5 نکته برای بهبود سریع و ارزان هویت برند خود

توسط irmusic4, ژوئن 29, 2021


5 نکته برای بهبود سریع و ارزان هویت برند خود
سایر مقالات نویسنده را مشاهده کنید در یک بازار شلوغ و پر جمعیت ، اگر برجسته نیستید ، نامرئی هستید. ایجاد یک نام تجاری برای رشد طولانی مدت و پایدار کسب و کار کاملاً مهم است – به ویژه در مشاغل خدماتی. بزرگترین انگیزه در خرید نه داده است ، نه واقعیت است ، بلکه پاسخ احساسی است. مردم وقتی احساس راحتی می کنند ، وقتی احساس می کنند می توانند به شما اعتماد کنند ، وقتی روند طبیعی و اطمینان بخش است و وقتی احساس می کنند که خرید احساس خوبی به آنها می دهد ، خرید می کنند.
بهترین راه برای جذب مخاطب خود داشتن یک برند شخصی معتبر و قدرتمند است. مزایای یک مارک تجاری قوی به شما قدرت رقابت در رقابت را می دهد و ارزش شما را در بازار جهانی افزایش می دهد. مارک تجاری ، شما ، تجارت و محصولات و خدمات شما را شناسایی و متمایز می کند ، بنابراین از دیگران جدا می شوید و مورد توجه قرار می گیرید. نام تجاری شما می تواند تفاوت بین چشم انداز و مشتری را ایجاد کند.
هنگامی که یک مارک شخصی قدرتمند دارید ، گام بعدی این است که به طور مداوم از طریق هویت نام تجاری خود با آن ارتباط برقرار کنید: آرم ، کارت ویزیت ، سربرگ ، وب سایت ، فاکتورها و هرگونه ارتباط ظاهری دیگر.
من اکیداً توصیه می کنم که ابتدا هر حرفه ای خدماتی یک برند قدرتمند را توسعه دهد. در حالی که این فرآیند در حال انجام است ، من می خواستم 5 نکته ساده ارائه دهم که می توانند به سرعت پیاده سازی شوند تا بهبود فوری در هویت نام تجاری شما فراهم شود.

* یک آدرس وب و آدرس ایمیل ثابت داشته باشید. اگر یک وب سایت دارید ، یک نام دامنه دارید و توسط یک سرویس دهنده اینترنت میزبانی می شود. به عنوان مثال ، دامنه من tripavenue.com است. با ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید حساب ایمیل شما را راه اندازی کنند. من توصیه می کنم آن را ساده نگه دارید – firstname@yourdomain.com.
من توصیه می کنم یک بلوک امضا با تمام ایمیل های خروجی خود داشته باشید. بلوک امضا یک مینی تبلیغ چهار تا شش خطی در انتهای پیام است. این کار را می توان به راحتی در داخل نرم افزار ایمیل انجام داد تا هر ایمیل خروجی به طور خودکار شامل یک بلوک امضا باشد.
منبع: اگر ISP شما این سرویس را ارائه نمی دهد ، توصیه می کنم به ISP که ارائه می شود بروید. من از MyHosting.com بسیار خوشحال شده ام. برنامه های آنها مقرون به صرفه است و اگر نمی خواهید کل سایت خود را جابجا کنید خدمات ایمیل ارائه می دهند:

* از فونتهای سازگار در سایت و مطالب خود استفاده کنید. آیا تا به حال در وب سایتی بوده اید که از نوع غیر قابل تحمل کوچک استفاده کند یا سعی دارد اطلاعات زیادی را در فضای کوچک قرار دهد؟ هر جنبه از تعاملات مشتریان شما با کسب و کار شما ، از آگاهی تا فروش ، باید برای موفقیت بهینه شود. هر مشکلی که آنها تجربه کنند ، در هر مرحله از نامزدی ، ممکن است شما را غمگین کند.
وب سایت ها اکنون یک کانال اصلی برای تعامل مردم با شرکت شما هستند. آنها بخشی جدایی ناپذیر از “کل تجربه کاربر” شده اند. با این حال ، آنها به توجه ویژه ای نیاز دارند زیرا در صورت مواجه شدن با مشکلات مشتری ، كمك كمك انسانی به كمك می شود.
به راحتی می توان از سهولت استفاده به عنوان “هر تعامل را ساده کنید” نام برد زیرا کل تجربه کاربر را در بر می گیرد. استفاده واقعی از محصول یا خدمات شما تنها یک عامل مهم در تأثیر کلی کاربر از شرکت شما است. این برداشت از طریق هر چیزی که مشتریان شما می بینند و لمس می کنند – با هر تماس با محصول یا شرکت شما ، از طریق هر کانال و کل چرخه عمر پیشنهادات شما شکل می گیرد.
سازگاری یکی از راه های بهبود سهولت استفاده است. من در چندین سایت کسب و کار کوچک متوجه شده ام که فونت ها بسیار متناقض هستند. اندازه و نوع کاراکتر آنها متفاوت است. توصیه من این است که فونتی را انتخاب کنید که به راحتی قابل خواندن باشد و مانند Arial یا Verdana ادامه مطالب به طور گسترده در دسترس باشد. مردم در فونت هایی که تشخیص می دهند راحتی پیدا می کنند. اگر یک قلم وحشی یا بد بو را انتخاب کنید ، مشتریان شما بیشتر از پیام شما به تمرکز بر روی قلم می پردازند. همچنین ، با استفاده از یک قلم بزرگتر برای خطوط هد و یک قلم کوچکتر برای بدنه ارتباطات ، اندازه قلم خود را ثابت نگه دارید.
منبع: برای دیدن لیست کاملی از قلم ها برای انتخاب از بازدید. فقط بخاطر داشته باشید ، اگر اطلاعات را به صورت دیجیتالی ارسال یا مشاهده کنید و گیرنده فونت شما را نداشته باشد ، برای چیز دیگری پیش فرض می شود.

* از طرح های رنگی ثابت در سایت و مواد خود استفاده کنید. همه ما دوست داریم خلاق باشیم و رنگ ها یک روش عالی برای ابراز اشتیاق شما برای تجارت شما هستند. با این حال ، استفاده از رنگین کمان رنگ در هویت شما گیج کننده است و خواندن ارتباط را دشوار می کند. من توصیه می کنم دو یا سه رنگ را انتخاب کنید که نشان دهنده نام تجاری شما باشد و به عنوان لهجه با آنها بماند. من توصیه نمی کنم که از رنگ ها به عنوان درمان قلم به طور منظم در متن خود استفاده کنید. خواندن ارتباطات را دشوارتر می کند. اگر می خواهید یک ارتباط خاص را برجسته کنید ، نقاط ضخیم ، اریب یا برجسته را امتحان کنید.
منبع: برای دیدن معنی پشت رنگهای خاص ، از این قسمت بازدید کنید:

* یک کارت ویزیت حرفه ای چاپ کنید. هیچ چیز در برابر Vista Print یا کارتهایی که سوراخهایی که در محل دفتر محلی خود خریداری می کنید نیست ، زیرا من مطمئن هستم که در موارد مناسب برخی موارد استفاده می شود ، اما از آنها برای تجارت استفاده نکنید. در درجه اول ، کارت ویزیت شما تبلیغات کسب و کار شماست. این نمایانگر ارزشی است که به مشتریان خود ارائه خواهید داد. هیچ چیز نمی گوید “من هم” بیش از کارتی که بقیه دارند و از آن دور می زنند. همچنین ، این به وضوح بیان می کند که شما چه چیزی مایل به سرمایه گذاری در تجارت خود هستید و برخی ممکن است جهشی ایجاد کنند که این نمادی از سرمایه گذاری شما در آن است.
منبع: برای کارتهای واقعا ارزان ، می توانید به Kinko’s بروید. برای طراحان پیشنهادی ، لطفا با راهکارهای UpLevel تماس بگیرید.

* از یک ضربه سر حرفه ای استفاده کنید. یک عکس هزار کلمه است. مطمئن شوید که عکس شما پیام شما را منتقل می کند و ماهیت آنچه مخاطب شما می خواهد را به تصویر می کشد. اگر مربی یا مشاور موفقیت هستید ، مطمئن شوید که لباس حرفه ای پوشیده اید و اعتماد به نفس و موفقیت را بیشتر بخوانید به شما منتقل می کنید.
منبع: یک عکس فوری نیازی به گران بودن ندارد. اگر می دانید برای چه می خواهید و از سبک خاصی برخوردار هستید ، به مرکز خرید خود بروید و تصاویر خود را بگیرید. اگر احساس می کنید به جهت گیری حرفه ای تری نیاز دارید ، با عکاسان محلی تماس بگیرید و از آنها بخواهید یک مشاوره رایگان دریافت کنند. فقط بخاطر بسپارید که حقوق عکس خود را بدست آورید تا بتوانید به هر طریقی که تمایل دارید از آن استفاده کنید.
واژه نامه
مارک: نام تجاری شما پرورش یک احساس است. این پاسخ احساسی مشتری شما نسبت به شما ، شرکت شما و محصولات / خدمات آن است.
هویت برند: هویت برند شما نمایش گرافیکی و کلامی برند شما است. این روشی است که شما نوید برند خود را به دنیا ابلاغ می کنید.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *