مسیر توسعه آینده هوش مصنوعی

توسط irmusic4, جولای 6, 2021


مسیر توسعه آینده هوش مصنوعی
اولین روند این است که همه غول های فناوری اطلاعات خدمات ابری AI ، AI-a-a-S را به کار می گیرند ، این به معنای هوش مصنوعی به عنوان یک سرویس است که به روند آینده تبدیل خواهد شد. هوش مصنوعی آینده است. این یک واقعیت بدیهی است. غول های جدید و قدیمی فناوری اطلاعات نه تنها به طور فعال در کسب و کار خود از هوش مصنوعی استفاده می کنند ، بلکه از سیستم عامل های رایانش ابری نیز به طور فعال برای ارائه خدمات هوش مصنوعی به اشخاص ثالث استفاده می کنند.
از طرف عرضه ، غول های فناوری اطلاعات کاملاً واضح هستند که تا زمانی که اشخاص ثالث از سیستم عامل های خود استفاده می کنند ، داده ها را روی سیستم عامل خواهند گذاشت و این داده ها یک معدن بزرگ طلا در عصر هوش مصنوعی خواهند بود. از نظر تقاضا ، این شرکت های کاربردی می توانند از خدمات ابری AI که توسط شرکت های بزرگ ارائه می شود ، برای افزایش رقابت خود استفاده کنند. بنابراین ، این یک همکاری برنده برای شرکت های ارائه دهنده خدمات هوش مصنوعی و شرکت هایی است که از خدمات هوش مصنوعی استفاده می کنند.
روند دوم این است که شرکت های هوش مصنوعی جدید و قدیمی در ورودی های هوشمند به شدت رقابت خواهند کرد. در عصر اینترنت ، تقریباً هر ورودی باعث رقابت می شود و برنده هر مسابقه ادامه مطالب ورودی غول بعدی می شود. به عنوان مثال ، در عصر Web2.0 ، ظهور شبکه های اجتماعی تعاملی با ایجاد فیس بوک و Tencent ، یک پورتال اجتماعی تشکیل داده است. دوران هوش مصنوعی نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس از رقابت شدید ، ابرقدرت بزرگ بعدی به ناچار متولد خواهد شد.
در عصر هوش مصنوعی ، پورتال اصلی خدمات تعامل صوتی به زبان طبیعی است. پردازش زبان طبیعی حالت اصلی تعامل انسان و رایانه خواهد بود. هرکسی که بتواند دستگاه را به درک بهتر زبان انسان وادارد ، می تواند برنده شود. هوش مصنوعی تمام جنبه های زندگی ما را کاملاً احاطه خواهد کرد ، به این معنی که رقابت برای درگاه های هوش مصنوعی شدیدتر خواهد بود و هرچه زودتر شرکت کنید و کاربران بیشتری کسب کنید ، شانس پیروزی بیشتر خواهد بود.
روند سوم این است که هوش مصنوعی اتاق نشیمن را اشغال می کند و تعامل صوتی به برنامه اصلی تلویزیون تبدیل می شود. مفهوم خانه هوشمند سالهاست که فریاد می کشد. بیل گیتس در سال 1995 در جاده به آینده توضیحات روشنی ارائه داد ، اما چنین توصیفی تاکنون به واقعیت تبدیل نشده است. دلیل اصلی آن عدم نیاز کاربران است.
امروزه با افزایش اندازه صفحه تلویزیون و رشد چشمگیر محتوای ویدئویی ، کنترل از راه دور سنتی برای تأمین نیازهای افرادی که از تلویزیون استفاده می کنند دشوارتر می شود. جستجوی هوشمند مبتنی بر صدا و تعامل هوشمند به سرعت در حال ظهور هستند و تعامل زبان طبیعی به دستکاری تلویزیون تبدیل می شود. روش استاندارد دستگاه. تولیدکنندگان تلویزیون های سنتی مانند سامسونگ ، ارائه دهندگان محتوای ویدئویی مانند Netflix و Amazon و تولیدکنندگان IT مانند مایکروسافت و گوگل همه محصولات تعاملی صدای تلویزیون خود را راه اندازی کرده یا می کنند و خانه های هوشمند از تلویزیون تبدیل به واقعیت می شوند .
روند چهارم این است که اسباب بازی های هوشمند به یکی از اولین موارد موفقیت آمیز AI تبدیل می شوند. اگر هوش مصنوعی برای تشخیص بیماری ها یا ساخت اتومبیل های خودران استفاده شود ، مردم اغلب تحمل اشتباهات را ندارند. اما اسباب بازی ها متفاوت است. تحمل افراد نسبت به خطاهای موجود در اسباب بازی ها زیاد است. بنابراین ، امروزه که هوش مصنوعی نمی تواند از هوش انسان پیشی بگیرد ، اسباب بازی های هوشمند دقیقاً همان نقطه ورودی هستند که به هوش مصنوعی اجازه می دهد شناخت اولیه بازار را بدست آورد.
در حقیقت ، موارد موفقیت آمیز زیادی وجود دارد. به عنوان مثال ، در پایان سال 2016 ، اسباب بازی هوشمند Cozmo ، که می تواند با مردم بازی کند ، تا زمانی که موجودی آن از بین نرود ، به فروش رسید. تعداد زیادی اسباب بازی هوشمند در سال 2017 به بازار عرضه می شود. اگرچه صنعت بیشتر بخوانید تولید اسباب بازی در چین قدرتمند است ، اما هیچ مزیتی برای برند وجود ندارد. اگر شرکت های اسباب بازی سازی چینی با شرکت های با تکنولوژی پیشرفته همکاری کنند و از توانایی های تولید و بازاریابی قوی خود برای راه اندازی مارک های تجاری خود استفاده کنند ، فرصت های شغلی عظیمی خواهند داشت.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *