17 محور استراتژیک تجاری برای ایجاد در زمان COVID-19

توسط irmusic4, جولای 2, 2021


17 محور استراتژیک تجاری برای ایجاد در زمان COVID-19
لیست ضروری Coronavirus Essentials شما
درست مثل همین ما در دنیای دیگری بیدار شدیم! اپیدمی ویروس کرونا زندگی ما را کاملاً تغییر داده و شیوه تجارت ما را دگرگون کرده است.
برای بسیاری ، این می تواند یک زمان فوق العاده ترسناک برای داشتن یک صاحب مشاغل باشد.
شما نگران سلامتی کارمندان و مشاغل خود ، صورتحسابهایی که مدام می آید ، درآمد و تعهدات خانوادگی خود هستید.
اما صاحبان مشاغل کوچک هوشمند می توانند از این فرصت برای برنامه ریزی و آمادگی برای رشد و موفقیت در آینده استفاده کنند.
به همین دلیل برای کمک به شما در استفاده حداکثر از این زمان نامشخص ، یک لیست چک COVID-19 ایجاد کرده ایم:

* تغییرات ساعات کاری را اعلام کنید. آیا شما یک تجارت اساسی هستید که باز می مانید؟ ممکن است ساعات کاری کمتری داشته باشید تا وقت بیشتری برای تمیز کردن اختصاص دهید یا ساعات ارشد که مشتریان پرخطر و مسن می توانند بیایند و با خیال راحت با مشتری کمتری خرید کنند.
هر ساعت کاری جدیدی را در قسمت جلوی مکان فیزیکی خود ارسال کنید و آنها را در صفحه اصلی وب سایت خود به اشتراک بگذارید.
فراموش نکنید که ساعات کار خود را در نمایه های رسانه های اجتماعی خود و همچنین لیست Google Business خود به روز کنید تا همه بتوانند به روز باشند.

* محوری برای پاسخگویی به نیازهای فعلی مشتریان خود پیدا کردن روش های خلاقانه برای تجارت با مشتریانی که در قرنطینه در خانه هستند. آیا شما تحویل یا تحویل را ارائه می دهید؟ به مشتریان بگویید که در این شرایط عادی جدید و امیدوارم موقتی ، برای اسکان دادن آنها چه کاری انجام می دهید.
به عنوان مثال ، در میان تعطیل شدن و سفارشات سرپناه ، بیشتر نمایندگی های فروش اتومبیل ماشین جدید شما را به شما تحویل می دهند. به همین ترتیب ، مشاغل مستقر در خدمات می توانند پیشنهادات خود را برای پاسخگویی به تقاضاهای مشتریانی که در خانه اقامت دارند ، متمرکز کنند.
یک نمونه ، صفحه فرود است که ما برای باربارا کاتنیچ ، یک طراح داخلی با طراحی تازه رویکرد طراحی کرده ایم.
او اذعان می کند که با تمام این مدت که روی دست دارید احتمالاً برای تغییر طراحی آماده هستید. سپس او شما را از طریق فرآیند چگونگی کارکرد مجازی با شما در حالی که در خانه هستید ، پیش می برد.
مزیت صفحه لندینگ این است که سریع ، آسان است و به شما امکان می دهد در این زمان بدون نیاز به طراحی مجدد کل وب سایت ، با نیازهای خاص مشتریان صحبت کنید.

* روشهایی را ارائه دهید که مشتریان همچنان می توانند از شما پشتیبانی کنند اگر شما یک کار خدمات مستقر مانند رستوران یا سالن را اداره می کنید و مجبور شده اید درهای خود را ببندید ، ممکن است بخواهید فروش آنلاین گواهی های هدیه را ارائه دهید.
مشتریان خود را به خرید گواهی تشویق کنید تا بتوانند با کند شدن شیوع ویروس و پایان دوره قرنطینه خود ، آنها بتوانند خود را معالجه کرده و آن را خریداری کنند.
این در حالی است که به مشتریانتان سرگرم کننده و هیجان انگیز است که مشتاقانه منتظرند ، به حفظ فروش شما کمک کند.

* با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. افراد می خواهند بدانند که آیا و با توجه به همه گیر شدن ، تجارت شما تغییر کرده است. به آنها اطمینان دهید سلامتی و ایمنی آنها شماره 1 نگرانی شماست و به آنها بگویید که برای اطمینان از یک تجربه خرید مطمئن چه کاری انجام می دهید.
درباره اقدامات احتیاطی اضافی که برای ضد عفونی و تمیز کردن در نظر دارید توضیح دهید و به آنها بگویید که چگونه به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک فاصله اجتماعی را ارتقا می دهید.

* خدمات جدیدی را که ارائه می دهید اعلام کنید. آیا اینجا غذا یا مد می فروشید ، آیا تحویل یا تحویل را ارائه می دهید؟ هرچه روش های بیشتری بتوانید در این شرایط عادی جدید پذیرای مشتریان خود باشید ، برای آنها بهتر است و ضررهای مالی کمتری را تجربه خواهید کرد.
اخبار را در وب سایت خود و در حساب های رسانه های اجتماعی خود مانند آنچه لوری براون انجام داد به اشتراک بگذارید. وی در این بحران نیاز شدیدی به حمایت از پرستاران و پزشکان داشت و راهنمای بقا COVID-19 را ایجاد کرد.
او از ما خواست که به او کمک کنیم یک مجموعه مصاحبه چند میهمان ایجاد کند که فیلم ها را روزانه به مشترکان ارائه می دهد ، همه به صورت رایگان.

* اطلاعات قدیمی و پیوندهای خراب را از بین ببرید. زمان مناسب برای عقب نشینی و نگاهی سخت به وب سایت خود است.
آیا اشتباه تایپی وجود دارد؟ آیا یکی از اعضای تیم در صفحه “درباره ما” انصراف داد؟ آیا مقالات خاصی دیگر مرتبط نیستند؟
شاید سایت شما خیلی قدیمی است و نیاز به یک بازنگری کامل دارد. سعی نکنید این کار را به تنهایی انجام دهید ، بهترین کار این است که یک شرکت حرفه ای در زمینه توسعه وب استخدام کنید که می تواند در اطمینان از انجام حرفه ای سایت شما به شما کمک کند تا با پایان یافتن این بحران ، بهترین بازده را در اختیار شما قرار دهد.

* حجم کار (از راه دور) را کم کنید. به کارمندان خود راههای ساده ای برای پیگیری ساعات کاری خود مانند ابزار ردیابی وقت رایگان Toggl که ما استفاده می کنیم ارائه دهید. با استفاده از ابزارهایی مانند Zoom ، Slack یا Discord ارتباط تیم را تشویق کنید. برای مدیریت روند کار پروژه به ابزارهای همکاری تیمی مانند دوشنبه و آسانا نگاه کنید.
شما می توانید ابزارهای بیشتری را در مقاله ما مشاهده کنید: “نکاتی در مورد مدیریت نیروی کار از راه دور” در وب سایت ما.

* لاغر و لاغر شوید. شما مجبورید بپذیرید که ممکن است برای مدتی اوضاع تنگ باشد. آیا موارد غیر ضروری وجود دارد که بتوانید از بودجه مشاغل کوچک خود کم کنید؟
خدماتی را که استفاده می کنید دوباره ارزیابی کنید تا مطمئن شوید بهترین ارزش را برای پول خود دارید ، اما کمربند خود را آنقدر سفت نکنید که فرصت های بازاریابی یا شغلی را از دست دهید.

* تقویم تحریریه خود را برنامه ریزی کنید. شما می خواهید محتوای آموزنده و ارزشمندی به مشتریان خود ارائه دهید که به آنها الهام می بخشد و تخصص و اعتبار شما را در نظر آنها ایجاد می کند.
اگر اکنون زمان خرابی دارید ، آن را در محتوای آینده خود سرمایه گذاری کنید. ببینید چه محصولات و خدماتی را می خواهید در جاده ها تبلیغ کنید و برخی مطالب جذاب و مواد بازاریابی را برای حمایت از تلاش های خود برنامه ریزی کنید.

* مهارت جدیدی را بیاموزید. آیا می خواهید یاد بگیرید که از Instagram به طور موثرتری استفاده کنید؟ شاید شما بخواهید بر مهارت های بازاریابی ویدیویی خود مسلط شوید یا زبان جدیدی را یاد بگیرید تا بتوانید با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار کنید.
اگر می توانید کمی سرعت خود را کم کنید ، فرصت مطالعه ، یادگیری و رشد را پیدا کنید! این ممکن است زمان خوبی برای بررسی AMPLiFY ما باشد! آکادمی تجارت که در آن اعضا دسترسی فوری به کتابخانه بزرگی از فیلمهای آموزشی از بازاریابی شبکه های اجتماعی برای هدایت بازاریابی تولید و محتوا دارند.

* به کارمندان خود احساس امنیت کنید. همیشه برنامه های COVID-19 خود را در حدود روزهای بیماری و جبران خسارت به کارگران اعلام کنید. اگر کارمندان شما مجبور به کار می شوند ، به آنها اطمینان دهید که چگونه منطقه آنها را تمیز و ایمن نگه می دارید.
آنها به شما نگاه می کنند تا احساس مراقبت در این زمان ترسناک را داشته باشند. گفته شد ، دروغ نگویید و اطلاعات منفی را دریغ نکنید. اگر نمی توانید پاداش بدهید یا مجبورید کارمند خود را اخراج کنید ، در اسرع وقت به آنها اطلاع دهید و تا جایی که می توانید از آنها حمایت کنید.

* بازدید بیشتری از سایت خود جذب کنید. همیشه ایده خوبی است که محتوای مفید و تازه را به وب سایت خود اضافه کنید. بازدید کنندگان شما از محتوای متمرکز بر راه حل قدردانی خواهند کرد که صادقانه بیانگر دلیل نیاز آنها به محصول یا خدمات شما است.
برای بالا بردن رتبه بندی موتور جستجوگر خود ، روی نوشتن برخی مقالات غنی از کلمات کلیدی متمرکز شوید.

* رسانه های اجتماعی خود را دنبال کنید. ممکن است خودتان را منزوی کنید ، اما می توانید به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید! برای شروع مکالمه به افرادی که پست های شما در شبکه های اجتماعی را لایک یا نظر داده اند پیام دهید.
در گروه های فیس بوک که مشتریان ایده آل شما در آن جا هستند ، فعال باشید. در حالی که ارتباطات جدیدی برقرار می کنید و ارتباطی انسانی به افراد ارائه می دهید بیشتر بخوانید ، قابل مشاهده و مفید باشید (نه فروشنده و آزار دهنده).

* لیست ایمیل خود را تقسیم بندی کنید. با گذشت زمان ، لیست های ایمیل می توانند کثیف شوند. صاحبان مشاغل کوچک ممکن است منابع لازم برای نوشتن پیام های هدفمند برای هر گروه از مشتریان بالقوه را نداشته باشند (به عنوان مثال ، چشم اندازهای داغ ، هدایت های گرم ، چشم اندازهای جدید ، همکاران تجاری).
بر تقسیم بندی لیست ایمیل خود تمرکز کنید تا مردم احساس کنند مستقیماً با آنها صحبت می کنید و محتوای بی نظیری به آنها ارائه می دهید.

* یک محصول یا خدمات جدید بسازید. شاید شما یک ایده تجاری داشته باشید که در چند سال گذشته در حال سوختن بوده است. یا شاید شما کالایی یا خدماتی را شناسایی کرده اید که واقعاً به افراد در طی شیوع COVID-19 یا پس از آن کمک کند.
بررسی کنید که هدر ویلسون برای پاسخگویی به تقاضای امروز استفاده از گروههای فیس بوک به عنوان یک مزیت تجاری ، چه کاری انجام داده است. او به سرعت یک دوره آنلاین به نام ایجاد ، پر کردن و درگیر کردن گروه فیس بوک خود ایجاد کرد.

* تحقیقات رقابتی انجام دهید. ثابت ماندن در کارهایی که رقبا انجام می دهند به شما یک مزیت باورنکردنی می دهد ، خواه یک تجارت کوچک تاسیس داشته باشید یا یک محصول یا خدمات جدید را توسعه دهید.
برای درک بهتر رقبا کمی دیگر سرمایه گذاری کنید. پیامرسانی آنها چه تفاوتی با پیام شما دارد؟ نقاط قوت و ضعف آنها چیست؟ آنها چگونه با پیروان شبکه های اجتماعی خود درگیر می شوند؟

* عشق را به اشتراک بگذارید. فرصت تقویت مهمترین روابط خود را از دست ندهید. در مورد افرادی که برای شما مهم هستند فکر کنید (خانواده ، دوستان ، مشتریان ، فروشندگان ، مربیان ، شرکا) و به آنها بگویید که بیشتر از آنها در مورد آنها قدردانی می کنید!
با مشتری درگیر شوید و فروش خود را در طول COVID-19 زنده نگه دارید.
در حالی که همه گیری COVID-19 بی سابقه و نامطمئن است ، بیایید سعی کنیم این زمانهای کند برای مشاغل کوچک را فرصتی برای تفکر ، بررسی و برنامه ریزی برای رشد و موفقیت آینده ببینیم.
اگر به کمک نیاز دارید ، می توانیم در طراحی صفحه فرود به شما کمک کنیم تا در این زمان بتوانید مشتریان خود را به طور موثر انتقال دهید و از آنها پشتیبانی کنید. با هم ما راه هایی برای افزایش کاهش فروش ناشی از این بحران اقتصادی پیش بینی نشده پیدا خواهیم کرد.
ما برای همه در این زمان غیر معمول آرزوی سلامتی و ایمنی داریم.
به موفقیت شما ،
سوزان

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *