اطلاعیه های مطبوعاتی در برابر ارسال مقاله

توسط irmusic4, جولای 11, 2021


اطلاعیه های مطبوعاتی در برابر ارسال مقاله
در واقع ، دنیای توسعه و قرار دادن بیانیه های مطبوعاتی ، تبلیغات یا مقالات مربوط به شما ، شرکت یا محصولات شما تقریباً یکسان است. اگرچه در واقع کاملاً متفاوت است ، اما در نهایت این ابزارها می توانند به همان چیز برسند. چشم انداز قرار گرفتن در معرض تصمیم شما به این نتیجه می رسد که کدام یک از این روش های تبلیغاتی برای شما بهتر است؟
سوال این است که باید از کدام یک استفاده کنید؟ آیا انتشار مطبوعات بهتر از ارسال مقاله است؟ آیا وزن یکی بیشتر از دیگری است؟ من شخصاً از هر دو استفاده کرده ام و بسته به اینکه چه چیزهایی انتخاب نشده و چه مواردی ، نتایج متنوعی از هر دو دیده ام. در پایان ، هیچ سوالی وجود ندارد – از هر دو استفاده کنید. شما قطعاً چیزی برای از دست دادن ندارید.
اطلاعیه های مطبوعاتی طیف وسیعی از روزنامه ها و مجلات اینترنتی را هدف قرار می دهد. هر چیزی که محتوای ثابت داشته باشد و اخبار را بپذیرد و پخش کند. واقعیت این است که اگر افراد دیگر در مورد شما صحبت کنند به جای اینکه در مورد خودتان صحبت کنید ، افراد بیشتری به دنبال شما می گردند.
اگر مقالات آنها خیلی کوتاه باشد یا فضای تبلیغاتی کافی فروخته نشده باشد ، سرویس ها و مجلات خبری از انتشارات مطبوعاتی به عنوان پرکننده استفاده می کنند. اطلاعیه مطبوعاتی این فضا را اشغال می کند. همچنین می توانید بیانیه مطبوعاتی خود را برای چاپ واقعی به مکانهای دنیای واقعی ارسال کنید و هزینه ای برای شما ندارد. فقط باید مراقب باشید اطلاعیه های مطبوعاتی به منظور اطلاع رسانی و تبلیغات آشکار نیستند ، بنابراین باید این نکته را در ذهن داشته باشید. سپس ، انتشارات مطبوعاتی شما باید توسط سردبیر بیش از موارد دیگری که اینجا به دست می آورد ، انتخاب شود. او نمی تواند از همه آنها استفاده کند.
اطلاعیه های مطبوعاتی ابزارهای تبلیغاتی بسیار ارزشمندی برای هر شرکتی است که یک محصول را می فروشد. نوشتن آنها بیش از حد دشوار نیست با در نظر داشتن تبلیغات آشکار برای خواننده. اطلاعات متمایز ارائه دهید. آنرا مختصر بنویسید و حتماً توضیحات و البته پیوندی به وب سایت خود را در آن بگنجانید. آنها بیشتر بخوانید را به صورت آنلاین به مجلات و روزنامه ها ارسال کنید. همچنین می توانید آنها را برای ناشران “دنیای واقعی” فکس یا پست کنید.
مقالات مزایای متعددی نسبت به بیانیه های مطبوعاتی دارند. برخلاف اطلاعیه های مطبوعاتی ، شما می توانید مقالات خود را از طریق خدمات دایرکتوری ارسال کنید. آنها مرتباً مورد بازبینی و بارگیری قرار می گیرند و می توانند دوباره به آنها متصل شوند ، توزیع شده و برای سالها در کانالهای اینترنتی قابل مشاهده باشند.
مقالات شما نباید مستقیماً رسانه تبلیغاتی باشند. با این حال ، می توانید آنها را با هر کلمه کلیدی که دوست دارید پر کنید و آنها را در اینترنت قرار دهید ، جایی که باید دوباره منتشر شود و دوباره به نسخه اصلی پیوند داده شود.
همه مقالات شما همچنان به گردش در می آیند و برای شما باقی می مانند. محتوا ، برخلاف آنچه در اطلاعیه مطبوعاتی منتشر شده است ، توسط افرادی که آن را منتشر می کنند ویرایش نمی شود ، بنابراین هیچ یک از کلمات کلیدی که به شما کمک می کنند در وب سایت خود بازدید کرده و از آن استفاده کنید از دست نخواهید رفت.
هر مکانی که مقالات یا اطلاعیه مطبوعاتی شما نمایش داده شود پیوند دیگری به سایت شما است. هر دو ، اگر خوب نوشته شده باشند ، می توانند برای خود و وب سایت شما اعتبار ایجاد کنند. در هر دو راهی که می خواهید در استراتژی بازاریابی خود خلاصه باشید. به آرامی شروع کنید سپس به موارد بیشتری برسید تا بتوانید در ذهن مردم اثری از خود برجای بگذارید. استفاده بیش از حد از هر چیزی باعث می شود مردم فکر کنند شما یک هنرمند کلاهبردار یا هرزنامه نویس هستید. هیچ یک از آنها به شما در ایجاد ترافیک کمک نمی کند.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *