بخشی از تبلیغات قرن 21 برای خانه سازان جدید

توسط irmusic4, جولای 3, 2021


بخشی از تبلیغات قرن 21 برای خانه سازان جدید
همه این جمله قدیمی را شنیده اند که “عشق دنیا را دور می زند”. اکثر آنها این تکذیب را شنیده اند که “پول دنیا را دور می زند”. اما در واقعیت ، هیچ یک از اینها در حقیقت حرکت جهان را توضیح نمی دهند.
پدیده ای که در واقع به پیشرفت انقلابی جهان دامن می زند ، خرید است. پول تا زمانی که مورد استفاده قرار نگیرد تأثیر چندانی بر روی هر چیزی ندارد. تا اینکه خریدی انجام شود.
برخی ممکن است بگویند که نحوه استفاده از پول توسط شخصی تعیین می شود که اسکناس ها در دست او هستند. که استفاده از پول به نیازهای شخصی و / یا خانوادگی و شرایط فردی بستگی دارد. من می خواهم به این افراد تبریک بگویم که از ایده آلیستی آنها در مورد جهان اطرافشان برخوردار است.
اگر من موافق باشم ، دنیا ممکن است مکان بهتری باشد ، اما من می گویم که اکثر تصمیمات مالی امروز چنان تحت تأثیر نیروهای بیرونی هستند که نمی توان گفت نتیجه واقعی نیازها یا شرایط شخصی است.
به عنوان مثال ، یکبار اگر مردی به تخم مرغ احتیاج داشت ، در جنگل سرگردان می شد تا جایی که لانه محافظی پیدا نکرد و تخم مرغ مورد نیاز خود را (یا اگر حریص بود همه تخمها را) برد.
اندکی گذشت و نیاز مشابهی با مرد مشابهی بوجود آمد و مرد با گشت و گذار در خانه مرغ خود ، بلند کردن مرغ و گرفتن تخم مرغ مورد نیاز خود ، این نیاز را برآورده کرد.
زمان بیشتری می گذرد و ممکن است یک مرد مشابه با همان نیاز به بازار شهر برود تا تخم مرغ مورد نیاز خود را خریداری یا مبادله کند.
هنوز زمان بیشتری می گذرد. یکی دیگر از مردان مشابه با همان نیاز هنگام تهیه بذر محلی خود از محل مطالب مرتبط کار خود برای تهیه تخم مرغ مورد نیاز به بقال محلی خود مراجعه می کند.
حتی زمان بیشتری می رود و ما خود را در دنیای امروز می یابیم. اما این مرد قبل از اینکه بتواند هدف مورد نظر خود را بدست آورد با سوالات زیادی روبرو است.
اولین سوال این است که او تخم مرغ را از کجا خریداری می کند؟ آیا او قصد دارد به یک فروشگاه مناسب برود؟ سریعتر است گرانتر است ممکن است خیلی نزدیک باشد.
6 آیا او قصد بازدید از یک فروشگاه مواد غذایی را دارد؟ و اگر چنین است ، کدام یک؟ آیا او به نزدیکترین فروشگاه به خانه خود خواهد رفت؟ آیا او در مسیر خانه برای آن روز از نزدیکترین کار خود بازدید می کند؟ آیا او به فروشگاه مواد غذایی که بهترین فروش را دارد مراجعه خواهد کرد؟ آیا او از فروشگاه مواد غذایی که شناخته شده است دارای بالاترین کیفیت محصولات است بازدید خواهد کرد؟ آیا او از فروشگاه مواد غذایی که به خاطر اقلام خاص خود معروف است بازدید خواهد کرد؟ آیا او به فروشگاه مواد غذایی سالم خواهد رفت؟ آیا او فقط به همین دلیل به فروشگاهی که بیشتر با آن آشنایی دارد می رود؟
هنگامی که او به محل انتخاب شده رسید ، هنوز با س questionsالات بیشتری روبرو خواهد شد. چه تعداد تخم مرغ خریداری خواهد کرد؟ آیا او با یک ده تخت می رود؟ آیا او به دوازده و نیم نیاز دارد؟ آیا او نگاه خواهد کرد تا ببیند آیا می توان آنها را تا نیم دوازده گرفت؟ یا شاید او باید به صورت عمده خرید کند.
در مرحله بعدی او باید بداند که تخم های کوچک ، متوسط ​​یا بزرگ متناسب با نیازهای او مناسب هستند. نام تجاری و قیمت متفاوت خواهد بود و گزینه های بیشتری را ارائه می دهد.
بعضی از مردان حتی تا آنجا پیش می روند که مرغهایی را که تخم مرغ از آنها منشا می گیرد در معادله خرید خود قرار دهند. آیا تخمها از مرغهای مطالب مرتبط بدون قفس تهیه شده اند؟
بنابراین چه عواملی باعث تغییرات شدید شد؟ چه چیزی س madeال کردن چنین نیاز ساده و سرراست و نحوه تحقق آن را ضروری کرده است؟ واضح ترین پاسخ (و از نظر من پاسخ صحیح یا من آن را به شما پیشنهاد نمی کنم) در دسترس بودن گزینه ها است.
8 هنگامی که فقط یک گزینه وجود دارد ، گزینه ای است که استفاده می شود. و به همین ترتیب ، اگر فردی فقط از یک گزینه آگاه باشد ، آن گزینه ای است که استفاده می شود. و به همین ترتیب ، اگر فردی متقاعد شود كه یك گزینه بهتر از گزینه دیگر است ، گزینه مورد استفاده است.
ممکن است تعجب کنید که چرا ما در مورد تخم مرغ بحث می کنیم. تخم مرغ نمونه بارزی از نیاز است که از مدت ها قبل وجود داشته است و هیچ کس در مورد خرید و فروش آنها س questionsال نمی کند.
تا زمانی که مردم در اطراف هستند به غذا خوردن احتیاج دارند (و می خواهند). چنین نیازهای دیگری واضح است. بعد از خوردن آشکارترین نیاز پناهگاه است.
در حالی که پناهگاه های طبیعی “روزی روزگاری” خشمگین بودند ، در واقع در دوران معاصر ما در زمان ناامیدی ، بقا extreme شدید و شرایط اضطراری وخیم کاملاً مورد استقبال قرار می گیرند. به غیر از این ، امروزه بیشتر افراد در حالت “پناهگاه” کمی بیشتر از نزدیکترین غار با پوشش مناسب از باران بدنبال می شوند.
همان تحول گزینه های موجود که ما با تخم مرغ در مورد آن بحث کردیم ، وقتی صحبت از “پناهگاه” می شود مشهود است. خریداران امروز در مورد انتخاب خانه خود گزینه های زیادی پیدا می کنند. به خصوص هنگامی که آنها تصمیم به ساخت خانه جدید گرفته اند.
قبلاً اینطور بود که اگر کسی تصمیم به ساخت خانه ای می گرفت با پیمانکار محلی خود تماس می گرفتند و تمام. او آن را از آنجا برد.
10 او خانه های دیگری در منطقه ساخته بود و آنها از آنها استفاده می كردند و ظاهراً او توانسته بود نیاز آنها را برآورده كند. آن را بساز و آنها خواهند آمد و همه اینها. اما همه ما از تغییرات بیشماری که در این صنعت خاص ایجاد شده بسیار آگاه هستیم و بسیاری از خریداران خارج از کشور نیز همین هستند.
شما هنوز هم ممکن است با فردی نادر که می خواهد به نزدیکترین سازنده مراجعه کند بدرقه کنید زیرا آنها در منطقه ای هستند که با آنها آشنا هستند صرف نظر از جایگاه خود با دیگر سازندگان محلی و رقبای ملی. این همان شخصی است که به فروشگاه مواد غذایی که همیشه به آن مراجعه می کنند مراجعه می کند زیرا در هنگام راه رفتن راحت احساس راحتی می کنند ، آنها می دانند که تخم مرغ را از کجا پیدا کنند و می دانند سریعترین صندوقدار کدام یک است.
اما این فرد آن طور که خیلی ها فکر می کنند معمول نیست. اکثر خریداران ارزش پول خود را می دانند و می خواهند آن را تا جایی که می خواهد گسترش دهند.
آنها تحقیق می کنند و آنها نظرسنجی های غیررسمی از دوستان و خانواده را انجام می دهند تا بررسی کنند که کدام محصول بهترین نیاز آنها را برآورده می کند. و تمام وقت ، سازندگان هوشمند تمام تلاش خود را می کنند تا خود را در مقابل خریداران احتمالی قرار دهند و به عنوان راه حلی برای هر نیاز فردی خود قرار دهند.
ما آن را فروش و بازاریابی می نامیم. تبلیغات همه خوب و خوب است. فروش یک ضرورت پذیرفته شده است ، اما ترکیب هر دوی اینها ، همراه با تحقیق و تجزیه و تحلیل آماری مناسب برای افزایش سود شرکت ، رمز موفقیت در بازار جدید ساخت خانه امروز است.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *