نوشتن متن برای موفقیت در تجارت اینترنتی خود

توسط irmusic4, جولای 2, 2021


نوشتن متن برای موفقیت در تجارت اینترنتی خود
نکته ای که باید در مورد بازاریابی اینترنتی به خاطر بسپارید این است که این تجارت در دنیای سگ خوار است! در دنیای بازاریابی اینترنتی ، 3-5 ثانیه فرصت دارید تا با متن و گرافیک موجود در وب سایت خود ، توجه مخاطبان خود را جلب کنید. هنگامی که مصرف کننده شما برای اولین بار به صفحه اصلی شما می آید ، آنها سه چیز در جلو می خواهند: عنوان محصول شما ، چه کاری انجام می دهد و هزینه آن چقدر است. شما باید از کپی نویسی موثر استفاده کنید که مصرف کننده شما را متقاعد کند که باید در وب سایت شما بماند و از خدمات شما استفاده کند.
تجربه اینترنت خود را در نظر بگیرید. چند بار برای یک محصول به وب سایتی مراجعه کرده اید که فقط درگیر دو یا سه پاراگراف در مورد کشف محصول در صفحه اول شده اید؟ یا ادامه مطالب اینکه محصول چگونه کار می کند؟ آیا آن محصول را خریداری کردید؟ اگر مانند اکثر خریداران وب هستید ، بلافاصله روی دکمه “X” کلیک کرده و برای یک محصول مشابه به مکان دیگری می روید. صفحه اول به سادگی در یک فضای کوچک بسیار زیاد بود ، و شما وقت کمی برای خواندن همه آن داشتید.
مخاطبان شما نمی خواهند درباره اینکه چگونه محصول خود را کشف کرده اید ، یا اینکه چرا باید آن را در صفحه اول بخرند ، یک مقاله خاص داشته باشید – همه اینها بعداً ارائه می شود! وب سایت ایده آل باید با یک صفحه عنوان ساده با عنوان محصولات شما و چند جمله مختصر در مورد آنچه که در واقع به دست می آورد باز شود. جملات باید خلاصه و صریح باشد. شما باید در این جملات چیزهای منحصر به فردی را نیز بگنجانید – تفاوت محصول شما با سایر محصولات موجود در آن متفاوت است؟ چرا مصرف کننده باید کالای شما را بیش از سایرین بخرد؟
نکته مهم دیگر گرافیکی است که برای سایت خود انتخاب می کنید. آرم شما باید در بالای هر صفحه مشخص باشد. در حالت ایده آل ، اگر می توانید ، یک شعار خلاقانه برای سایت خود ارائه دهید! به خاطر داشته باشید که این شعار حداکثر نباید 5-7 کلمه باشد. برای ظاهری حرفه ای شعار را به گرافیک خود ضمیمه کنید.
سپس باید یک نوار ناوبری واضح داشته باشید که هر اطلاعات دیگری را که می خواهید به مصرف کننده منتقل کنید در آن لیست شده است. هرگز بیش از سه کلمه را در گلوله های خود که در نوار ناوبری خود لیست می کنید ، استفاده نکنید. “تاریخچه” ، “نحوه استفاده” ، “کاتالوگ” ، “مقالات” و عناوین مشابه مشابه ساده برای جلب توجه مصرف کننده کافی است.
اکنون که یک صفحه عنوان حرفه ای با این عناصر اصلی در اختیار دارید ، باید اطمینان حاصل کنید که قدرت ماندن کافی دارید تا مصرف کننده شما به مرور سایت شما ادامه دهد. با چند ترفند ساده می توانید قدرت ماندگاری خود را افزایش دهید: صفحات را در کل ثابت نگه دارید ، مطمئن شوید که هر پیوندی کار می کند و متن را در سایت خود مختصر و مناسب نگه دارید.
هرچه صفحات شما در کل سایت شما سازگارتر باشد ، به نظر حرفه ای و معتبرتر می رسید. همچنین ، هیچگاه سایت خود را به صورت آنلاین منتشر نکنید تا زمانی که 110٪ از عملکرد هر پیوند مطمئن شوید. در لحظه ای که مصرف کننده شما روی پیوند غیرفعال کننده کلیک می کند ، معمولاً “X” را کلیک می کند و دیگر از سایت شما استفاده نمی کند. سرانجام ، سخت ترین قسمت شما به عنوان فروشنده ارائه متن سایت شما است. یک صفحه در سایت شما هرگز نباید بیش از 3-4 پاراگراف داشته باشد ، خصوصاً اگر سایتی دارید که با مصرف کننده معمولی سروکار دارد. وقتی مصرف کننده صفحه “نحوه استفاده” شما را باز می کند و بیش ادامه مطالب از یک صفحه متن دارید ، معمولاً تمام صفحه را به پایین صفحه پیمایش می کنید. مصرف کننده به سرعت از تلاش خود برای ورود به سایت شما ناامید می شود تا ببیند که چگونه از محصول شما استفاده کند. آنها علاقه خود را از دست داده و به سرعت استفاده از سایت شما را متوقف می کنند.
اگر یک سایت پرمصرف گرافیکی هستید ، اطمینان حاصل کنید که مصرف کنندگان خود را با گرافیک های بسیار زیاد در یک صفحه محو نمی کنید. استفاده بیش از حد از رنگهای روشن و گرافیک پر زرق و برق باعث می شود سایت غیرحرفه ای به نظر برسد و از اعتبار کمتری برخوردار باشد. ممکن است مصرف کنندگان فکر کنند که شما سعی دارید با “گرافیک براق” حواس آنها را پرت کنید. گرافیک خود را ساده ، مختصر و حرفه ای نگه دارید. تبلیغات شما که قرار می دهید باید محرمانه باشد و به طور یکپارچه با جداول موجود در سایت شما پخش شود. اگر یک وب سایت مبتنی بر تبلیغات دارید ، اطمینان حاصل کنید که اندازه عمومی هر بنر تبلیغاتی یکسان است. اگر تعداد کمی دارید که از نظر شکل و اندازه دیگران نیستند ، با استفاده از جداول ادویه را به سایت خود اضافه کنید تا تبلیغات در کنار هم تنظیم شوند.
استفاده از این روش های نوشتن متن ساده و م effectiveثر در وب سایت حرفه ای شما به شما اطمینان می دهد که حرفه ای ، معتبر و با انگیزه برای جلب رضایت مشتری خود هستید! یک وب سایت با کیفیت که اولین تأثیرگذاری خوبی را در شما ایجاد می کند باعث می شود شما نوآور باشید و به دنبال تغییر زندگی آنها با محصول خود باشید.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *