علامت گذاری دیجیتال چیست_ حقایق جالب درباره علائم دیجیتال

توسط irmusic4, جولای 6, 2021


علامت گذاری دیجیتال چیست_ حقایق جالب درباره علائم دیجیتال
problems مشکلات مدرن به راه حل های مدرن نیاز دارند ‘ضرب المثل دلنشینی است. در این دوره فناوری ، ما نیازهای اینجا پیشرفته ای داریم که با پیشرفته ترین راه حل به نام “دیجیتال” اشباع شده ایم. این کلمه قدرتمند وظایف زندگی ما را سریع و روان کرده است. بنابراین “علامت گذاری دیجیتال” به چه معناست؟ شما مطمئناً از آن بهره مند هستید ، بدون اینکه در مورد آن شناخت داشته باشید. اطلاعات مربوط به پروازهای ورود و خروج در صفحه نمایش بزرگ در یک فرودگاه ، نمایش مغازه ها و مسیرهای موجود در یک مرکز خرید ، نمونه های ساده علامت گذاری دیجیتال است. این تلفیق فن آوری هایی مانند LCD ، LED ، پروژکتور ، سخت افزار ، اینترنت و غیره است. این صفحه های باشکوه تماشاگران را به خود جلب می کند و آنها را با اطلاعات مورد نظر در حال حرکت خلاصه می کند. شرکایی که علامت های دیجیتالی را با محتوای مناسب و فریبنده نصب می کنند نسبت به همتایان خود بسیار شکوفا می شوند.
انواع علامت های دیجیتال:
Static – این ساده ترین نوع است که محتوای استاتیک را در خود جای داده و با تجهیزات کمتری نصب می کند. با این حال آنها از نظر جذب مشتری ارزش بالایی را برای تجارت فراهم می کنند.
تعاملی – اینها به صفحه های لمسی برای ورودی های ورودی مجهز شده و متناسب با آن پاسخ می دهند. بگویید ، مشتری با خرید مطالب جذاب با فروشگاه کفش به نمایش در می آید. این می تواند هزینه های بیشتری را شامل شود.
پویا – محتوای مربوط به روندها و رفتار کاربر مدام تغییر می کند. یک سیستم مدیریت محتوای کارآمد لازم است. به عنوان مثال می توان به نمایش ظرافت خاص رستوران اشاره کرد که با آب و هوای فعلی مطابقت دارد.
مزایای علامت گذاری دیجیتال:
مشتری را به خود جلب می کند – درگیر کردن محتوای دیجیتال این توانایی را دارد که بر همه تأثیر بگذارد. این امر می تواند منجر به خرید تکانشی و خریدهای برنامه ریزی شده نیز شود. فروش بدون شک منجر به افزایش سود می شود
محبوبیت بالا – تبلیغات LCD در فضای باز مورد توجه مردم قرار می گیرد و به کسب و کار آشنایی می بخشد. هیچ استراتژی تجاری بهتر از محبوبیت وجود ندارد.
مدلسازی پیشرفته – راه حل های فن آوری امکان پیگیری رفتار کاربر و انجام تبلیغات سفارشی را فراهم کرده است. گنجاندن چنین راه حل هایی در علامت گذاری دیجیتال برای کاربران و همچنین مشاغل بسیار مفید است
داده های در حال حرکت – نمایش تکه های مفید اطلاعات مانند گزارش های هواشناسی ، عناوین خبری یا موضوعات پرطرفدار ، مشتریان را درگیر زمان انتظار خود می کند و آنها را وادار می کند تا از محل کار شما بازدید کنند. مشتری خسته و منتظر خیره به صفحه همیشه هدف بهتری برای ارتقا تجارت شما است.
حقایق جالب در مورد علامت گذاری دیجیتال:
علامت گذاری دیجیتال نحوه عملکرد مشاغل را دگرگون کرده است. هجوم مشتری در چند سال اخیر با علامت گذاری دیجیتال نسبت به بازاریابی معمولی چند برابر شده است. بیکار ماندن یکی از صفاتی است که از نسل بشر منقرض شده است. مردم بیکار نمی مانند ، در عوض ناخواسته از طریق تلفن های همراه خود پیمایش می کنند تا خود را درگیر کار کنند. اینجاست که علامت های دیجیتال دست به کار شده اند تا تعامل مشتری را با نتایج واقع بینانه مثمر ثمر نشان دهند. یک مشتری تنها که یک صفحه دیجیتال را تماشا می کند ، می تواند به راحتی از طریق محتوای جذاب ، درون فروشگاه را هدایت کند. مشتری های بیشتری که درب منزل هستند مستقیماً با درآمد بیشتر متناسب هستند. این فقط در مورد سودآوری نیست ، بلکه با ایجاد یکپارچه تجربه خرید او به نفع مشتری است. امروز به دنبال راه حل علامت گذاری دیجیتال بیشتر بخوانید در امارات متحده عربی هستید با ما تماس بگیرید!

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *