بازاریابی مقاله؛ انتشار راه خود را به فروش یکی از بهترین راه برای تحکیم شهرت و اعتبار خود را با نوشتن مقالات برای نشریات چاپی مانند خبرنامه، مجلات تجاری، و مجلات است. این به نوبه خود ایجاد هجوم فروش به عنوان مردم گرانش نسبت به کارشناسان و به سادگی قرار داده، انتشار شما را یک متخصص! ما به طور طبیعی تمایل به اعتماد به نفس بیشتری به کسانی که خود را به چاپ. و چه کسی نمی خواهد اعتماد به نفس بیشتری ایجاد کند، و بنابراین فروش بیشتر، از مخاطبان هدف ما؟

توسط irmusic4, ژوئن 15, 2021

بازاریابی مقاله؛ انتشار راه خود را به فروش یکی از بهترین راه برای تحکیم شهرت و اعتبار خود را با نوشتن مقالات برای نشریات چاپی مانند خبرنامه، مجلات تجاری، و مجلات است. این به نوبه خود ایجاد هجوم فروش به عنوان مردم گرانش نسبت به کارشناسان و به سادگی قرار داده، انتشار شما را یک متخصص! ما به طور طبیعی تمایل به اعتماد به نفس بیشتری به کسانی که خود را به چاپ. و چه کسی نمی خواهد اعتماد به نفس بیشتری ایجاد کند، و بنابراین فروش بیشتر، از مخاطبان هدف ما؟
در حال انتشار نیز تبلیغات رایگان است. شما می توانید برای بهترین، گران ترین آگهی چاپ پرداخت، اما هیچ چیز نتایج بیشتری از انتشار مقاله خود را ایجاد کنید. مخاطبان شما می دانند که شما هزینه آن را پرداخت نکردید، آن را به دست آورده بودید و این تفاوت قابل توجهی است که فروش را منفجر خواهد کرد.
ممکن است به نظر می رسد یک کار دلهره آور برای انتشار اما در واقعیت آن را دشوار نیست برای رسیدن به. بسیاری از خبرنامه ها و مجلات تجاری مدام به دنبال نویسندگان برای کمک به کار هستند. این مراحل را در هنگام برنامه ریزی استراتژی بازاریابی مقاله خود در نظر بگیرید:

* Think Big But Start SmallRather than going for the large mainstream magazines, shoot for small focused publications such as newsletters or trade journals. این نشریات بیشتر احتمال پذیرش کار شما را دارند و حتی به ویرایش مقالات شما برای مناسب بودن کمک می کنند. برای پیدا کردن محل این نشریات به نزدیکترین کتابخانه دانشگاه خود مراجعه کنید و از کتاب های مرجعی که مجلات تجاری یا خبرنامه ها را فهرست می کنند، درخواست کنید. هنگامی که شما در این نشریات برجسته شده اند شما می توانید شروع به ساخت تا مجلات جریان اصلی بزرگتر.

* Ask For GuidelinesNever submit articles without first understanding what the publication is looking for and will accept. شما باید از تعداد کلمه آگاه باشید, فرمت فاصله, سبک, و نوع اطلاعات هر نشریه به دنبال شامل. عاقلانه است که یک نشریه نمونه بخواهیم مقالاتی را که در حال حاضر در حال اجرا هستند بخواهیم. اتلاف وقت یک سردبیر برای دریافت مقالاتی است که به هیچ وجه متناسب با موضوع انتشار آن ها نیست. در نظر گرفتن راه درازی را برای ایجاد یک رابطه خوب با یک ویراستار خاص پیش خواهد رفت.

* Don’t Write An AdThe most common mistake a businessperson makes when trying to get published is writing articles that read like ads. شما باید مقالاتی بنویسید که حاوی اطلاعاتی باشد که برای مخاطب مفید و آموزشی باشد. شما همچنین ممکن است مقالاتی بنویسید که الهام بخش هستند یا به نوعی بر درک خواننده از یک موضوع خاص می افزاید. اغلب دادن دور اسرار تجاری کمی شانس خود را برای انتشار را افزایش می دهد و ساخت اعتبار خود را با هر دو سردبیران و مخاطبان خواندن.

* ماندگار باشید – نه PushyArticle بازاریابی برای ضعیف روح نیست. غرور خود را کنار بگذارید و در برابر تمایل طبیعی به صدمه زدن در هنگام دریافت رد مقاومت کنید. شما سهم خود را از رد دریافت خواهید کرد… هر نویسنده ای این کار را می کند. هنگامی که شما دریافت رد نوشتن مودبانه از شما به سردبیر برای در نظر گرفتن کار خود را. این امر زمینه را برای ارسالی های آینده هموار می کند. تماس و پرسیدن مودبانه آنچه شما ممکن است انجام دهید برای بیشتر شانس خود را از پذیرفته شدن به انتشار خود را در نظر بگیرید.
هيچوقت، هيچوقت با يه ويراستار بي ادب يا هل نکن. این تنها مطمئن خواهد شد که شما هرگز برای فرصت های آینده در نظر گرفته خواهد شد. سردبیران اغلب بی تاریخ هستند و نویسندگانی را انتخاب می کنند که مایل به همکاری هستند. مهربانی به حساب می آید. پس ادامه بده. تعیین یک هدف برای ارسال مقالات بسیاری در هفته و چوب با آن.
اگر شما یک نویسنده طبیعی نیستید چه؟
اگر شما فقط مهارت ها و یا زمان لازم برای توسعه مقالات بزرگ را ندارد, در نظر استخدام شبح نویس برای کمک به شما برای رسیدن به اهداف خود را. یک شبح نویس به نام شما کار تولید می کند تا سردبیران مقالات را خودتان ببینند. این یک عمل رایج در میان شرکت ها و کسب و کار در تمام اندازه است. گاهی بزرگترین قدرت ما در درک نقاط ضعف ماست. موفق ترین مردم کسب و کار درک این و استخدام که کار کردن به کارشناسان.
بازاریابی مقاله یک کار غیر ممکن نیست و پاداش می تواند بزرگ باشد. ترک پرداخت برای تبلیغات گران قیمت است که نتایج متنوع. خودتان و کسب و کار خود را لبه حرفه ای با ارائه مقالات اطلاعات خود را به انتشار مناسب امروز. سپس نشستن و تماشای افزایش اعتبار خود را و فروش خود را افزایش می یابد!
Copyright © 2008 Bonnie Gean

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *