نکات آسان مدیریت زمان

توسط irmusic4, جولای 6, 2021


نکات آسان مدیریت زمان
هدف از این نکات مدیریت زمان چیست؟ من آنها را با شما به اشتراک گذاشته ام تا بتوانید مدیریت زمان خود را بهتر شروع کنید – امروز! مسلم است که ما نمی توانیم زمان بیشتری را کنترل کنیم ، اما می توانیم زمان لازم را سازماندهی کنیم تا بیشترین بهره را از آن ببریم.
من برخی از بهترین نکات مربوط به مدیریت زمان را که آورده ام و نکاتی را انتخاب کرده ام که فکر می کنم رعایت آنها راحت تر است ، تضمین شده برای کار کردن و تقریباً در اینجا بیشتر بخوانید توسط همه قابل انجام است.

* لیستی برای خود درست کنید. این را احتمالاً قبلاً شنیده اید – اما آیا لیستی دارید؟ لیست کارهای خود را از مهمترین / فوری ترین کارها تا کارهای کم اولویت مرتب کنید. به سادگی نوشتن لیست کارهایی که انجام می دهید به شما کمک می کند تا وظایف زندگی خود را در اولویت قرار دهید ، ممکن است متوجه شوید برخی از موارد برای نوشتن لیست برای شما مهم نیستند. نکته اصلی این است که در واقع دنبال کنید – و کارهای موجود در لیست خود را انجام دهید!

* هرگز قدرت روتین را دست کم نگیرید. توسعه یک قدرت قوی باعث می شود تا پراکنده نشوید. این از شما جلوگیری می کند تا وقت خود را برای سازماندهی مجدد لیست خود بارها و بارها صرف کنید.

* اهمیت در مقابل فوریت. اهمیت منجر به دستیابی به اهداف می شود. در حالی که فوریت بیشتر مربوط به این است که شخص دیگری تحت فشار باشد تا شما را مجبور به انجام کاری کند که می خواهد. این می تواند منجر به احساس ناراحتی و استرس در فرد شود. اطمینان حاصل کنید که همیشه کارهای مهم خود را نسبت به کارهای ضروری (کارهای دیگری که دیگران برای آنها تحت فشار قرار می دهند اما واقعاً به درد شما نمی خورند) اولویت قرار دهید. وظایفی را هدف قرار دهید که به هدف روزانه شما کمک می کنند.

* اتلاف وقت خود را انتخاب کنید. آیا شما با تماشای تلویزیون ، مرور اینترنت ، گپ زدن روی تلفن ، رویاپردازی ، بله گفتن به همه ، گفتن بله به همه “زمان را می کشید”؟ همه این موارد می تواند روی بهره وری شما تأثیر منفی بگذارد.

* پیگیری کنید. این نوعی ارزیابی از خود است. فعالیت های خود را در گذشته پیگیری کنید ، از شر عادت هایی که ممکن است برای شما وقت صرف کنند ، خلاص شوید و مشخص کنید که در کدام قسمت از روز بهترین عملکرد را دارید. سپس اینجا در آن ساعت ها سخت ترین کارها را بر عهده بگیرید.
یادم می آید معلم قدیمی ام می گفت چیزی به نام “مدیریت زمان” وجود ندارد ، او گفت این به این دلیل است که هر روز فقط 24 ساعت به ما فرصت داده می شود. ما نمی توانیم آن را تغییر دهیم. آنچه واقع بینانه تر یا مناسب تر برای گفتن است “مدیریت وظیفه” است. از آن زمان هرگز آن را فراموش نکردم.
نکات مربوط به مدیریت زمان می تواند به ما کمک کند تا زمان خود را بهتر مدیریت کنیم و اگر وقت خود را هوشمندانه مدیریت کنیم ، کار خود را انجام می دهیم. ما همچنین بهره وری خود را بهبود می بخشیم و به زمان بیشتری می رسیم تا از کارهایی که می خواهیم همزمان انجام دهیم لذت ببریم!

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *