چگونه می توانید در مکان های گوگل ذکر شده

توسط irmusic4, ژوئن 15, 2021

چگونه می توانید در مکان های گوگل ذکر شده
محل سکونت شما و همچنین ویژگی های صنعت شما اطلاعات حیاتی است که به مکان های Goggle رله شده است. به منظور به دست آوردن نفوذ و شناخته شده در مکان های گوگل، مهم است که شما با استفاده از کلمات کلیدی مهم است که کمک خواهد کرد که کسب و کار خود را در میان بخش بالای لیست ذکر شده است. در اینجا هفت عنصر کلیدی به خاطر داشته باشید برای لیست موفق در مکان های Goggle.
1: آدرس شما
آدرس کسب و کار شما مهم است و همچنین محل آن. کلمات کلیدی که مربوط به یک شهر خاص اغلب برای اعلام یک کسب و کار استفاده می شود. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما در لس آنجلس است، می توانید از بورلی هیلز به عنوان یکی از کلمات کلیدی خود استفاده کنید. در این صورت، کسب و کار شما از نظر فیزیکی در لس آنجلس قرار می گیرد.
2: قوام داده ها
مهم این است که اطلاعات شما سازگار و دقیق باشد. اطمینان حاصل کنید که نام کسب و کار، شماره تلفن و آدرس ایمیل همه در سراسر وب سایت های مختلف یکسان است. در همه جا کسب و کار شما ذکر شده است، اطلاعات باید دقیقا همان باشد. اگر کسب و کار شما با اطلاعات مختلف ذکر شده است، پس از آن این می تواند به عنوان یک تلاش هرزنامه تفسیر شده است.
3: رده کسب و کار
دسته بندی ها بخش مهمی را در اینترنت بازی می کنند، به ویژه در هنگام مربوط شدن به یک لیست. مطمئن شوید که دسته مناسب را انتخاب می کنید، مانند سالن مو نباید تحت خودرو یا خودرو دسته بندی شود. هنگامی که شما کسب و کار خود را به Google Places ارسال می کنید مطمئن شوید که آن را در رده صحیح و زیر دسته قرار می دهند.
4: کلمات کلیدی در نام کسب و کار شما
همچنین بهتر است که شما با استفاده از کلمات کلیدی مهم در نام کسب و کار خود را اگر این امر به کسب و کار شما اعمال می شود. به عنوان مثال ، نام کسب و کار خود را سوابق بتی است ، شما سوابق به عنوان یکی از کلمات کلیدی خود را استفاده کنید. این کار شانس شما را برای لیست شدن در اولین صفحه نتیجه گوگل در Google Places افزایش خواهد داد.
5: استناد از کسب و کار شما
منابع به کسب و کار و یا استناد شما گاهی اوقات در صفحات لیست کسب و کار دیگر ذکر شده است. به عنوان مثال، اتاق یا تجارت در شهر شما ممکن است کسب و کار شما ذکر شده بدون اینکه در واقع به طور مستقیم به وب سایت شما ارتباط داشته باشد. استنادها همچنین نقش مهمی در متوجه شدن در اینترنت دارند. داشتن استنادهای بسیاری در شهر شما شانس ذکر شدن آن در جستجوهای محلی را افزایش خواهد داد. داشتن آدرس وب سایت شما که در بسیاری از وب سایت ها ذکر شده است، به گوگل نشان خواهد داد که کسب و کار شما شایسته قرار گرفتن در لیست آن است.
6: بررسی های مثبت
داشتن رتبه بندی ها و بررسی های عالی اعتماد به نفس در کسب و کار شما را تا آنجا که به گوگل مربوط می شود توسعه خواهد داد. Google Places اساساً یک موتور جستجوی توصیه ای است، که تمام بهترین مکان ها و کسب و کارها را به کسانی که در جستجوی آن محصول یا سرویس خاص هستند توصیه می کند. بررسی مشتری برای کسب و کار شما حیاتی است. مشتریان خود را تشویق کنید که در صورت خوشحال بودن از آنچه در گذشته به آنها ارائه داده اند، در مورد محصول یا خدمات خود بنویسند.
7: نزدیکی به مکان جستجو شده
داشتن کسب و کار خود را در نزدیکی صنایع قابل توجهی و مکان های مهم حیاتی است به عنوان شانس این است که آن را در مکان های گوگل ذکر شده زمانی که یک فرد جستجو برای انتخاب خود را. به عنوان مثال، اگر شما در نزدیکی پل سان فرانسیسکو هستید، شانس کسب و کار شما در فهرست مکان های گوگل نمایش داده خواهد شد زمانی که کسی در حال جستجو برای فروشگاه های ضبط در نزدیکی پل سان فرانسیسکو است.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *