استراتژی بازاریابی LinkedIn- چه چیزی ابتدای کار در بازاریابی LinkedIn را مقدماتی می کند_

توسط irmusic4, ژوئن 30, 2021


استراتژی بازاریابی LinkedIn- چه چیزی ابتدای کار در بازاریابی LinkedIn را مقدماتی می کند_
مشاهده سایر مقالات نویسنده با داشتن یک استراتژی بازاریابی مناسب برای بازاریابی در LinkedIn ، راه خود را برای موفقیت باز می کنید. شما به راحتی می توانید افراد را هدف قرار دهید ، به راحتی می توانید آنها را در کمپین های بازاریابی خود اضافه کنید و به راحتی می توانید مبارزات خود را موفق کنید.
شبکه LinkedIn فقط برای افراد جویای کار و همچنین افراد حرفه ای نیست. البته ، متخصصان تجارت به طور مداوم از آن برای توسعه ارتباطات تجاری و تبلیغ جای خالی استفاده می کنند ، با این حال ، آیا شما هیچ سرنخی در رابطه با LinkedIn دارید که می تواند برای رونق بخشیدن به بازگشت سرمایه و درآمد کسب و کار شما با رشد تجارت نیز مورد استفاده قرار گیرد. تجارت خود را نیز توسعه دهید؟ از ایجاد ارتباط با تولید سرنخ ، ایجاد سازمان و ایجاد هوشیاری بهتر در مورد برند ، LinkedIn گسترش قابل توجهی در روش تبلیغات رایانه ای شما ایجاد می کند.
LinkedIn در مرکز خود یک جامعه غیر رسمی خبره است. این مربوط به بهبود مشاغل ، انجمن های متبحر ، مبادلات صنعت و انواع مختلف تمرین های مربوط به تجارت است. مراقبت از سایر مراحل تبلیغات شبکه آنلاین نیست. سازمان ها به مشتریان دسترسی مستقیم دارند که می توانند خدمات تجاری خود ، محصولات سودآور را به روشی آسان تبلیغ کنند.
علاوه بر این ، غیر از LinkedIn ، علاقه مندان به نام تجاری در این جوامع غیر رسمی دیگر از هم اکنون انتظار دارند یا به هر حال توجه دارند که سازمان ها از مراحل برای انجام بازاریابی کالا و همچنین دولت استفاده می کنند. از آنجایی که این سیستم از یک جمع کاملاً غیر منتظره از افراد تشکیل شده است ، به نمایش گذاشتن LinkedIn به یک روش جایگزین برای مقابله با به دست آوردن نتایج مورد نیاز شما نیاز دارد.
برای ارائه کمک به شما در زمینه استفاده از LinkedIn به عنوان یک مرحله تبلیغات ، در اینجا 6 مورد از استراتژی های بازاریابی LinkedIn استفاده شده است که اینجا می توانید برای کشف مشتریان جدید ، ایجاد ارتباطات جدید و بالاخره توسعه تجارت خود استفاده کنید.

* مشتریان و انجمن ها را با توجه به نیازهای بازاریابی خود دریافت کنید – هدف قرار دادن مشتری در LinkedIn چیزی است که در حال حاضر قابل اعتمادترین راه برای رونق بخشیدن به توسعه تجارت است. سازمان های کوچکی می توانند بر روی تجارت دقیق ، برآورد سازمان و بخشی از کار که می دانند به طور منظم کالای موردنظر یا اداره خود را خریداری می کنند ، تمرکز کنند. به عنوان مثال ، در شانس ارائه برنامه تقویت مشتری به سازمان های كوچك در ایالات متحده ، می توانید تلاش خود را برای تبلیغ در سازمان های زیر 100 نماینده مستقر در آمریكا تنظیم كنید.

* به روزرسانی حمایت شده از LinkedIn – ارزشمندترین به روزرسانی با حمایت مالی در LinkedIn می تواند به LinkedIn فشار وارد کند. پرداخت به ازای هر کلیک اطلاعات جمعیتی مفصلی از عملکرد کسب و کار را ارائه می دهد. مشتریان می توانند بنگاههای تجاری فریب خورده را هدف قرار دهند ، بدون اینکه در خلاف هیاهوی سازمانها و پیامهای غیرمادی دیگر حرکت کنند. تبلیغات تبلیغاتی می تواند یک رویکرد باشکوه برای پیشبرد محتوای مبتنی بر اندیشه باشد که عمدتاً به جمع آوری افراد با دعوت محکم برای اقدام متمرکز است. افراد ترجیح می دهند دیگر تبلیغات بی عیب و نقص را نبینند و به چیزی با ارزش برای هیچ چیز احتیاج نداشته باشند.

* کیفیت مطالب باید بسیار عالی باشد. محتوای قابل توجه در شبکه های اجتماعی اجتماعی می تواند عمیقاً مورد توجه قرار گیرد و باید به دو هدف برسد. در ابتدا ، این باید به دیگران نشان دهد که چگونه از یک موضوع مراقبت می کنند یا چگونه کار خود را بهتر انجام می دهند. علاوه بر این ، سپس شما را به عنوان یک پیشگام ایده در آن فضا تنظیم می کند. هر دیدگاهی در واقع باعث تجارت بیشتر می شود ، بی تفاوتی که شما کیفیت واقعی را به آنها ارائه دهید. این یک تحقیق ضروری مغز است و نتایج واقعی می گیرد.

* بازاریابی خود را با تبلیغات ویروسی ادامه دهید – ارسال به طور خاص در LinkedIn موثرترین و پیشرفته ترین ابزار بازاریابی است که امروزه در دسترس است. درصورتی که یک پست شروع به افزایش نیرو کند ، LinkedIn در یکی از طبقه بندی های خود کانون توجهات خود را قرار می دهد و می تواند تعداد زیادی کاربر را به خود جلب کند. این یک رویکرد خارق العاده برای افزایش نفوذپذیری شما در هنگام مراجعه به کاربران است به گونه ای که تصور سایت یا وبلاگ به تنهایی یا صرف نظر از ارسال مقاله پیوستن در LinkedIn قابل تصور نیست.

* با گروه های LinkedIn کاملاً مسلط باشید – نکته ای که من معمولاً برای کارآفرینان کوچک به اشتراک می گذارم عضویت در گروه های کاربری LinkedIn است که متناسب با هدف آنها هستند. این فقط یک رویکرد باورنکردنی برای “گوش دادن” به آنچه گروه بینندگان شما درباره آن بحث می کنند نیست ، بلکه ممکن است فرصت هایی برای کارآفرینان کوچک وجود داشته باشد تا بتوانند پیشنهادات خود را ارائه دهند. خدمات InMail که توسط LinkedIn پشتیبانی می شود به سرعت شامل می شود ، بنابراین این یک روش عالی برای پس انداز پول در هنگام ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه است.

* با انجمن ها شروع کنید و سپس ارتباطات را ایجاد کنید – درک کنید که LinkedIn یک سازمان غیررسمی برای متخصصان است تا با متخصصان مختلف به آن بپیوندند. یک کارآفرین می تواند و باید با آینده نگران ، همدستان اصلی ، همکاران ارجاع و کارآفرینان مختلف ارتباط برقرار کند. با ایجاد گروه ها ، اینجا شانس زیادی در تبلیغ حرفه ای خود پیدا می کنید ، که می توانید در بازاریابی تجاری در LinkedIn استفاده کنید.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *