سئو املاک و مستغلات برای وب تازه کار

توسط irmusic4, جولای 4, 2021


سئو املاک و مستغلات برای وب تازه کار
دنیای املاک و مستغلات مطالب مرتبط دستخوش تغییر و تحولات شگرفی هستند و منظور من تحولات فعلی بازار ناشی از تغییر از بازار فروشنده به بازار خریدار نیست.
مستقل از سطح قیمت ، خرید و فروش خانه ها همیشه ادامه خواهد داشت. اما روشی که افراد برای جستجوی خانه ها و یافتن آنها در میانه یک تغییر چشمگیر قرار دارند. اینترنت یک اکولایزر عالی است اما یک تمایز دهنده عالی نیز هست.
افرادی که به صورت آنلاین جستجو می کنند از دستاوردهای شما آگاه نیستند ، همه در ابتدا برابر هستند. اگر وب سایت شما طراحی و خدماتی را ارائه ندهد ، مردم از آنها قدردانی می کنند به مدت کافی برای کشف این موضوع نمی مانند. اینجاست که می توانید خود را متمایز کنید.
اما طراحی و عملکرد مسئله اصلی در وهله اول چگونگی یافتن است. از تشبیه وب سایت ها به عنوان کارت ویزیت آنلاین استفاده کنید. کارت های بازرگانی جدید نه در بالای شمع بلکه در پایین آن واریز می شوند. مشتریان کارت های بازرگانی را از بالای توده برمی دارند. جستجوگرها یا بهینه سازی موتور جستجو با تلاش برای انتقال کارت ویزیت به تعداد بیشتر ، به طوری که مشتریان بتوانند سایت فرد را از طریق موتورهای جستجوی محبوب پیدا کنند.
بنابراین شما یک وب سایت جدید دارید. بنابراین شما اساساً کارتهای ویزیت خود را چاپ کرده اید اما هیچ کس نمی داند چگونه آنها را پیدا کند. یا حتی با چشمگیرتر ، شما حتی نمی دانید کسی کارتهای ویزیت شما را برمی دارد یا خیر ، نمی دانید که کارتهای بازرگانی شما هنوز در انبوه قرار دارند.
من سئو را به عنوان تلاش برای انتقال هدفمند وب سایت به منظور قرار دادن بالاتر در صفحه نتایج در پاسخ به س searchال جستجو در طیف وسیعی از موتورهای جستجو تعریف می کنم.
اما هزاران موتور جستجو در آنجا وجود دارد. درست است، واقعی. اما همه موارد به جز 3 به تلاش های شما برای بهینه سازی ربطی ندارند. گوگل ، یاهو و MSN حدود 98٪ از کل جستجوهای انجام شده در اینترنت را کنترل می کنند. روی سه موتور جستجوی بزرگ تمرکز کنید و بقیه از عهده خودشان بر می آیند.
چه چیزی برای بهینه سازی وجود دارد؟ هدف این است که توسط افرادی که به دنبال چیزهایی هستند که شما در وب سایت خود ارائه می دهید ، پیدا شود. هنگامی که افراد جستجو می کنند این کار را با پرسیدن یک عبارت یا عبارت جستجو انجام می دهند. برای اینکه سایت خود را بهینه کنید ، ابتدا باید بفهمید که برای چه کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی می خواهید پیدا شوید. همانطور که من در Aspen املاک و مستغلات را تمرین می کنم ، کلرادو و کلمه جستجوی مناسب می تواند “Aspen Real Estate” باشد.
مطمئن شوید که کلمات کلیدی و عبارات خود را در صفحه اصلی خود تکرار می کنید. مهمترین عبارت کلیدی را به عنوان یک عنوان درآورید و آن را با قلم پررنگ تایپ کنید.
درک این نکته مهم است که موتورهای جستجو سیستم های رایانه ای مطالب بیشتر خودکاری هستند که توسط بشر برای ارزیابی محتوای شبکه بدون دخالت انسان برنامه ریزی شده اند. این بدان معنی است که نتایج جستجو براساس آنچه الگوریتم رایانه نامیده می شود ، می باشد. این اساساً مجموعه ای از دستورالعمل ها برای رایانه در مورد چگونگی ارزیابی معیارهای خاص و ترجمه نتایج به دنباله ای از اهمیت است. مهمترین وب سایت اول ، کم اهمیت ترین وب سایت آخرین.
هنر و علم بهینه سازی موتور جستجو این است که بفهمیم موتورهای جستجو در یک سایت خوب به دنبال چه هستند و پس از آن موتور جستجو را فقط همین امر ارائه دهند. الگوریتم موتور جستجوی گوگل احتمالاً صدها معیار مختلف را بررسی می کند. آنقدر پیچیده است که حتی مهندسان داخل گوگل نیز از کل تصویر آگاهی ندارند. خوب ممکن است بگویید ، پس چگونه هیچ یک از کارمندان گوگل نمی دانند چه کاری انجام دهند؟
اساساً مهمترین مبانی آنچه باعث ایجاد یک وب سایت خوب می شود شناخته شده است. به عنوان مثال Google از ریشه سیستم های خود از یک مفهوم ریاضی ثبت شده استفاده می کند که آنها “Page Rank” نامیده اند. پیوندها به عنوان رأی دیده می شوند. هرچه پیوندهای بیشتری به یک وب سایت هدایت شوند ، اهمیت آن وب سایت نیز بیشتر است. هرچه وب سایت مهمتر باشد ، رای دادن به وب سایت دیگری ، وزن بیشتری باعث پوسیدگی رای می شود.
بنابراین ، سعی کنید افراد را به وب سایت شما پیوند دهند. مهم است که بدانید به نظر می رسد پیوندهایی از وب سایت که دارای همان موضوع وب سایت شما هستند از پیوندهای وب سایت متناسب با موضوع مهمتر هستند. پیوندهای وب سایت مربوط به سایر املاک و مستغلات برای وب سایت من مهمتر هستند و پیوندهای وب سایت های تبلیغاتی اسباب بازی.
موتورهای جستجو مانند وب سایت های پرمحتوا دوست دارند. هرچه تعداد صفحات با محتوای مفید بیشتر باشد ، بهتر است. وبلاگ ها یک روش عالی برای جمع آوری محتوای عالی در موضوع در طی یک دوره زمانی هستند. این از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا موتورهای جستجو مانند وب سایت هایی که به طور منظم دارای محتوای تازه هستند.
DMOZ.org یک فهرست کامپایل شده انسانی از وب سایت ها است. دستورالعمل های آنها را با دقت بخوانید و وب سایت خود را به یک گروه مرتبط ارسال کنید. یاهو و گوگل از این فهرست استفاده می کنند و به لیست کمک می کند.
یک نقشه سایت ایجاد کنید و فایل xml را روی وب سرور خود قرار دهید. نقشه سایت در واقع یک لیست طولانی است که شامل تمام صفحات وب شما در قالبی است که توسط برنامه های رایانه ای که توسط موتورهای جستجو برای مرور وب استفاده می شود قابل خواندن است. این برنامه ها “ربات ها” یا “عنکبوت” نامیده می شوند. این به موتورهای جستجو کمک می کند تا تمام صفحات وب سایت شما را پیدا کنند. به یاد داشته باشید ، هرچه صفحات وب بیشتری که موتور جستجو از آنها می داند بهتر برای شماست.
موتورهای جستجو نمی توانند مطالب خاصی را بخوانند. محتوای گرافیکی یکی از این موارد است. اگر سایت شما عمدتا از تصاویر تشکیل شده باشد ، موتور جستجو نمی فهمد که سایت شما در چه زمینه ای است و بنابراین در نتیجه آن را برای جستجو ارائه نمی دهد. اطمینان حاصل کنید که سایت شما دارای متن غنی است.
وب سایت املاک و مستغلات می تواند صفحاتی برای زیرمجموعه های مختلف در منطقه سرویس دهی شده داشته باشد. درباره ویژگی هفته یک وبلاگ بنویسید. بخشی از “س Freالات متداول” را در آن بگنجانید. درباره خود بنویسید و به مردم بیوگرافی خود را ارائه دهید. مراحل خرید و فروش را توضیح دهید. ارائه آمار فروش. این لیست ادامه دارد.
برای جستجوی موتورهای جستجو برای جستجوی نتایج جستجو حاوی کلمات کلیدی خود ، برنامه ای مانند “Advanced Web Ranking” را دریافت کنید. وقتی شروع به دیدن نتایج می کنید ، بهینه سازی سرگرم کننده است. اما دستی جستجوی وب سایت خود در نتایج جستجو بسیار طاقت فرسا و کار خوبی برای یک برنامه خودکار است.
پس از گذراندن اصول اولیه ، انجمن های وب و چند کتاب در مورد SEO را بخوانید. این رشته به طور مداوم در حال پیشرفت است و در اینجا ما برای یادگیری هزاران چیز بیشتر داریم.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *