چگونه برای تعیین اهداف رسانه های اجتماعی در سال 2020 شروع به ایجاد موثرترین برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی

توسط irmusic4, ژوئن 15, 2021

چگونه برای تعیین اهداف رسانه های اجتماعی در سال 2020 شروع به ایجاد موثرترین برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی
دریای وسیعی از اطلاعات رسانه های اجتماعی در آن بیرون وجود دارد. کارشناسان در همه جا هستند و فقط نظرات زیادی در مورد بهترین شیوه ها و تاکتیک ها وجود دارد.
نه تنها این، بلکه خود سکوها مدام در حال تغییر هستند، چه ویژگی های جدید اضافه کند، چه محدودیت های شخصیتی را افزایش دهد و چه در غیر این صورت قوانین را تغییر دهد.
به همین دلیل است که من این راهنما را ایجاد کرده ام تا به شما کمک کنم تا بفهمید چگونه اهداف رسانه های اجتماعی را برای سال 2020 تعیین کنید. این مقاله به خصوص برای شما خوب است اگر شما هرگز سهام از مبارزات بازاریابی خود را گرفته و یا ایجاد اهداف.
در طول این فرایند واقعا مهم است که در مورد موفقیت ها و شکست هایتان صادق باشید. اشکالی ندارد اعتراف کنید که برخی از کاری که انجام داده ای یک تلاش هدر رفته بوده است—به همین دلیل است که ما اینجا هستیم.
در اینجا روند 3 مرحله ای من برای تعیین اهداف رسانه های اجتماعی برای سال 2020 :

* بررسی گزارش های گزارش خود را باید اگر شما می خواهید به درستی ارزیابی اثربخشی و کارایی از آنچه شما صرف زمان به اشتراک گذاری آنلاین است. راه های زیادی برای پیکربندی یک گزارش وجود دارد، اما اگر شما نیاز به جهت و الهام، Smartsheet دارای یک قالب گزارش رسانه های اجتماعی رایگان برای شروع به شما است.
شما نیاز به یادگیری به گذشته نگاه تعداد برداشت و درک چگونه محتوای خود را واقعا انجام. آیا مردم آن را دوست دارند، آن را به اشتراک می گذارند، در مورد آن اظهار نظر می کنند؟
توجه نزدیک به متریک مانند نامزدی — این اطلاعات با ارزش است مانند منجر بالقوه خود را همه به شما گفتن آنچه که آنها دوست داشت و یا نه. بنابراین در نظر گرفتن که در هنگام برنامه ریزی از محتوای 2020 است.
من تلاش می کنم برای به اشتراک گذاشتن محتوای ارزشمند روزانه در حساب توییتر ما.
از توییتر به فیس بوک، هر پلت فرم ارائه می دهد تجزیه و تحلیل رایگان در عملکرد مشخصات، بنابراین از آن استفاده کنید!
این گزارش رایگان به شما کمک می کند تا ببینید آنچه شما به اشتراک گذاشته ام که به خوبی کار کرده است و آنچه تخت افتاده است. به دنبال موضوعاتی باشید که بازدید کنندگان و پیروان به طور مداوم به آن علاقه مند شده اند، و بیشتر از آن محتوا را به جلو می روند به اشتراک بگذارید.
اگر شما تا به چالش، شما می توانید برخی از ارتقاء پرداخت شده برای کسب و کار خود را انجام دهد. به یاد داشته باشید، شما همیشه می توانید با ما تماس بگیرید و اجازه دهید ما مدیریت بلند کردن سنگین، بنابراین شما می توانید در اداره کسب و کار خود تمرکز کنید.
ما مدام در فیس بوک، توییتر، لینکداین، یوتیوب و اینستاگرام هستیم. و، ما در بالای آخرین روند ها و راهنمایی ها و عشق تجزیه و تحلیل گزارش ها و آمار باقی می ماند!

* Study Your AnalyticsYes, you want to look ahead, but it’s necessary to look back as well. شما می توانید محتوای چپ و راست را به اشتراک بگذارید، اما مگر اینکه بازدید کنندگان را به وب سایت شما هدایت کند، در خدمت هدف خود نیست. شما می خواهید به رانندگی مردم به سایت خود را، که در آن آنها امیدوارم بیشتر درگیر و خرید یک محصول یا خدمات از شما.
Google Analytics یک ابزار رایگان ارائه شده توسط گوگل است که کلید برنامه ریزی رسانه های اجتماعی شما در سال ۲۰۲۰ است. این به شما نشان می دهد که چگونه اقدامات خود را در ترافیک درایو اجتماعی به کسب و کار خود را، شکسته به بسیاری از آمار مربوطه است.
برای دیدن این نتایج، به بخش اکتساب خود برای اجتماعی حرکت کنید و سپس بر روی ارجاعات شبکه کلیک کنید. شما می توانید سال قبل را به عنوان محدوده تاریخ انتخاب کنید. سپس، شما باید قادر به دیدن چگونه بسیاری از مردم بر روی های خود را کلیک کرده اند و پس از آن بر روی وب سایت شما فرود آمد.
دفعات بازدید : 5 رسانه های اجتماعی نکات بازاریابی برای سال 2020
آیا بازاریابی رسانه های اجتماعی دیگر برای شما کار نمی کند؟
آیا شما تعجب آنچه شما باید در حال تغییر به منظور به دست آوردن نتایج بهتر؟
در این نکته زمان چای : بازاریابی برای کارآفرینان مشغول ، من به اشتراک گذاری 5 راهنمایی با ارزش ، بنابراین شما می توانید آنچه در حال کار یاد بگیرند ، چه نیست و آنچه شما نیاز به تمرکز بر روی بیشتر.
ادامه.

* Set Your GoalsThe first two steps should give you an understanding of where you are, and now it’s time to create your plan. شما یک ایده عالی از چه نوع محتوا کار می کرد، که سیستم عامل مخاطبان هدف خود را حلق آویز کردن و جایی که شما باید تلاش های خود را در سال آینده تمرکز.
کارهای دیگری که برای رسیدن به اهدافتان باید انجام دهید:
● رشد پیرو ماه به ماه خود را ردیابی کنید. اگر شما در طول سال پیروان جدیدی به دست نمی آورید، باید نگاهی بیندین که چرا این طور است.
● حواستان باشد که محتوای شما در کدام فصل ها محبوب ترین روی یک پلت فرم خاص است. به عنوان مثال، روند Pinterest نشان می دهد افزایش استفاده در تابستان و اطراف کریسمس، با بهار و پاییز دیدن dips بزرگ است.
● فقط محتوایی را به اشتراک بگذارید که ارزش داشته باشد. ميخواي بدون اينکه مردم رو دور کني بفروشي شما همچنین می خواهید به مردم منابع غیر فروش مانند وبلاگ ها ، نقل قول الهام بخش ، رویدادها — هر چه منطقی برای نام تجاری و مخاطبان خود را.
من مقالات، رویدادها و اخبار را در حساب لینکداین eVision Media به اشتراک می گذاریم.
بزرگترین اشتباه شما می توانید انجام دهید این است که اجازه می دهد تا مبارزات بازاریابی خود را برای تبدیل شدن به یک کار، به جای یک بخش مثبت از کسب و کار خود را. هنگامی که شما در حال لذت بردن از خودتان, شما پیدا خواهید کرد که شما به اشتراک گذاری محتوای جذاب تر و تعاملی.
هنگامی که اهداف خود را برای فتح رسانه های اجتماعی در سال 2020 تعیین می کنید، به خاطر داشته باشید که ممکن است به همه آنها دست نیافتید. این شکست نیست! تا زمانی که شما با یک طرح بازاریابی رسانه های اجتماعی جامد آماده شده و آنچه شما به اشتراک گذاری معتبر و صادقانه است، پس شما در حال انجام یک کار بزرگ!

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *