانونی مانند قوانین “لیمو” هنگام خرید وسیله نقلیه هستند.
اکثر مشتریان می دانند که می توانند محصولات را به فروشگاهی که در آن خریداری کرده اند برگردانند ، معمولاً با دردسر بسیار کم. از آنجا که آنها می خواهند بیشتر این مشتریان به خرید با آنها ادامه دهند ، بازرگانان بزرگ می دانند که ارزش تولید آنها را ندارد که تجربه بازگشت ضعیفی برای مصرف کنندگان خود تولید کنند. و مشتریان اغلب تمایل دارند که اطلاعات بسیار بیشتری را در مورد ناامیدی نسبت به یک مورد خوب ارائه دهند. تولید یک تجربه ضعیف می تواند به سرعت از طریق دهان به دهان اعتبار ضعیف را توسعه دهد. برای 3 مورد چرخش خطر ، ما در مورد سمینارها صحبت می کنیم. قطعاً یک محصول Big Ticket. این موارد به سمینارهایی گفته می شود که می توانید با استفاده از محصولات مختلف Big Ticket برای استفاده استفاده کنید و یا با استفاده از این روش ها به عنوان تولیدکننده پیشنهادات ، تکنیک های تغییر خطر خود را ارائه می دهید. در درجه اول ما بدون خطر استفاده می کنیم. ما در استقبال از آنها و به اشتراک گذاشتن اطلاعات با مشتری ریسک می کنیم. “” ما معمولاً مشوق هایی را ارائه می دهیم که معادل یا فراتر از سرمایه گذاری سمینار باشد یا اگر آن را معادل یا بیش از آن نکنند ، ارزش فوق العاده بالایی دارند و آنها آزاد هستی این به شما کمک می کند خطر شرکت در یک سمینار یا خرید یک مجموعه نوار یا فیلم Big Ticket را کاهش داده یا حتی آن را برطرف کنید. “” نشان دادن اینکه چگونه یک پیشنهاد چندین برابر سرمایه سمینار باز می گردد. … ما تعداد زیادی بررسی واقعی با اجازه استفاده از نام شخص و دولت یا ملتی داریم که آنها در آنجا اقامت دارند و در مورد آنچه ارزش یک پیشنهاد را دارد در یکی از سمینارهایی که به صورت نوار یا در یک مکان برگزار می کنند صحبت می کنند. سمینار زنده ، چه ارزشی دارد که تجارت شخصی را به همراه داشته باشد. ”
استراتژی شماره 2: همکاری با رقبا
بسیاری از افراد این ذهنیت را دارند که شما باید رقبا را برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار له کنید. اگر تصور کنید مرد کوچکی در این رقابت هستید ، انجام این کار بسیار سخت است. در عوض ، بهتر است رقبای خود را بپذیرید و به طور فعالانه به دنبال شانس هایی باشید که بتوانید هر دو به طور مساوی از تعامل بهره ببرید. ما آن را به عنوان همکاری با چندین سرویس مشخص می کنیم که به شما کمک می کند تجارت خود را بازاریابی کنید در حالی که به آنها در بازاریابی خود کمک می کنید. به این نوع کار گروهی به همین ترتیب سرمایه گذاری مشترک گفته می شود. ابزارهای بی شماری برای سرمایه گذاری مشترک وجود دارد. ممکن است محصولی داشته باشید که قابل مقایسه باشد اما به طور خاص مانند رقیب شما نباشد. به بیان ساده بازارهای طاقچه شما تا حدودی متفاوت است. بسیاری از افراد در هر دو بازار شما می توانند احساساتی داشته باشند که موارد استفاده محصولات شما را پوشش دهد. اگر آنها مطمئناً محصول شما را برای مشتریان خود به بازار عرضه می کنند ، می توانید به رقیب خود نزدیک شوید و معامله کنید تا محصول رقیب خود را برای مصرف کنندگان خود به بازار عرضه کنید.
در بسیاری از موارد ، مصرف کنندگان ممکن است هر دو محصول را خریداری کنند و هم برای شما و هم برای رقیب شما مصرف کننده باشند. یک بار دیگر ، این یک ذهنیت ارزشمند است که در آن فکر می کنید ارزش محصول شما بسیار بیشتر از رقبای شما است. به مصرف کنندگان اجازه دهید در صورت تمایل ، خواسته خود را مشخص کنند. یک روش دیگر برای مقابله با رقبای خود این است که ببینید آیا آنها می خواهند با تقسیم هزینه های بازاریابی برای مشتریان جدید که نه به یک محصول دقیق بلکه به یک مکان خاص توجه دارند ، لیست مشترک مشتری خود را بالا ببرند. همه شرکای سرمایه گذاری مشترک نام ، آدرس ، تلفن و انواع ایمیل همه مشتریان بالقوه را که واکنش نشان می دهند ، به دست می آورند. همه شما قیمت بازاریابی را تقسیم کرده و پس از آن همه را به بازار منتقل می کنید. آخرین نکته این است که رقبایی در بازار وجود دارد که شما آنها را هدف قرار می دهید یا هدف گذاری را به عنوان یک مزیت در نظر می گیرید. این بدان معنی است که یک بازار عملی در آنجا وجود دارد. و مانند بسیاری از بازارها ، به طور معمول مشتری های زیادی وجود دارد که توسط همه به اشتراک گذاشته می شود یا از آنها برخوردار است.
استراتژی شماره 3: رابطه لمسی انسان
این بسیار دقیق در مورد تکنیک های بازاریابی چندرسانه ای و ایجاد روابط طولانی مدت است. متخصص پیشرفته بازاریابی وب اظهار می دارد که هرچه بیشتر کسب و کار خود را با لمس های فردی انسانی کنید ، نتیجه موفقیت آمیز آن بیشتر می شود! همانطور که تجارت خود را توسعه می دهید می خواهید مشتریانی داشته باشید که به شما اعتماد کنند ، به شما اختصاص دهند ، حتی محصولات بیشتری از شما خریداری کنند و در نهایت اقلام بزرگ بلیط خود را خریداری کنند. به عبارت دیگر ، شما یک رابطه طولانی مدت و شخصی با مصرف کنندگان خود برقرار می کنید.
روشی که شما انجام می دهید ، این نیرنگ بزرگ ، اتوماسیون با انسان سازی است. این موارد شامل وبینارهای بی درنگ ، مناسبت های آنلاین ، ارسال کارت پستال ، انجام تماس های تلفنی از طریق تلفن همراه در هنگام خرید مشتری صرفاً برای اطمینان از نمایش محصول ، شخصی سازی پیام های ایمیل و غیره است. وقتی به خاطر می آورید که یک انسان به انتهای دیگر آدرس ایمیل می رود و شما دائماً به آنها فکر می کنید و با آنها رفتار می کنید ، آنها برای آن ارزش قائل هستند و به خاطر آن از شما استقبال می کنند و از آن لذت می برند. و آنها مطمئناً با دائمی بودن مشتری شما به شما بازپرداخت می کنند.
استراتژی شماره 4: مراقبت از مشتریان موجود
بسیاری از مشاغل تمایل دارند مشتریان فعلی خود را نادیده بگیرند. آنها به سادگی فکر می کنند که در حال حاضر فقط فروش را انجام داده اند و هیچ چیز دیگری اتفاق نمی افتد مگر اینکه آن مشتری داوطلبانه کالای دیگری بخواهد. این برعکس تکنیک هایی است که ما در مورد ایجاد روابط طولانی مدت و همه چیز در مورد ارزش صحبت کرده ایم. مصرف کنندگان موجود شما یکی از بیشترین خریدهای مکرر از شما هستند. از آنجا که آنها شما را می شناسند و به شما اعتماد می کنند ، بیشترین احتمال خرید محصولات Big Ticket را نیز دارند. به همین دلیل است که باید با احتیاط خاصی با آنها رفتار کنید.
استراتژی شماره 5: آب ها را آزمایش کنید
علاوه بر این یکی از اساسی ترین روش هایی است که می توانید با تبلیغات و بازاریابی خود استفاده کنید. ارزیابی کردن؟ آیا این چیزی نیست که بخش کنترل کیفیت برای اطمینان از یک محصول انجام می دهد ، به نیاز بستگی دارد؟
همچنین می توانید آب ها را آزمایش کنید تا ببینید ممکن است یک بازار عملی برای یک محصول کاملاً جدید وجود داشته باشد. آنها را مطالعه کنید و آنها به شما اطلاع می دهند! اگر بتوانید یک مسئله معمول را برای تعداد زیادی از افراد پیدا کنید ، می توانید از آن به عنوان پایه محصول زیر استفاده کنید. در ابتدا بازار را پیدا کنید. پس از آن محصول را توسعه دهید ، نه بالعکس. بر اساس راه حل آنها ، می توانید بیرون بیایید ، کمی مطالعه کنید ، یک سرویس Big Ticket پیدا کنید و آن را به یک محصول جدید تبدیل کنید! شما همچنین می توانید قبل از ساخت محصول نامه یا آگهی فروش بنویسید ، اگر کسی آن را دریافت نکند یا تنها چند نفر آن را بدست آورند می توانید به آنها اطلاع دهید که به دلیل عدم نیاز کالا در واقع قفسه شده است و پول آنها را پس می دهید. بدیهی است که اگر تعداد قابل توجهی سفارش دارید ، مطمئناً باید اطمینان حاصل کنید که می توانید محصول را با انصاف و سریع ، با کیفیت عالی به پایان برسانید. چه مشکلات بزرگی برای داشتن!
در بازاریابی Big Ticket ، شما باید اطمینان حاصل کنید که ایمیل های فروش ، نامه ها ، بروشورهای فروش و وب سایت شما تا آنجا که ممکن است جذاب باشد ، زیرا در نتیجه گرانی ، موارد Big Ticket با تردید بیشتری برخورد می شود. شما برای بهینه سازی عملکرد و قیمت تبدیل خود باید هر آنچه را ارزیابی کنید! و در زیر م mostثرترین م componentلفه است: اگر نمی فهمید چیزی مطمئناً جواب می دهد ، به سادگی آن را آزمایش کنید! شما باید مرتباً استراتژی های جدید و ایده های جدید را بررسی کنید. به مشتریان خود اجازه دهید تا به شما اطلاع دهند چه عواملی م worksثر است.
راهبرد شماره 6: توصیفات
شما می توانید در مورد میزان عالی بودن محصول خود در طول روز ، بوق بزنید. از دید مشتری شکاک ، این فقط کافی نیست. مطمئناً مشتری شما با دقت محصول شما را درمورد مزایایی که برایشان توضیح می دهید ارزیابی می کند. اگر محصول شما یک راه حل عالی برای نیازهای آنها باشد ، آنها تصمیم می گیرند. آنها می دانند که شما می خواهید محصول خود را به آنها بفروشید!
آنچه واقعاً تفاوت ایجاد می کند ، استراتژی Risk Reversal این بود که افراد دیگر درباره محصول شما توصیف کنند. اگر پیروان زیادی دارید که دیوانه می شوند ، همه به شما اطلاع می دهند که چگونه محصول شما به آنها کمک کرده تا مشکلات خود را برطرف کنند ، به احتمال زیاد افراد دیگر این موضوع را در نظر می گیرند و هیجان زده می شوند. از آنجا که این شما نیستید که کالای خود را شروع می کنید بسیار جالب است ، اما مشتریان دیگر در مورد محصول شما بوق می زنند! و به طور خاص ، با محصولات Big Ticket ، در نتیجه سرمایه گذاری مالی بیشتر مشتری ، شما باید هر کار کوچکی را که می توانید انجام دهید تا مشتریان آینده شما درک کنند که مشتریان موجود واقعاً از محصول شما و شما راضی بوده اند.
شهادت راه حل است!
“اگر شما در حال کار روی چیزی هستید که واقعاً به آن اهمیت می دهید ، مجبور نیستید تحت فشار قرار بگیرید. چشم انداز شما را می کشد. ” – استیو جابز

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *